Ser ut som en veldig smart ordning de har kommet frem til.
Biosyent har nok opparbeidet mye ekspertise i drift, men det var tydelig etterhvert at salgstallene var ikke mye å rope hurra for
Ser ut som en veldig smart ordning de har kommet frem til.
Biosyent har nok opparbeidet mye ekspertise i drift, men det var tydelig etterhvert at salgstallene var ikke mye å rope hurra for
Bygger sten på sten. Photocure har, under covid, opparbeidet et stadig bedre fundament for tiden som følger etter covid.
Har denne blitt postet?
En god presentasjon!
Schneider er tydelig på at oppgraderingene av skopene er veldig godt nytt. Han sier også noe om Karl Storz sine egne vurderinger av salgsvolum, dog ikke tallfestet:
“Karl Storz is in a fine position, in fact, if you look forward to their new model, that they tend to launch in early 2022, they’re quite bullish, and they’re building up a very significant inventory based on where they believe their forecast will go, and I can tell you, if they are even close to that forecast we will have a very good 2022 and beyond, and I think there is reason to be very excited about that.” (Min transkripsjon, så forbehold om små skrivefeil etc)
Enig, og han sier også at det er utplassert 4 nye skop i starten av q3.
August 2021 – Ontario Health, based on guidance from the Ontario Health Technology Advisory Committee (OHTAC) issued a funding recommendation for enhanced visualization methods for 1st TURBT in suspected NMIBC and published it on their website this month. Based on the OHTAC health technology assessment, public funding is recommended for the use of Cysview® (Hexaminolevulinate) in 1st TURBT procedures.
Dette er utrolig positivt for utviklingen i Canada, da Ontario har et tilnærmet offentlig helse system OHIP, Ontarios health plan.
Så lenge var adam i paradis.
Lempet ut på 122,9 og lastet igjen på 117,5-6
Biznizz
Men hvorfor selger noen så “aggresivt” på en “dagen derpå”? Igår var det relativt stor kjøpsvilje, mens det idag har vært vanskelig å finne kjøpere uten å dumpe kursen kraftig. Nei, dette skjønner jeg lite av. Men samme kan det være. Nå har jeg sittet i denne aksjen i årevis og kommer neppe til å vurdere salg før 200.
Noen selger på topp og kjøper på bunn. Ikke alle forunt å være så geniale
Problemet er at hvermansen har aksjehandel tilgjengelig i lomma, derfor blir det slike smånervøse tilstander hele tiden.
Hehe, begynte å kjøpe meg inn igjen i PHO på 130-140 like før den stupte. Heldigvis stupte den såpass at å snitte seg ned betydelig ikke var noe problem. Så klok av skade tar jeg litt gevinst.
Selv traff jeg nesten bunnen med et relativt stort kjøp på 105,2🤩 kanke klage på den nå i ettertid
Jeg lå 20% i tap på PHO når jeg begynte å ta noen poster rundt 107. Det var litt smertefullt å gjøre det der og da, men herlig at intuisjonen funker. Nå har jeg grønne tall igjen.
Hyggelig å se at PHO beveger seg i riktig retning.
Ja det er dejligt når alle aktierne i samlingen ligger i plus.
I like a lot
PHO må vel være et av de beste valgene innen biotek.
Mulig snarlig avtale med kineserene
Tar hele verden med storm med blålyset sitt.
Ny managment med dan som NR1 , et vellykket CEO bytte.
CEO med vyer og tenker stort.
PHO viser vei for de andre biotek’ne.
Stor årlig vekst.
Var det snoeffelen som mente den står i 300 ved årsskiftet.
Det har vært tøft å sitte i ro og ikke gevinstsikre men jeg kom meg inn på ca 45 nkr og har hatt god uttelling for inesteringen.
Bare så synd at jeg ikke kjøpte mere enn jeg gjorde (10K).
Klarer ikke å gevinstsikre , helt umulig.
Det var vel kanskje Snøffelens spekulasjoner rundt et evt. oppkjøp du tenker på?