Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20220810_2

q2 2022 rapporten (beste noen sinne) fortjener kanskje Ä bli gÄtt gjennom flere ganger?
Årsakene til den dĂ„rlige kursutviklingen kan vel umulig vĂŠre fra noe i rapporten?

Er selskapet og det de har oppnÄdd sÄ langt synlig nok?
Volumet i aksjen er veldig lavt og jeg mÄ innrÞmme at det er irriterende at interressen er sÄ lav.
En kan jo snu det hele pÄ hodet ogsÄ og hevde at der er sÄ lite aksjevolum at det er umulig for stÞrre aktÞrer Ä delta uten stor kursÞkning.

Lykke til

Ser ut som vi er pÄ vei ned til 80 tallet
NÄ som det endelig skal ta av sÄ er det merkelig at kursen er pÄ vei til laveste nivÄene vi har sett pÄ lang tid. Er det bare bear markedet som rammer PHO ogsÄ eller er det noe annet

5 Likes

Det er kanskje pÄ tide at selskapet opplyser om potensialet til Cevira. Milestones osv.

Cevira ble beskrevet pÄ neeedham tidligere i Är

1 Like

Muligens innteketer for 20223 & 2026 (full risk at phIII gÄr feil) og muligens inntekt Þkning iQ4 i 2022 gir dagens usikkerhet i globale markedet ikke nok overbevisthet antakelig. Covid krise PHO gikk fra 86 til 64 (2020)

DS har forstatt ikke kontroll pÄ sine kostnader, som jeg leser det.

Tror ikke at det haster, det ser vi i akjsen kursen tilbake.

Mange selskaper kommer til Ä slite med OPEX i Är, det vil nok vÊre en stor trigger om Photocure kan vise at de fÄr dette under skikkelig kontroll

1 Like

Fin charts. Takk.

Mulig du har rett men jeg kjĂžper litt hver dag.

1 Like

Kan jeg spÞrre hvor mye du betaler i kurtasje per handel? KjÞper ogsÄ litt og litt, det koster 73 kr hver gang. Helt ekstremt :rage:

1 Like

Jeg betaler 65 kr. i DNB. De som kjĂžper 1 aksje osv. de har vel 0 kurtasje disse algoritmene?

Minstekurtasje er latterlig hĂžy overalt

1 Like

Betaler 39 i pareto. Men det forutsetter mange handler i lĂžpet av kvartalet. Husker ikke antall

Diskusjon om kurtasje kan kanskje tas en annen plass? @Savepig kan rydde litt i trÄden?

Joa, men nÄ er det jo ikke som om smÄprattrÄden blir totalt nedspammet for tiden, sÄ vi overlever et par ord offtopic :wink:

rydder opp etterhvert

Er det noen som har sett pÄ KS sin hjemmeside om lanserings dato i US? Jeg ser ingen ting, skulle tro de vil komme ut fÞrst med en dato?

Se dette bildet fra AUA i Är

https://twitter.com/PorettaOrr/status/1525141080680939523

3 Likes

Ja dette var vel i mai og lansering var da forespeilet i slutten av Q2 men sÄ ble det da utsatt til slutten av sep. Tror denne utsettelsen er ikke bra for tilliten til KS og PHO, lanseringen skulle vel vÊre pÄ vÄren i Är. De burde nÄ i slutten av aug. kunne komme med en dato.

Kjenner du mange som sitter og venter pÄ Eniaqen sin til neste sommmer som har mistet tilliten til Skoda?

Det gÄr nok sin gang, launch om et par uker stÄr det pÄ hjemmesiden

1 Like

ForstÄr du det da slik at lanserings dato er 6. september ut fra dette?
Glem Skodaen.