Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Resultatet i disse Corona tider mÄ man absolutt si seg meget tilfreds med.
Solid utvikling i USA, Europa on track og ED har stÄlkontroll pÄ kostnadene.

Foran q2 var kursen ca. 74+ pÄ morgenen fÞr start, den stod i 77 da DS startet presentasjonen kl. 14:00.(tatt nesten fritt fra hukommelsen sÄ kan vÊre noe feil selvsagt)
SĂ„ ser rimelig likt ut som den gang men med ca. 10 kroner hĂžyere kurs.

2 Likes

Over emisjonskurser ikke minst! Det er viktig.

2 Likes

Enig.
Og etter mine bedÞmmelser er vi nÄ pÄ overtid ift fÞrste pasient i Kina som utlÞser usd 1,5 mill hvertfall utfra hva som ble kommunisert pÄ q2.
Det betyr at den nok kommer i q4 som kan avhjelpe ytterligere.
Tenker videre at DS nÄ kan ha en ypperlig mulighet til Ä booste dette nÄr han kl. 14 kommer med presentasjonen.

2 Likes

Hadde tallene kommet i gÄr, ville vi trolig fÄtt en solid vaksine-drahjelp. Likevel grei oppgang, selv nÄr markedet sliter med rekylen fra gÄrsdagen,

ForÞvrig er vel kursmÄlet til Norne pÄ kr 150 det samme som SnÞffelen antydet i fÞr-koronansk tid for, ja er det trekvart Är siden?

1 Like

[quote=“Rodjer, post:3318, topic:18877”]
Norne sine anbefalinger :

Norne sine anbefalinger :

Date Recommendation Target price (NOK) 06/11/2020 Buy 150.00 24/08/2020 Buy 150.00 31/07/2020 Buy 150.00 13/05/2020 Buy 150.00 27/02/2020 Buy 130.00 26/02/2020 Sell 73.00 04/12/2019 Sell 70.00 11/11/2019 Buy 68.00 05/11/2019 Buy 69.00

1 Like

Er det noen som hÞrer hva Erik Dahl sier? Ble stille pÄ min webcast da han startet sin presentasjon

er nok noe teknisk ja

Kanskje like greit :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Tror i bunn og grunn at ED har stÄlkontroll pÄ kostnadene og det er meget bra, selv om det kan vÊre litt monotont og kjedelig Ä hÞre pÄ, men tall er jÊkla kjedelig :smile:

3 Likes

Dahl behÞver ikke Ä lese opp alle tall. Det kan man med fordel gjÞre pÄ egenhÄnd, ihvertfall om man har synet inntakt. Lydopplegget var en skandale! Pinlig for Hegnar som sikkert tar seg betalt for dette? Digitale konferanser under pandemien ville vÊre hÄplÞse Ä gjennomfÞre om dette var vanlig standard. Ellers synes jeg Dan virker Ä ha god kontroll og han har ihvertfall min tillit. Dahl vil jeg helst slippe.

Slippe Ä ha som cfo - eller bare slippe Ä hÞre pÄ?

1 Like

Jeg skjÞnner heller ikke helt dette behovet for Ä hÞytlese alle tallene fullt sÄ nÞye, det bryter veldig opp regien pÄ hele presentasjonen, og er strengt tatt ikke nÞdvendig for Ä formidle hva de mener er viktig.

2 Likes

Helt enig i at det er unĂždvendig med alle disse tallene og den tiden som forbrukes til det.
Derimot, vet ikke om andre merker det, men personlig synes jeg presentasjonsmaterialet har gjennomgÄtt en revolusjon siden DS overtok, slidene er mye renere og meget tydelige.
Tommel opp for det hvertfall.

2 Likes

En brÄte av slidesene har blitt tusen ganger bedre. :slight_smile:

Bare det at de fikk pÄ plass stolpediagrammene som viste den ekstreme veksten var jo noe vi hylte om i kvartal etter kvartal

1 Like

ABG hÞyner til NOK 140.-(130) og framholder KJØP

15 Likes

Nydelig!

Merkelig handelsmÞnster i dag. Relativt store poster som dumpes ut pÄ laveste kurs

Karl Storz kjÞrer pÄ og promotterer hvertfall PHO/HEXVIX.

3 Likes

Norne 150, ABG 140 og vi venter pÄ hva Edison setter som nytt kursmÄl etter q3.
Tror det bare er et tidsspÞrsmÄl fÞr DNB kommer med en analyse.

1 Like

Gode analyser, men aksjen trades jevnt og tydelig ned.