Rett og slett et ekvilibrium mellom kjøpsside og salgsside. Kjøpsbehovet er mer elller mindre mettet men salgssiden tør heller ikke å prøve seg på noe stunt med å dumpe ut masse aksjer.
Ja ser at hvert forsøk opp og hvert forsøk ned blir slått tilbake.
Sommerferie volum, satser på at det tar seg opp til uka.
Der gikk det brått 28k aksjer, oppe og snuser på 71 nå
Kan gå fort når proppen først løsner og markedet endelig får ferten av shorternes blod.
Trenden er slik jeg ser det likevel positiv - ved at den stiger på høyere volum enn når den synker - hvilket dagen i dag er et eksempel på…PHO har falt på lavt volum (RSI nærmer seg 40) - og med en gang det kommer noen kjøpere på banen, stiger den på litt høyere volum.
Absolutt, positiv volumbalanse, og de klarte heller ikke å knekke ned Higher Lows bildet som er i aksjen
Kursen siger igjen sakte tilbake på mindre volum - og det virker som shorterne arbeider hardt for å holde kursen nede (under kr 70), se bl.a. de små salgspostene som fortløpende legges ut til lavere kurser…
Ny klinikk oppført på Cysview.
University of Washington / Seattle Cancer Care Alliance1959 NE Pacific St. Seattle, WA 98195
Photocure - BUY NOK 150 (prev. BUY 150) - 2Q Preview: Great long-term potential despite near term worries (Norne)
Har du hele analysen?
Vi får se om Photocure børsmelder det om det har kommet en ny analyse fra Norne - da får kanskje shorten svette litt?
Edit:
Laget meg en bruker på norne - der får du analysen gratis!
blir en opptur dag da håper eg, hiver meg med på en trade
Ikke engang på en dag da dobblings-kursmål gjentaes har selgerne nok disiplin til å gi shorterne litt motstand.
Om ikke jeg husker helt feil er dette første gang Norne opprettholder kjøpsanbefaling i forkant av et kvartalsresultat.
Jeg mener dem har endret det hver gang siden sommeren 2018 da jeg kjøpte mine første PHO aksjer.
gi dei litt tid, og fint noen fyller tradere og
Ja men vær med å kjøp vi skal jo til 150