Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 1

Enig i den, det var bare så rart at de ikke var redde en halvtime før :joy:

1 Like

Hva skjer på mandag?

Ligner ikke pump&dump når det er blitt kjørt kurs med 20 mill og ned på 2-3 mill.

3 Likes

Men hva kan det ha vært?

Jeg har ikke svaret men mener at dette ikke lignet en klassisk pump&dump hvertfall.

Hadde passet fint med godt nytt fra Kaisers…

3 Likes

Kjøpersiden var sterk på 86-87 og så plutselig endret alt seg og det var flere selgere enn kjøpere på 81-82

1 Like

Ja, jeg fornemmer at vi foreløpig bare har sett første akt.

Videre ned?:grimacing:

Noen posisjonerer seg før q3, noen selger. Skal man ha mye så koster det

1 Like

Det er vel heller noen som skal ha mye aksjer og kjøper det som er tilgjengelig et stykke opp, så selger noe for å lokke frem flere selgere. Kommer nok en ny bølge snart.

3 Likes

Jeg tviler på at den skal ned.
Men bildet er ikke helt enkelt å tolke.

Photocure er nesten omsatt for like mye som Biotec, Pcib, Nano, Ultimo og Trvx tilsammen så langt idag.

4 Likes

Børsen i Kina åpner igjen etter å ha vært stengt en uke.

1 Like

Facebook gruppen har 1500 medlemmer, tenk om vi hadde klart å samle ett stort antall medlemmer å kjøpe 50 aksjer hver en dag. Da kunne det blitt kjøps press i aksjen.

Vi er nå over i akt to for dagen.
Det omsettes til PHO å være store poster nå og det er spennende i seg selv skulle jeg mene.

2 Likes

Der var en ny oppsamling av engstelige små-aksjonærer ferdig og over 50.000 omsatt på et blunk… Klokken 15:41
82,00 15265 15:41
82.00 33 244 15:41:55

3 Likes

Liten tvil om at en eller flere akkumulerer ganske kraftig for tiden.

2 Likes

Spetalen brødrene som holder på?

1 Like

Jeg har jo troa på det, men er vel nesten alene om det så det er nok ikke det.
Å tro at ØSS trader for noen hundre tusen i gevinst tror liksom ikke jeg helt på.

Men det blir jo bare spekulasjoner, svaret på det får vi en gang i neste uke antar jeg.
Men det er fantastisk kjekt at omsetningen i PHO er såvidt høy, det vitner om stigende interesse om ikke annet.

1 Like

ØSS brukte noen vekslepenger på å gi broren en hyggelig exit, og jeg tipper de er ute begge to.

1 Like