Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

90% sikkert at det er flytting/triksing. Han lar neppe broren «i stikken».
Riktignok fikk han sikkert plukket opp billige aksjer nÄr Voldberg prÞvde seg ( uten hell). Men at han skulle satse sÄ mye, for sÄ lite (inkludert forholdet til broren), har jeg ingen tro pÄ.
Gevinst er isÄfall ca 1 mill.

Edit
SkjĂžnner egentlig ikke at jeg gidder Ă„ bry meg. Sitter til Q2-21 uansett.Minst.

3 Likes

Er nok overhengende sannsynlig at det er triksing, dersom ikke betyr det mindre pÄ lengre sikt.
Spetalen jager selskaper hele tiden, men det er sjelden han er sÄ kortsiktig som dette dersom han er ute.

1 Like

Skal han hĂžste fortjeneste av positivt Q419 rapporten?
IsÄfall sÄ mÄ han ha mye aksjer.

1 Like

Hvorfor kan ikke ØSS heller bli veldig overasket over Q4 rapporten og kjÞpe opp kursen etterpÄ slik at det er vi som sitter med sterk tro som kan tjene pÄ det for engangs skyld.

Han har da for guds skyld nok penger.

1 Like

Spetalen skaper unÞdig uro i de aksjene har gÄr inn i ettersom fokus til investorene da synes Ä bli flyttet FDA det fundamentale til hvilke sprell ØSS gjÞr.

Selv er jeg mest komfortabel med at den mannen ikke kommer i nÊrheten av de selskapene jeg er investert i. At han nÄ er pÄ vei ut ser jeg utelukkende som positivt. MÄtte han holde seg ute heretter.

Det fundamentale i PHO utvikler seg positivt. Antall utplasserte pengegenererende scope Þker fra kvartal til kvartal. LÞfter man blikket og ser pÄ omsetningen av Cysview Är for Är ser vi at omsetningen ogsÄ har en positiv utvikling. Veksten kan forventes Ä bli enda brattere etterhvert som parken med utplasserte scope fÄr en stadig stÞrre prosentandel med flexiscope.

Ser frem mot Q4 presentasjonen og den videre utviklingen i 2020.

2 Likes

Helt enig. Vi trenger langsiktige investorer.ikke tradere.

1 Like

Spettet gjÞr markedet oppmerksomme pÄ PHO gjennom media. Det er bra.
Velkommen til alle som Þnsker aksjer. OgsÄ Spettet.

7 Likes

SĂ„ med en gang noen forsĂžker Ă„ kalle en spade en spade???

"Jaffe said that patients are coming from other regions to his practice because of its use of Cysview both in the operating room and with a flexible cystoscope in the office. One man even comes for checkups from Ohio.

“In the office, we use it for surveillance 
 to make sure the tumor has not come back,” Jaffe said."

13 Likes

Spennende tider framover🙂

1 Like

Tar 7,5 timer Ä kjÞre med bil fra Ohio til Philadelphia , forteller vel litt om hvordan pasientene ser pÄ cystoscopi med hvitt eller blÄtt lys.
Vi fÄr tro at de fleste klinikkene som nÄ har prÞvd ut cysview med rigide scope nÄ stÄr i kÞ hos Karl Stortz for flexi scope ogsÄ

6 Likes

“This is the latest and greatest for patients with bladder cancer,” Jaffe said. “It’s pretty amazing.””

4 Likes

Endelig en artikkel jeg har ventet pĂ„, nemlig at pasienter etterspĂžr og reiser for Ă„ fĂ„ denne behandlingen. Dette vil selvsagt i neste omgang sette press pĂ„ flere klinikker som mĂ„ gĂ„ til anskaffelse av BLC. Og Ăžkt press gir flere utplasseringer–> flere fĂ„r den beste behandling—> Økt frekvens—>Ăžkt anseelse og hĂžyere inntekter og resultater for vĂ„rt selskap.

6 Likes

Meget hyggelig Ä fÄ en slik bekreftelse. Men nÄr man vet hvilke forskjell det gjÞr Ä underkaste seg BLC istedet for WLC, sÄ kan jeg ikke si jeg er overrasket over denne utviklingen. Det har vel aldri vÊrt et spÞrsmÄl om pasientene skulle begynne Ä etterspÞrre og oppsÞke BLC, men snarere nÄr der ville bli en trend.

Og msn kan jo bare svare for seg selv om man ville vĂŠrt villig Ă„ spille russisk rulett med eget liv, dersom det var tilgjengelig alternativ slik at man slapp.

Dette er bare begynnelsen og jeg er sikker pÄ at klinikker som ikke vil tilby BLC vil fÄ slite mer og mer for Ä fÄ blÊrekreftpasienter.

Neste spÞrsmÄl er nÄr vi fÄr fÞrste rettsak der en blÊrekreftpasient er blitt undersÞkt med WLC og ikke er blitt informert om BLC som alternativ. Jeg fÞler meg sikker pÄ at ogsÄ det scenariet snart vil bli en realitet.

4 Likes

Det er nok ikke usannsynlig at vi kan fÄ oppleve slike saker pÄ et eller annet tidspunkt.

2 Likes

Hva i alle verden skjedde her i morges. Rally opp til 87, sÄ ned som en skinnfell til utgangspunktet?

2 Likes

Vi er vel nÄ ved det «veiskille» der sykehus som ikke tilbyr BLC blir sett pÄ som «annenrangs». Det er vel forsÄvidt greit i Norge og Europa, men IKKE i US. Der sloss sykehusene med hverandre i det private markedet.
Hvis lenge skal Kaisers stÄ pÄ utsiden, og la stempelet gro? Ikke lenge tipper jeg.

1 Like

Ja, merkelige greier

1 Like

Pump & Dump

Tror mange er bekymret for mandag, alle de ledende indeksene snur ned