Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

DS har ved et par anledninger sagt at fÞrste resultater er forventet rundt Ärsskiftet, og antagelig utpÄ nyÄret.

3 Likes

NÄ har @TyrionIV allerede kommentert det, men likevel : Det er ikke Photocure som skal guide pÄ dette.
Photocure har solgt rettighetene til Asieris.
Photocure kan informere om status i samrÄd/ved aksept fra Asieris.
Photocure forteller det de kan fortelle.

SÄ er situasjonen den at Asieris ikke er bÞrsnotert. De mÄ ikke informere markedet

3 Likes

Slide 22

2 Likes

Takk for informative svar fra forum deltagere!

2 Likes

Jeg syntes os det begynder at lugte af SOC da jeg lĂŠste meldingen i morges

2 Likes

Lenge siden jeg har blitt sÄ begeistret for en buss. Hun der salgslederen for Europa har jeg sansen for
 ikke stÄ i veien for henne da ruller bussen over deg.

NÄ har jeg over flere Är oppdatert fb gruppen med nye klinikker oppfÞrt pÄ Cysview fortlÞpende, kun en gang kan jeg huske at det har gitt seg utslag i kursÞkning av betydning og det var en gang da de meldte om 2-3 klinikker en ettermiddag i 15:30 tiden.

Utover det kan man ikke under noen omstendigheter si at oppfÞringer pÄ Cysview gir noen som helst effekt pÄ kurs.

Vel, det er hvertfall min helt klare oppfattelse.

9 Likes

Med den lave omsetningen som er i PHO for tiden, sÄ skal det ikke mer til enn at en hÄndfull forumdeltakere finner ut at de skal flytte oppmerksomheten til f.eks ULTI fÞr kursen faller.
Jeg tipper det vil gÄ fort oppover nÄr PHO igjen blir interessant.

3 Likes

Det er iallefall en manisk robotaktivitet pÄ Äpning, med mikrovolumer og pÄfÞlgende kursutslag.
Hvem er aktĂžrene i dette ?

Det er en AI med base pÄ Mars som er den grumme bagmand.
Ej spĂžg til side.

PÄ slutten i gÄr var det faktisk noen positive roboter pÄ job og vi fikk en fin sluttauksjon. Spent pÄ om de er pÄ job i dag ogsÄ.

he.he
nice !

I dag er det og noen som kjÞper og tar ut poster som ligger til salgs oppover. Slags robotene er ikke aggressive i dag men de tar ut laveste kjÞper pÄ vei oppover og greier Ä holde kursoppgangen i sjakk.

Hadde vÊrt greit Ä fÄtt etablert en dobbel bunn her.

Ja, men er veldig stille tror folk avventer utfallet av den Evergrande saken i China fÞr vi fÄr en oppgang.
Kom inn en kjĂžper der som ser ut for Ă„ mene alvor.

Eksplosiv Ăžkning i livmorhalskreft

1 Like

Vi fÄr hÄpe at den phase III trail i China er positiv og at CEVIRA kommer pÄ markedet raskt.

2 Likes

Litt interessant sak Ă„ ha i bakhodet for ledelsen og styret i PHO.

Oslo, Norway, 23 August 2021 - The board of directors in Photocure ASA (the “Company”) (OSE: PHO) has granted share options to employees. A total of 709,500 share options, equal to 2.6% of total shares issued in the Company, were granted at an exercise price at NOK 145.27.

Merk dere exercise price: NOK 145,27.
Basert pÄ dagens sluttkurs pÄ NOK 102,90, har selskapet er stor jobb framfor seg, om verdien av opsjonene skal gÄ i pluss.

ForĂžvrig er dette med Ă„ utstede opsjoner, som til slutt blir verdilĂžse, noe PHO har god erfaring med.

1 Like

Mye bedre enn alle selskaper som gir opsjoner med strike under dagens kurs (etter kursoppgang, basert pÄ snittpris siste 6 mÄneder eller noe lignende).

6 Likes

Selvsagt,
Men, det bĂžr vĂŠre realisme i hvor en legger strike price.