Er ikke helt med pÄ hva som faktisk diskuteres, kanskje flere saker.
Er det denne du tenker pÄ?
Oppdateringen som kom pĂ„ âCevira fase3/Apricity Phase 3 study protocolâ
Nei, dette er ikke kurs-sensitiv informasjon. Og det vil ikke vĂŠre naturlig Ă„ bĂžrsmelde. Det kunne kanskje vĂŠrt publisert under âNewsâ pĂ„ hjemmesiden, men de finner tydeligvis ikke det heller naturlig.
Jeg er sikkert like frustrert over utviklingen som deg, men innser at âdet store trolletâ er pandemien. Men Photocure har, i motsetning til andre tilsvarende selskaper, fortsatt veksten i en vanskelig tid. InnevĂŠrende Ă„r har ikke markedet priset dette inn. Snarere tvert imot. (-10%)
SÄ vi har mye Ä se fram til nÄr situasjonen etterhvert normaliseres.
Det var en flott beskrivelse og analyse. Legger ogsÄ merke til at Cevira omtales ikke i det hele tatt men blir nevnt som en joker. Hele verdi pÄ PHO nÄ ligger i Cysview slik som han beskriver det. I DNB sin analyse settes ogsÄ Cevira verdien til null. Har ikke sett noen sette verdi pÄ Cevira dersom Phase III er vellykket.
Hvorfor er ikke dette bĂžrsmeldt?
Er vel det 07:30
Ikke bĂžrsmeldt nei
Nei, ser det nÄ. Dukket opp i lista mi, sÄ regnet med det var bÞrsmld
Er det noen som har kontakt med David borte i US som kan kontakte han om dette?
Selskapet har pressemeldt det. De har vel vurdert at meldingen ikke er signifikant nok for Ă„ melde via bĂžrs.
Sliter du med Ä fÄ gevinst pÄ aksjene dine?
Ja har vÊrt dÄrlig med mye i PHO. Synes det er riktig Ä pÄpeke dÄrlig hÄndverk av PHO Ä ikke bÞrsmelde at de er i gang i China med Hexvix.
Virker ikke som de har startet Ä selge, men lansert Hexvix i et slags compassionate use-program pÄ ett sykehus.
With this pilot program Asieris intends to gain further experience and build networks, in which special access policies allow for foreign drug usage and real-world data collection in advance of obtaining regulatory approval.
Jeg er sÄ klart enig i at det er positivt og lovende ved at det viser at de satser og gleder seg til Ä starte salg nÄr de fÄr godkjennelse, men anser det vel ikke som direkte kurssensitivt iom at Asieris/Photocure ikke enda fÄr noen inntekter fra det.
Hadde de bÞrsmeldt dette sÄ hadde de bare fÄtt pes om Ä bÞrsmelde alt for detaljert. De kommer til Ä bÞrsmelde sÄ snart Asieris har adgang til Ä drive kommersielt kan du vÊre helt sikker pÄ.
Dette var en strÄlende nyhet nÄ i romjulen. Viser nok en gang at Asieris er bull pÄ Ä fÄ kommersialisert Photocure sine produkter i Kina.
«Dr. Kevin Pan, Founder and CEO of Asieris, said, âTo address the urgent unmet medical needs of bladder cancer patients, and supported by Hannanâs government and medical institutions in Boâao, Asieris has successfully brought HexvixÂź, the only drug approved worldwide for the diagnosis of bladder cancer, to Boâao Lecheng. It is an important milestone for Asieris in providing an integrated solution of diagnostic and therapeutic products to our focused patients. Asieris will vigorously advance the registration and launch of HexvixÂź in China, so that our patients will benefit from this cutting-edge diagnostic technology as early as possible.â
Jeg glĂŠder mig til den dag market og jeg har samme opfattelse af Photocures vĂŠrdi.
Sten for sten klargĂžres der til reprisen.
Jeg elsker at Aseris deler min begejstring og har fuld fart pÄ 2022 bliver skelsÊttende: nye skop, cervia og en vigende pandemi.
Fremtiden ser lys ud for et pt lavt prissat selvskab - det kommende Är og en 100 % stigning henover tror jeg ikke er for optimistisk.
Alle artikler og teorier om at pandemien nÊrmer seg slutten, uansett grunn, er opplÞftende for Photocure og vil vÊre en katalysator for aksjen slik jeg ser det. I tillegg tror jeg oppdateringer rundt disse nye skopene vil fungere veldig positivt dersom de kommer pÄ markedet snart (avhenger av regulatorisk godkjennelse av FDA). Men i hovedsak tror jeg sentimentet rundt Photocure avhenger av sentimentet rundt Covid-19 og muligens bioteksektoren i helhet. Dersom det virker som om pandemien skal roe seg i USA = BULL, alt annet = nÞytralt eller bear.
PHO tar over salget i Canada
https://photocure.com/news/photocure-launches-cysview-commercial-operations-in-canada-4152449