Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 1

Trist at FA bruker et bilde av gamle sjefen og Metvix, som jo er solgt for lenge siden… kanskje PHO skal tilby en oppdatert markedspakke til FA… gratis…?

1 Like

Man kan virkelig begynne å lure på hva som er galt med PHO. På papiret en no brainer av en vekstaksje, men i virkeligheten går det i sirup fart og aksjen føles blytung.

Enig i at den burde være langt dyre allerede nu, men vent et år og se stigningen kommer og den bliver stejl er mit bud.

Short som selges? Voleon økte litt forgårs.

Tror bare vi må finne oss i å spille annen og tredje fiolin i aksjen, det er større aktører som fucker det opp tror jeg, hvertfall utfra omsetningen å dømme.
Photocure aksjen slår tilbake når man minst aner det…

1 Like

Har vært aggressive selgere i dag men de har ikke komt veldig langt. Håper dem meldingen fra China kommer snart.

Asieris igang med cevira, FPD

27 Likes

:partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

Asieris har også hentet 106 mill USD i dag ser det ut til. Føler meg mer og mer trygg på det Dan sier om at Asieris er en god match for Cevira.

6 Likes

Ser ut som ditt håp har en sterk kraft i seg! Kan du også håpe på kraftig, varig og rask kursøkning?:sweat_smile:

Veldig gode nyheter :star_struck:

Ja, dette var særdeles gode nyheter selv om dette var ventet når som helst.
Men, det er stor forskjell på at noe er forventet og at det faktisk skjer.
Antar at Photocure melder dette senere ikveld eller senest imorgen før oppstart.

3 Likes

Meldt nå

1 Like

Asieris har vel ikke indikert at kapitalinnhentingen er relatert mot Cevira?
At det er lett å tenke slik, når en er investor i PHO, er forståelig.

Du har et poeng der og det står vel at de skal gå til en annen indikasjon, men uansett positivt at det ikke står på kapitalen.

Uansett er meldingen fra PHO, som nettopp kom på fundamental tråden svært oppløftende etter at Q3 tallene, som ble sluppet i går, er blitt mottatt nær sagt med et jesp.

Har tipset media om nyheten, håper dem tar tak i den.
Ikke alltid dem gjør det når det meldes på kveldstid.

1 Like

En kommentar til kursutviklingen idag.
Jeg tror den henger sammen med fortsatt nedsalg fra Spetalen, Voldberg og korttids spekulant gutta fra Oslo Vest

Mulig, de fleste av dem selger da på tap etter mine beregninger og det kan etter kveldens melding i såfall ha kostet dem dyrt.

Blir spændende og se hvad 15 mill norske kroner i indtægt betyder for Photocure samlede værdi i morgen ved luk :slight_smile:

1 Like