Det du skriver her om at du vurderer inngang etter 2-3 kvartaler er ikke det jeg gjør av flere grunner. Hvis vi tar salgstallene først ser jeg at i DNB analysen forventer de ca. 99 mil i Q2 ,forventningene i markedet er 101 mill. For året har DNB 411 mil, 513 for 23 og 644 for 24. Må innrømme at jeg er veldig spent på om de innfrir det første målet på 100 mill, vi får svaret om noen dager. Bunnlinjen er jeg ikke bekymret for nå er det vekst, vekst og vekst som teller. Føler meg ganske sikker på, skal vi tro DS, om at det blir en tid før og etter de nye scopene fra KS.
Flexi scopene har de og hatt godt salg på og med de nye scopene vil utnyttelsgraden øke kraftig.
Så har vi China uansett kommer det resultater der i fra både angående Hexvix og Cevira innen et år, Med Cevira har de holt på med uttesting siden nov. 2020 så vi begynner å nærme seg 2 år. I avtalen som er kommunisert til oss står det at det er utbetaling av milepæl ved første indikasjon. Vet ikke hva første indikasjon er men skulle tro at den nærmer seg.
Det jeg legger størst vekt på er at største eier Briarwood øker hele tiden mens mindre aksjonærer selger seg ut. Venter de et oppkjøp, de har hvert fall tro på selskapet.
Jeg sitter, skulle selvsagt vært inne i olje og oljeservice i disse tider men det har jeg desverre ikke vært så får vi se om min strategi bommer fullstendig.
,