Ja men ellers ikke noget med at deres growth falder osv.?
Påvirkning af covid er vel det meste frygten for nedlukninger og en vinter hvor man bliver nød til at nedprioritere på sygehusene.
Tænker har du penge til overs så er det et godt sted og placere dem ser 2022 som et rigtigt godt år og være pho medejer.
Tak, Jeg har netop nogle penge som skal investres i et selskab i vækst. Jeg har tidligere haft aktier i PHO, men solgt alt for tidligt og investeret dem i EMO.V i canada. Det gav omkring 1000% på mindre end et år og nu vil jeg sælge halvdelen og investere dem i et andet selskab.
1000 procent kommer du nok til at vente nogle år på men mon ik vi kommer over 200 næste år hvis tingene flasker sig.
Har os en forventning om en højere kurs på den norske kr så godt tidspunkt.
Til dere dansker, det er svenskene som er de store kjøperne og danskende de store selgerne. Dere må få deres landsmenn til å snu i synet på PHO.
Flagging av post > 5%. Livselskapet til SEB.
Da de købte sig ind i AZT gik kursen vildt. Det har de tjent godt på. Måske ser de samme ting i PHO? Skattereleterede salg og køb ser man dog tit i december.
Så Labull skrev at de hadde kjøpt en liten post i selskapet igjen.
Danske Bank er ferdig med brann salget sitt, SEB tar alt.
Hmm, ser svak ut. Surt om vi skal helt ned på 80-tallet her.
Meget biotek falder nu… Danske Bank kan være en fremtidig vinder?
Får håpe han har rett.
Det kan ende opp med at det bare blir til en enkel forkjølelse som ikke engang er like ille som influensa, sier den danske legespesialisten Torben Mogensen
Jeg kjøpte PHO før helga men skal man dømme etter sentimentet her inne så kjøpte jeg nok for tidlig.
Har et ørlite håp om et oppkjøp for å få fokus vekk fra at covid styrer det meste av veksten om dagen, men gidder ikke sitte med ned for å få rett i det.
Samtidig ser jeg at de største på svensk biotwitter har begynt å plukke Photocure igjen på disse nivåene, og de har pengebinge til å ta vekk nedsiden (med mindre shit hits the fan)
Får se hva jeg gjør ut i uken.
Skal godt gjøres å treffe optimalt i aksjemarkedet. Men å få kjøpe PHO på 90-tallet burde være et godt- kjøp, om man ikke har det for travelt.
Hvis man ser på weeklychartet så har MA200 vært en god støtte siden DS kom inn i selskapet, med et par undershoots. Har et lite håp om at svenskene vil forsvare gapet vi er på nå, men så får vi se da.
Plukker litt mer i dag. Synes selskapet presterer akseptabelt under omstendighetene, så er det bare å håpe på noe positivt rundt omikron.
Topp 50 øker.
Sist gang den var så lav på RSI var på bunnen av Covid fallet. Så kan man sammenligne fallet denne gang med forrige gang, så holder den nivået bedre nå.
Samtidig som topp 50 øker, holder også OBV seg noenlunde horisontal. Hadde et dropp ved kvartalsrapportene. Men foreløpig higher low på den siste, og sideveis.
Kjipt å se langsiktige posisjonen tape seg i papirverdi, men har “fredet” den fra trading. Så en bevisst handling. Trøsten for være at trading biten har vært særdeles positiv
Sitter egentlig bare å venter på et entringspunkt nå. Vil se ett eller annet som forteller meg at prisen endrer karakter. Men ser markedet tynger noe voldsomt. Var nære med å gå inn før helga på rallyet opp til 98.70. Men følte det var for mye volum, for så å bli avvist. Ser testen nå har lagd en lower low, men foreløpig lite volum.
Tror det er en del skattemotiverte salg. Ser at noen har solgt seg helt ut mens SEB har økt og MS har ligget i ro. Har du noen tanker om hvor det er sannsynlig at kursen snur?