Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Solid rekyl over hele linja i dag, det er hyggelig,

Men jeg personlig kommer nok ikke til Ă„ sette penger i arbeid igjen med det fĂžrste som jeg har tatt ut pga viruset.

1 Like

Hvorfor er ikke Ultimovacs pÄ +5,72% med i oversikten?

Ok, skjÞnner nÄ, men ikke sÊrlig passende Ä presentere status pÄ sin egen private portefÞlje pÄ en trÄd for Photocure.

Var vel mer for Ä speile sektoren pÄ OSE.
Her er hele indeksen

1 Like

NÄ er vel ikke dette status pÄ hans portefÞlje. Da man ser hverken mengde eller kjÞpspris. Alt man ser er dagens utvikling. Og man kan fint lage en tilsvarende liste med Ä bare opprette en watchlist


1 Like

Tatt ut ny Topp 20 liste idag.
Vinterstua reduserer med 20k, KRISTIANRO(Eigil Spetalen) som mange mente hadde solgt seg ut etter artikkelen pÄ Hegnar sitter helt i ro. Lehre Holding skyves ut av topp 20 av JPM Sec. som har Þkt med drÞyt 13k til 160,453 aksjer.
Utover dette ingen nevneverdige endringer.

5 Likes

ØSS er han med ennÄ?

Ikke pÄ Topp 20, men var pÄ Topp 50 listen igÄr.
Antar han kan vĂŠre en av dem som stĂžvsuger og bruker flere konti.
Min teori og skal ikke vektlegges noe som helst annet enn min teori.

2 Likes

Prisen pÄ Cysview/Hexvix stiger stadig i kroner:

3 Likes
2 Likes

Bred oppgang i USA ikveld og Photocure landet pÄ 86,40 idag, mÄ vel kunne sies Ä vÊre et ypperlig utgangspunkt for morgendagen og fortsettelsen.
Ikke dagen med stĂžrst omsetning, men sammenlignet med de andre selskapene innen helsesektoren er likevel Pho i egen klasse. Nesten dobbel omsetning av hva det var i PCIB som hadde nest mest omsetning.
Interessen for Photocure er definitivt pÄ et helt annet nivÄ nÄ sammenlignet med tidligere.

4 Likes

87 er ett lokk som mÄ kjÞres igjennom med stor omsetning skal vi ha hÄp om ett nytt hÞyere nivÄ pÄ kursen. En god nyhet hadde gitt det momentumet vi trenger for Ä bryte igjennom


1 Like

Fra Investtech etter stengetid idag.

AUTOMATISK TEKNISK ANALYSE. MIDDELS LANG SIKT, 4. FEB 2020

Photocure viser en sterk utvikling innenfor en stigende trendkanal pÄ mellomlang sikt. Stigende trender indikerer at bedriften er inne i en positiv utvikling og at kjÞpsinteressen blant investorene er Þkende. Det er ingen motstand i kursdiagrammet og en videre oppgang indikeres. Ved reaksjoner tilbake har aksjen stÞtte ved cirka 60.00 kroner. Aksjen anses teknisk positiv pÄ mellomlang sikt.

ANBEFALING EN TIL SEKS MÅNEDERS SIKT: KJØP (SCORE: 91)

3 Likes

Eller litt omtale i norsk presse. Burde nesten vÊre pÄ sin plass nÄ som de nevnes oftere og oftere «over dammen».

2 Likes

Helt enig men dette er nok ikke sÄ enkelt, bare se hva FA presenterer i deres avis imorgen.
Her skrives det blant annet om “Ferrari hever guiding etter vekst” , “Sissener og Tesla short”(sikkert for hundrede gang),“XXL grunderen har solgt luksusboligen”, “Flere flyr Wizz Air”, “Flere flyr Ryanair”

Ikke sÄ rart at det ikke kommer spalter om PHO nÄr de har slikt fokus.

3 Likes

etter siste q-rapportene har pho fÄtt bra medieomtale i bÄde FA og E24. mÄtte det fortsette.

1 Like

Det er riktig.
Men sÄ er vi flere som har mast og tipset deres redaksjoner jevnlig i mÄnedsvis.
SÄ det var nesten pÄ tide og med Spetalen inne vil det bli hyppigere.

1 Like

87 er brutt! FĂ„r hĂ„pe den holder seg over resten av dagen slik at det blir en solid stĂžtte pĂ„ 87👍

2 Likes

Veldig sterk

3 Likes

MÄ si jeg liker utviklingen, ingen kraftige byks, men tildels kontrollert pen stigning pÄ bra volum.

3 Likes