På mandag var det NORDNET LIVSFORSIKRING som var den store selgeren. MS kjøpte sine
10 000+
Vanskelig å forstå denne godkjennelses prosessen i China.
Tar også med at MS kjøper nye 12000 aksjer på tirsdag. Vet ikke hvor mange dager nå de har ligget å kjøpt samme antall aksjer.
Rart at det må lages så mye styr over et godkjent produkt. At Cysview/Hexvix må gjennom et fase 3 løp er jo helt ubegripelig. Hvor lang tid kan dette ta?
Ja hadde vært fint å få en forklaring fra selskapet om når de begynner å få betalt for Hexvix i China.
Hør forrige podcast fra Radium! Husker ikke i farten hva de sa men de sa noe om det der
Dan sier Approval end of 2023, early 2024.
Men, virker som kineserne er på ballen og prøver å få fortgang ref dagens melding:
“Real-world evidence plays an increasingly important role in clinical trials, and this project is expected to accelerate the clinical development and regulatory application of Hexvix®, allowing patients to receive appropriate treatment as soon as possible”, said Dr. Yong Xue, Chief Medical Officer of Asieris.
Da kan vi kanskje håpe på “approval” 1H 2023.
Så kan det jo virke som at corona begynner å slippe i USA.
MS fortsetter sitt daglige kjøp med ca 10 000 aksjer.
Ville det ikke være en fordel for PHO å være notert in the US dersom det blir lagt inn bud på selskapet?
Får inntrykk av at prisingen er høyere der.
Hva tror dere ? Vil vi kunne oppleve en notering på børsen i USA snart med tanke på eventuelt oppkjøp?
Hej besse
I min verden vil det være spild af penge og ressourcer at noterer PHO i US.
Amerikanse investere ser ud til at kan finde vej til den Norske Wild west børs
Men vil gerne høre gode og saglige argumenter for en notering Over There
Dansken
Nei , bare et spørsmål fra min side…Du mener at oppnådd pris ved et oppkjøp av Photocure vil være upåvirket av hvor selskapet er notert?
Ja , jeg vet ikke
Dersom selskapet skulle klare å utvikle denne BL laserteknologien sin og få FDA godkjenning. (“abscopal-effekt”) , ville dette da føre til at selskapet ville kunne komme i en annen og dyrere prising-kategori av produktene sine?
(bort fra “medical device”).
Hej Besse
Det korte svar er ja !!!
I tilfælde af at Cevira bliver godkendt i Kina, vil vi nok se et bud på Pho – og uanset om det er noteret i US eller ej så handler det om at vi må stå sammen som småaktionærer og kan mønstre 10,0001% af aktierne så vi opnår den maximale overtagelse pris.
Det vi venter på:
SOC – ude i fremtiden
Godkending af Hexvix i Kina —slut 2022
Godkending af Cevira i Kina — slut 2022
Øget udplacering med det nye scope
Bare for at nævne nogle af de vigtigste – personligt venter jeg på Imagien Medical også
Dansken
Er nok derfor MS ligger over 10% for å sikre seg mot skam bud. De kjøper dessuten hver dag, siste oppdatering 54000 nye aksjer.
Det har vært lansert mange oppkjøpsteorier opp gjennom årene. Jeg har ikke noen tro på at det er nært forestående.
Kommer an på hva du mener med nært forestående.
Innen 1 år er ikke lenge til…
The New Blue Light will “Elevate the Standard”
Vi kan vel vente en rush av nye installasjoner av disse nye scopene når de kommer på markedet og det er vel i disse dager. Et minimum av 50 og muligens opp til 100 kan vi vel forvente. Blir spennende.
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Installasjon av de nye scopene må gjennom veldig mange prosesser/instanser internt, også hos de som har BLC fra før av. Det tar tid før vi ser en evt bølge av nye scope