Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 1

Mulig du har rett men jeg kjøper litt hver dag.

1 Like

Kan jeg spørre hvor mye du betaler i kurtasje per handel? Kjøper også litt og litt, det koster 73 kr hver gang. Helt ekstremt :rage:

1 Like

Jeg betaler 65 kr. i DNB. De som kjøper 1 aksje osv. de har vel 0 kurtasje disse algoritmene?

Minstekurtasje er latterlig høy overalt

1 Like

Betaler 39 i pareto. Men det forutsetter mange handler i løpet av kvartalet. Husker ikke antall

Diskusjon om kurtasje kan kanskje tas en annen plass? @Savepig kan rydde litt i tråden?

Joa, men nå er det jo ikke som om småprattråden blir totalt nedspammet for tiden, så vi overlever et par ord offtopic :wink:

rydder opp etterhvert

Er det noen som har sett på KS sin hjemmeside om lanserings dato i US? Jeg ser ingen ting, skulle tro de vil komme ut først med en dato?

Se dette bildet fra AUA i år

https://twitter.com/PorettaOrr/status/1525141080680939523

3 Likes

Ja dette var vel i mai og lansering var da forespeilet i slutten av Q2 men så ble det da utsatt til slutten av sep. Tror denne utsettelsen er ikke bra for tilliten til KS og PHO, lanseringen skulle vel være på våren i år. De burde nå i slutten av aug. kunne komme med en dato.

Kjenner du mange som sitter og venter på Eniaqen sin til neste sommmer som har mistet tilliten til Skoda?

Det går nok sin gang, launch om et par uker står det på hjemmesiden

1 Like

Forstår du det da slik at lanserings dato er 6. september ut fra dette?
Glem Skodaen.

image

Merkelig at ikke PHO kan sende ut en pressemelding på det nå når de vet datoen.

Bedre effekt om de melder det når det faktisk skjer, så risikerer de ikke å måtte backtracke noe mer vel?

3 Likes

De har vel så god kontakt med KS at to uker før lansering er datoen spikret og alle leverings problemer løst.
Har prøvd å sende denne mailen til IR@photocure.com men får ikke sendt den uvisst av hvilke grunn. Kan noen sende den som har kontakt?

Dear Sir

Could you please provide the market with an up date of the launch of the new system from KS. The market has lost confidence in both PHO and KS and trading in the stock has come to a standstill.

:joy::joy::joy:

Er du “markedet”??

Oppgang kommer når den kommer. Så lenge folk er villige å selge på dette nivået så går vi ingen plass.

Aktører som du etterspør har nok kontroll på hvor PHO er i løypa.

4 Likes

Denne er drøy

2 Likes

Nei jeg er ikke markedet, markedet er oss alle.
Ja den er drøy men i dag er det omsatt 868 aksjer så PHO skulle begynne å ta aksjonærene på alvor.

Hva foreslår du at de gjør, som de ikke allerede gjør?:slight_smile: