Blir veldig fort offtopic hvis alle skal sitte og melde hver trade de gjÞr, da bÞr man heller lage seg en portefÞljetrÄd:
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Litt i tvil her nÄ om det er 1 ny eller 3 nye klinikker, det er avvik pÄ adressene.
West Jefferson Medical Center
1101 Medical Center Blvd., Marrero, LA 70072
1111 Medical Center Blvd. Suite N-703, Marrero, LA 70072
1111 Medical Center Blvd., Suite N-311, Marrero, LA 70072
Litt vrient Ä forstÄ her ogsÄ:
Ser frem til Þkt vekst og milepÊlsutbetaling fra Asieris utover i Äret.
Det borger for at 2022 blir en flott Pho Är sÄ lenge det blir kontroll pÄ pandemi og flere helsearbeiderne kommer tilbake pÄ jobb.
Har nÄ hÞrt gjennom presentasjonen igjen. Dan er Äpenbart svÊrt begeistret for bÄde det Photocure har oppnÄdd gjennom pandemien og hvordan «verden ligger Äpen» for selskapet fremover.
Om jeg forstod det riktig (slide 7), er lyspunktet gjennom den mÞrke pandemitiden at BLC har styrket sin posisjon, sfa knapphet pÄ ressurser/tilgjengelighet og dermed fÄtt demonstrert sitt hÞye presisjonsnivÄ. Cysview har mao tatt markedsandeler i et mer kritisk marked.
Videre viser Dan voldsom entusiasme til de nye HD-skopene som lanseres i markedet innevÊrende kvartal *mener det kvartalet vi starter pÄ i neste uke. Hans ramser opp alle fordelene, og ikke bare den enestÄende bildekvaliteten, som Äpenbart forblÞffer urologene.
Han er ganske sÄ trygg pÄ at BLC (med Cysview) akselererer mot SOC, og fastholder en realistisk markedsandel i US-market pÄ oppimot 40%.
Og i Europa blir det ogsÄ konkurranse mellom skop-leverandÞrene fremover mtp BLC, noe som igjen betyr multippel «salgsaktÞrer», hvor de nye markedene allerede viser kraftig vekst.
2022 kan virkelig bli en game-changer for selskapet !
Vet vi at de nye scopene lanseres innevĂŠrende kvartal? Det stod vel H1 i rapporten?
With the new Karl Storz blue light system anticipated to launch throughout the U.S. in the second quarter of 2022.
âVidere viser Dan voldsom entusiasme til de nye HD-skopene som lanseres i markedet innevĂŠrende kvartal *mener det kvartalet vi starter pĂ„ i neste uke.â
Entusiasmen var upÄklagelig, men er ikke du en mÄned for tidlig ute? Mars tilhÞrer Q1
Enda en klinikk oppfÞrt pÄ Cysview.
Tenet Health Central Coast Sierra Vista Regional Medical Center
1010 Murray Avenue, San Luis Obispo, CA 93405
Dette var dessverre feil. Av de $1.9B de referer til som TAM i presentasjonen dems, er ca 1/4 TURBT og 3/4 er surveillance. SÄ altsÄ $450-500M TURBT, og $1.4-1.5B er surveillance.
At Pho skal falle med nÊr 2% pÄ dagens gladmelding, samtidig som ose er opp, virker vel noe unaturlig, gitt at dette ikke er indiskontert allerede ? Ender vi dagen med en pen oppgang ?
Preklinisk arbeid belĂžnnes sjeldent med sĂŠrlige kursbevegelser.
Publiserte i dag writeupâen min pĂ„ Photocure. Jeg mener Photocure er et undervurdert bra case, og har masse potensiale.
Her er linken (og en shameless plug for Twitteren min heh): https://twitter.com/GalahadCapital/status/1498217804918575104
All feedback er velkommen.
Flott gjennomgangđ
Som dere ser, sĂ„ inkluderte jeg ikke modellene/forecastâene mine. Inkluderte heller ikke PT. Er kanskje denne delen som er mest attraktiv for folk, men jeg liker ikke Ă„ inkludere for mye sĂ„nt. Syns folk burde bygge sine egne modeller og komme frem til sine egne konklusjoner pĂ„ verdsettelse.
Med det sagt, sÄ tror jeg verdsettelsen kan bli mye hÞyere de kommende Ärene, og for 2022 sÄ har jeg vell forecastet rundt 25% topplinje vekst som base case.
Takk for at du deler! SvĂŠrt god gjennomgang av PHO og verdidriverneâŠ
Apropos det du skriver om at KS har monopol pÄ skop i US, sÄ har vel DS ved et par anledninger nevnt at det jobbes for Ä gjÞre skop fra flere produsenter tilgjengelig i US, sÄ mulig den bekymringen blir et forbigÄtt kapittel om ikke lenge.
Det er ikke noe som tilsier at det skjer med det fÞrste. Men ja, det er absolutt hÄpet at flere produsenter fÄr tilgang til markedet.