Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

En god figur av DS nÄ, futtene beveger seg mot grÞnt, Asia blir blÄtt inatt og vi kan fortsette oppgangen ogsÄ imorgen.

Radium Podcast med Photocure er nettopp publisert.
Pho fra 6:20

Bit spesielt merke i hva DS sier om emisjoneneog investorene fra ca. 20:00.

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-139

2 Likes

Noen som har stilt spÞrsmÄl nÄr det gjelder emisjon nr 2 og hva pengene skal brukes til?

TilbakekjÞp av rettighetene fra Ipsen ble nÞye vurdert gjennom 8 mÄneder. Veldig bra !

Liten oppsummering underveis mens jeg hÞrer her:(tar forbehold om at jeg kan ha misforstÄtt noe, liker Ä hÞre slikt minst to ganger fÞr jeg avleverer noe)

-Forventer en fortsatt rebound i USA i H2, som den de opplevde i mai og juni.

-Dahl er “confident” med rebound, minner om at han kjenner tallene for juli og august nĂ„, Erik er ikke mannen som overdriver.

  • Videre forteller DS at emisjonene har dratt inn flere langsiktige store internasjonale investorer som har tro pĂ„ strategien om Ă„ overta Europa og verden selv. Disse investorene ligger skjult under nominee konti og forblir ukjent inntil eventuelt noen flagger over 5% grensen.
  • NĂŠrmest hele salgsteamet og organisasjonen for Europa er pĂ„ plass, man overtar de fleste fra Ipsen. Country managere er ansatt, disse er i prinsipp ogsĂ„ selgere.
  • Man vil satse hardt i Frankrike, UK, Benelux, Italia og Spania i tillegg til de tysktalende landene som har stĂ„tt for ca. 80% av inntektene.
  • Man er ogsĂ„ igang med SĂžr Amerika og i tillegg til Chile ser man ogsĂ„ pĂ„ Brasil, Mexico, Columbia og Argentina/partneravtaler.
  • I Asia ser man nĂŠrmere pĂ„ Kina, SĂžr Korea, Hong Kong og Taiwan/partneravtaler.
  • Milestone for fĂžrste pasient innrullert hos Asieris er
    USD 1,5 mill.
    • SpĂžrsmĂ„l:
  • Japan er ikke vurdert.
  • DS hĂ„per Ă„ ha pĂ„ plass noen skop hos Kaiser Permanente i slutten av Ă„ret. De jobber sĂ„vidt jeg kan skjĂžnne med Ă„ pĂ„virke slik at BLC kommer inn i kjedens guidelines.
  • SOC er en langdryg og tung prosess. Dersom BLC blir SOC betyr ikke at alle MÅ bruke det, det vil fortsatt vĂŠre opptil hvert enkelt sykehus.
36 Likes

Denne seansen ble adskillig mye bedre enn hva jeg tror Q&A hadde blitt, selv om de hadde satt av tid til det!

1 Like

Veldig god podcast :clap:.
En framoverlent ledelse, som har troen pÄ videre vekst.
PHO virker pÄ hugget nÄ :+1:

4 Likes

Enig,
Derfor det er sÄ komisk Ä lese pÄ HO, for der vil et par tre av de ivrigste skribentene bytte ut bÄde DS og styret :hot_face:

2 Likes

HĂ„per du har vasket og desinfisert deg fĂžr du kom tilbake til TI!

1 Like

Tror vi ser en tresifret aksjekurs innen kort tid.
PĂ„tagelig Ăžkende interesse for selskapet fra utenlandske finansinstitusjoner.

2 Likes

Nok et bevis pÄ at DS tar oss aksjonÊrer seriÞst, FB session 26.august kl. 14:00.

Hentet fra BĂžrsforum/Xtrainvestor v/Lars Brandeggen.
CEO Daniel Schneider og CFO Erik Dahl stiller og sendingen modereres av ABG-analytiker Rickard Anderkrans.
Resten kan leses pÄ FB gruppen.

26 Likes

Wow :clap::clap::clap: Imponerende :star_struck:

Det er flere selskaper som burde tatt lĂŠrdom av dette

1 Like

Kanskje pĂ„ tide Ă„ bli Insider, jeg er sikker pĂ„ at @pdx hjelper deg😉

3 Likes

Tak for ideen jeg vil lÊse op pÄ hvad fordele det giver, ud over selvfÞlgelig at stÞtte siden :slight_smile:

1 Like

HÞrte pÄ podcasten i gÄr at det ble sagt at bak de amerikanske bankene skjuler det seg store amerikanske investorer som er interessert i Ä overta stÞrre deler av PHO. Syns det var oppsiktsvekkende informasjon.

3 Likes
1 Like

Enig,
Det foregÄr nok endel i kulissene her.
Bare Ä se pÄ de daglige aksjonÊrlistene hvordan det endres grovt i beholdning pÄ de amerikanske bankene.

1 Like

Det trykker pÄ oppover nÄ. Rett fÞr 90 brytes ser det ut til. VOLEON CAPITAL har ikke gjort noe med shorten siden 07. aug- Hvor lenge tÞr de Ä holde fÞr de begynner Ä dekke inn (og setter ekstra fart pÄ skuta)?

1 Like

Ny klinikk oppfÞrt pÄ Cysview.

UW Medical Center – Northwest 1550 N. 115th St. Seattle, WA 98133

#1 Hospital in Washington

UW Medical Center is Washington’s only hospital nationally ranked in nine specialties: cancer*; diabetes & endocrinology; ear, nose & throat; geriatrics; obstetrics & gynecology; nephrology; orthopedics; pulmonology & lung surgery and rehabilitation.

21 Likes

NORNE ute med revidert analyse av Photocure idag.(Merk spesielt siste setning
)

Oprettholder KJØP anbefaling og samme kursmÄl NOK 150.

On track with Europe, US coming back in 2H Photocure delivered better-than-expected 2Q figures last Tuesday. Expectations for a rebound in 2H are there and ambitious long-term guidance was repeated. Therefore, our Buy recommendation and TP of NOK 150/sh are both reiterated after 2Q.

Positive stance is kept at an unchanged TP of NOK 150/sh We have made some adjustments to our model, but these had limited effect on our valuation, which still stands at NOK 150/sh. We also repeat our Buy recommendation on the back of expected rebound in 2H, highly promising opportunities in Europe and a very compelling long-term growth story for the company overall. After the recent equity issues and bank loan, any financing worries are behind at this point with NOK 0.5bn in cash at the end of 2Q. Notably, Cevira might bring nice additional cash flows for the company in the long-run as well.

26 Likes