Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Det er norsk biotech og karma i et nĂžtteskall. Det fĂžles av og til som at de gode nyhetene bare kan komme dagen fĂžr sure bĂžrsdager.

2 Likes

I kina og taiwan.
Stykkpris X antall
Det stÄr ikke pÄ antallet ihvertfall :slight_smile:

Short Þkt med like under 30k pÄ gÄrsdagens gladmelding

Da var ikke 100 tallet tilbakelagt likevel. Jeg kan forstÄ at noen frykter at det gÄr tregt i USA for tiden. Men aksjemarkedet er pr deffinisjon framoverskuende. Og nÄr pandemien kommer under kontroll sÄ vil det vÊre et oppdemmet behov for Ä ta unna det som er blitt utsatt.

Tar ikke den store skrekken av dette

image

NĂ„r er det du vil begynne Ă„ kjĂžpe igjen?

Nei jeg har kÞddet det til og havnet pÄ feil fot igjen, sÄ jeg sitter fullinvestert nÄ. Jeg gikk inn med alt jeg hadde den dagen godmeldingen kom.

SĂ„nn blir det noen ganger.

De eneste disponible pengene jeg har sitter lagret som forsikring i bearobx2 og bearnasdaq2, og de er jeg ikke klar til Ă„ ta ut enda.

HÄper det snur her, fikk solgt halvparten rundt 107 sÄ er klar til Ä ta litt igjen. Er det noe stÞtte nivÄer Ä snakke om?

Ja chartet er balansert og fint med stÞttenivÄer jevnt og trutt nedover, sÄ det er ikke noe Ä si pÄ.

Men man skal ha i mente at aksjen har gÄtt ekstremt sterkt i det siste, sÄ da burde det jo ikke komme som noe sjokk at det er en del nedside. SÄ fÄr heller vi som ikke har holdt noe krutt tÞrt tÄle steken.

1 Like

PHO faller mer enn NAS. ForstÄ det den som kan.

Vi spratt hvert fall opp her, hvor langt skal vi?

Vi trenger bare litt WSB-stemning her.

PHO er vel blant de mest shortede pÄ Oslo BÞrs.
:rocket: :rocket: :rocket: :rocket:

4 Likes

Ja veldig god ide, vi retail investors mÄ da kunne ta knekken pÄ disse shorterne .

4 Likes

FÞr eller siden gir de opp tror jeg Ä shorte Photocure. Blir cevira godkjent, sÄ tror jeg vi fÄr en kjempe oppgang. Er jo en stund til, men jeg blir sittende, altfor spennende Ä gÄ glipp av en sÄnn mulighet pÄ lengre sikt. NÄr salget kommer i gang av hexvix/cysview i Kina og Taiwan, sÄ tror jeg heller ikke denne er morsom Ä sitte short i. Blir spennende Ä se hva det fÞrer med seg av royalties de neste Ärene.

Ny klinikk oppfÞrt pÄ Cysview.

Memorial Healthcare Hospital
Owosso826 W. King Street, Owosso, MI 48867

25 Likes

https://www.google.com/amp/s/www.thesudburystar.com/news/local-news/community-funded-bladder-cancer-equipment-used-for-first-time-in-sudbury/wcm/5d1c1f7a-2c09-49fd-8187-14fb5e75a5ce/amp/

10 Likes

Synes Ä huske at det har vÊrt en del sÄnne fundraisinger for cysview?

Ja, det er korrekt.

Husker nÄr jeg var liten, bygda gikk sammen om Ä spleise pÄ ctmaskin til lokalsykehuset

3 Likes

Ikke skyt meg. Det er kjedelig en lÞrdagskveld nÄr alt er stengt! :cowboy_hat_face:

4 Likes