Enig i den, det var bare så rart at de ikke var redde en halvtime før
Hva skjer på mandag?
Ligner ikke pump&dump når det er blitt kjørt kurs med 20 mill og ned på 2-3 mill.
Men hva kan det ha vært?
Jeg har ikke svaret men mener at dette ikke lignet en klassisk pump&dump hvertfall.
Hadde passet fint med godt nytt fra Kaisers…
Kjøpersiden var sterk på 86-87 og så plutselig endret alt seg og det var flere selgere enn kjøpere på 81-82
Ja, jeg fornemmer at vi foreløpig bare har sett første akt.
Videre ned?
Noen posisjonerer seg før q3, noen selger. Skal man ha mye så koster det
Det er vel heller noen som skal ha mye aksjer og kjøper det som er tilgjengelig et stykke opp, så selger noe for å lokke frem flere selgere. Kommer nok en ny bølge snart.
Jeg tviler på at den skal ned.
Men bildet er ikke helt enkelt å tolke.
Photocure er nesten omsatt for like mye som Biotec, Pcib, Nano, Ultimo og Trvx tilsammen så langt idag.
Børsen i Kina åpner igjen etter å ha vært stengt en uke.
Facebook gruppen har 1500 medlemmer, tenk om vi hadde klart å samle ett stort antall medlemmer å kjøpe 50 aksjer hver en dag. Da kunne det blitt kjøps press i aksjen.
Vi er nå over i akt to for dagen.
Det omsettes til PHO å være store poster nå og det er spennende i seg selv skulle jeg mene.
Der var en ny oppsamling av engstelige små-aksjonærer ferdig og over 50.000 omsatt på et blunk… Klokken 15:41
82,00 15265 15:41
82.00 33 244 15:41:55
Liten tvil om at en eller flere akkumulerer ganske kraftig for tiden.
Spetalen brødrene som holder på?
Jeg har jo troa på det, men er vel nesten alene om det så det er nok ikke det.
Å tro at ØSS trader for noen hundre tusen i gevinst tror liksom ikke jeg helt på.
Men det blir jo bare spekulasjoner, svaret på det får vi en gang i neste uke antar jeg.
Men det er fantastisk kjekt at omsetningen i PHO er såvidt høy, det vitner om stigende interesse om ikke annet.
ØSS brukte noen vekslepenger på å gi broren en hyggelig exit, og jeg tipper de er ute begge to.