Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Jeg mener helt klart at nye klinikker pÄ cysview har virket positivt inn pÄ kursutviklingen. Ikke enig?
NÄr sÄ og si alt pÄ QA sist Q handlet om denne HD komp situasjonen sÄ overrasker det meg at ikke flere ser at utviklingen nÄ er en konsekvens av det

Du pĂ„stĂ„r du fortlĂžpende har sett en sammenheng mellom klinikker registrert pĂ„ og aksjekurs – lurte bare pĂ„ om du kunne vise denne sammenhengen gjennom et skjema eller noe slikt
?
Du gir jo inntrykk av at dette er noe du har fulgt nÞye med pÄ, sÄ burde vel ikke vÊre sÄ vanskelig Ä vise denne sammenhengen med noe konkret da
, eller?

2 Likes

Synes selskapet kunne vÊrt mer informativ og komme med guiding nÄr det gjelder Cevira. Noen som vet om det blir flere milepÊl utbetalinger fÞr endelig godkjenning av Cevira. Det burde ihvertfall ikke vÊre usikkerhet over om Cevira lykkes eller ikke
 Etter det jeg vet skal det ikke vÊre noe konkurranse fra andre pÄ dette feltet. Schneider gÄr langt i Ä antyde at BLC blir SOC. SÄ lenge selskapet er i vekst og har mange penger pÄ bok ser jeg ikke noen grunn til Ä bekymre seg over Photocure.

Jeg mener bestemt nye klinikker der er bull meldinger som hjelper kursen. De meldingene kommer ikke nÄ. Det var mitt poeng. Virker som du diskuterer for Ä diskutere

Godt de har mer en nok Ă„ gjĂžre i EU, mens vi venter.
De fyrer til og med opp bussen nÄ. :joy:

Starting at #DGU21 congress Sept15-18 in Stuttgart, Photocure kicks off a Bladder Cancer Roadshow 2021, with stops all over Germany and Austria: public awareness for #BladderCancer and giving hospital urology teams hands-on experience. Stops in your area: blasenkrebszentren.de

14 Likes

SĂ„ du kan ikke dokumentere at det som er registrert pĂ„ den siden bestemmer kursen, altsÄ 
Ok, skjÞnner
 PÄstand uten dokumentasjon som vanlig fra den kanten
 :tipping_hand_man:t2:

4 Likes

NÄ mÄ du gi deg. Det er klart det er bra for kursen at det legges til nye klinikker. Det gir jo mer omsetning pÄ sikt ogsÄ. Det var hele poenget mitt. Burde kanskje ordlagt meg annerledes.

NÄ vet vi jo at det kommer oppgraderte scope over nyttÄr som etter all sannsynlighet vil booste utplassering av scope solid.
Det er mye mye viktigere enn om det gÄr litt tregt nÊrmeste fire mÄneder.

2 Likes

Det er det ingen som er uenige i. Jo flere klinikker som har skop, jo hĂžyere er potensielt salg av hexvix/cysview.
(Men det du skrev var at du har sett en sammenheng mellom hvor mange skop som meldes inn pĂ„ en nettside til enhver tid og bevegelsene i aksjekursen – og det er noe helt annet og det etterspurte jeg en dokumentasjon pĂ„)
NÄr det gjelder utplasseringen, synes jeg ikke det er sÄ mye Ä lure pÄ; kom vel klart fram pÄ Q at nye skop med HD gir en liten opphopningseffekt fram til H1 hvor vi nok heller kan forvente at bestillingene kan ta seg opp igjen med en liten ketchupeffekt fÞrst - og ifÞlge DS Þke utplasseringstakten da dette vil vÊre HD pÄ linje med dem som finnes for kun White-light nÄ. (Det vil derfor vÊre hÞyere mulighet at nye bestillinger fra sektoren vil vÊre BLC da disse har bÄde HD og muligheten for blue-light ved bruk av hexvix/cysview.)

Til slutt: NÄr det gjelder Cevira og de som etterspÞr opplysninger der, sÄ er det ikke Pho som har denne studien og de fÄr dermed ikke fortlÞpende oppdateringer pÄ hvor langt den er kommet. Dette styres av Asieris og er vel ogsÄ blindet for dem ift resultater da dette er en fase 3/registreringsstudie og de dermed mÄ avvente ferdig rekruttert fÞr det Äpnes noe opp pÄ resultater etc (kan evnt fÄ et lite innblikk pÄ en evnt interrimavlesning.)
Om folk er interessert i nÄr man kan forvente milepÊler etc og vil prÞve Ä beregne det, sÄ ligger det en oversikt i en av q-presentasjonene som Pho holdt like etter avtalen ble til.

8 Likes

DS har ved et par anledninger sagt at fÞrste resultater er forventet rundt Ärsskiftet, og antagelig utpÄ nyÄret.

3 Likes

NÄ har @TyrionIV allerede kommentert det, men likevel : Det er ikke Photocure som skal guide pÄ dette.
Photocure har solgt rettighetene til Asieris.
Photocure kan informere om status i samrÄd/ved aksept fra Asieris.
Photocure forteller det de kan fortelle.

SÄ er situasjonen den at Asieris ikke er bÞrsnotert. De mÄ ikke informere markedet

3 Likes

Slide 22

2 Likes

Takk for informative svar fra forum deltagere!

2 Likes

Jeg syntes os det begynder at lugte af SOC da jeg lĂŠste meldingen i morges

2 Likes

Lenge siden jeg har blitt sÄ begeistret for en buss. Hun der salgslederen for Europa har jeg sansen for
 ikke stÄ i veien for henne da ruller bussen over deg.

NÄ har jeg over flere Är oppdatert fb gruppen med nye klinikker oppfÞrt pÄ Cysview fortlÞpende, kun en gang kan jeg huske at det har gitt seg utslag i kursÞkning av betydning og det var en gang da de meldte om 2-3 klinikker en ettermiddag i 15:30 tiden.

Utover det kan man ikke under noen omstendigheter si at oppfÞringer pÄ Cysview gir noen som helst effekt pÄ kurs.

Vel, det er hvertfall min helt klare oppfattelse.

9 Likes

Med den lave omsetningen som er i PHO for tiden, sÄ skal det ikke mer til enn at en hÄndfull forumdeltakere finner ut at de skal flytte oppmerksomheten til f.eks ULTI fÞr kursen faller.
Jeg tipper det vil gÄ fort oppover nÄr PHO igjen blir interessant.

3 Likes

Det er iallefall en manisk robotaktivitet pÄ Äpning, med mikrovolumer og pÄfÞlgende kursutslag.
Hvem er aktĂžrene i dette ?

Det er en AI med base pÄ Mars som er den grumme bagmand.
Ej spĂžg til side.

PÄ slutten i gÄr var det faktisk noen positive roboter pÄ job og vi fikk en fin sluttauksjon. Spent pÄ om de er pÄ job i dag ogsÄ.