ja ser at vi har intraday vært nede å testet dette område på 95 10 ganger og alle har holdt. Ser gode grunn til at den holder denne gang også.
Skulle lagt til at dette har skjedd de siste 3 mnd.
Gikk en stor post der på 115000 var det MS som tok den igjen?
Hvor ser du dette? Er slik info en del av innsiderpakka?
Nei, jeg ser det på trading plattformen til Pareto. Ser ikke hvem som kjøpte eller solgte. Så langt i dag er det omsatt ca 135000 aksjer. Posten gikk på 97,75.
Hvis det er Briarwood som kjøper kan man mistenke at de har en agenda. Man kan bare spekulere…
Iflg. Nordnet er dagsomsetning hittil 24.427 aksjer.
Dags omsetningen i NOK er 2 459 987
Når jeg ser på dagsdiagrammet til Pareto er høyeste enkeltpost 5.604, det samme som Nordnet. Hvor ser du de 135.000?
Nei, gikk et blokk.
En såkalt OffBook On Exchange, kan sees her om du ikke har Infront: | live
12:05:02 97,750 115 113
Tradingview viser ca 140 000 aksjer omsatt hittil idag.
Kommer ikke opp på timebasis, men viser på daily.
Så noen få skal ha fordel av å se dette. Suspekt. Samme som når de tok bort muligheten til å se hvilke meglerhus som kjøper og selger. Bare noen få som har innblikk i dette.
Alle kan se dette på Euronext live, gått 115113 off book.
[2022-08-03](javascript:refresh_IntradayPriceDayByDate(‘2022-08-03’);)[2022-08-02](javascript:refresh_IntradayPriceDayByDate(‘2022-08-02’)
HANDELSID TID PRIS VOLUM TYPE
54275 | 12:05:02 | 97,75 | 115 113 | OffBook On Exchange |
Jeg tror du har rett, hvis det viser seg nå at det er MS eller en av de andre større aksjonærene som kjøper de 115000 blir det stadig færre aksjer tilgjengelig og trangt i døren hvis det kommer noen gode nyheter. Det tror vi på, Ds må da kunne komme med noe positivt den 10.aug.
Bare 3 dager med trading igjen før Q2, vil ikke forundre meg om vi får noen dager med kraftig opptur. Hva sier dine charts?
Spennende å de om det nok en gang var en kjapp tur ned intradag
Første fase med stor volatilitet er over fra Januar til og med April/Mai.
Man kan se en tydelig endring i prisbevegelse etter dippen i midten av Mai. Fant støtte i øvre halvdel av tradingrangen, som er positivt. Har hatt 3 tester til nedsiden uten brudd ned, foreløpig. Men har samtidig hatt problem med å bryte til oppsiden.
Ser ut som det er villighet til å plukke aksjer på et høyere nivå, men foreløpig ikke nok til å bryte til oppsiden. Dette kan endre seg ved kvartalsrapporten hvis vekst er tilbake.
Ser på chartet med positive øyne, men markedet kan fort finne på å kjøre en “spring type” bevegelse på en rød børsdag. Volum er avtagende over tid, som er tatt rett utifra læreboken med tanke på absorbsjon.
Long posisjonen min er inntakt, har fremdeles ikke satt en tradeposisjon.
Jøsses godt det var da voldsomt. Hvordan kom du frem til den
Jeg tror på at PHO overasker med sin Q2 rapport og at noen andre vil også gjøre det. De største aksjonærene gjør det. Så får se på onsdag.
Tusen takk, hvilke signal ser du etter for å sette trading posten, eller er bare at du venter til etter Q2?
Jeg er veldig positiv til Pho, men de må vokse mer enn 10 % fra q2 2021 og opp 20 mil fra q1 2022 for å tilfredsstille analytikerne som har vel forventet inntekt på 97-99mill. Syntes det allerede er høye forventninger og blir sikkert vanskelig å slå de så mye. Personlig tenker jeg at nye de nye scopene er det som må til for å få skikkelig vekst, da håpet mitt er at de øker bruksfrekvesen per skop da de ngivelig skal være mye lettere å vaske etter bruk