Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Fin charts. Takk.

Mulig du har rett men jeg kjĂžper litt hver dag.

1 Like

Kan jeg spÞrre hvor mye du betaler i kurtasje per handel? KjÞper ogsÄ litt og litt, det koster 73 kr hver gang. Helt ekstremt :rage:

1 Like

Jeg betaler 65 kr. i DNB. De som kjĂžper 1 aksje osv. de har vel 0 kurtasje disse algoritmene?

Minstekurtasje er latterlig hĂžy overalt

1 Like

Betaler 39 i pareto. Men det forutsetter mange handler i lĂžpet av kvartalet. Husker ikke antall

Diskusjon om kurtasje kan kanskje tas en annen plass? @Savepig kan rydde litt i trÄden?

Joa, men nÄ er det jo ikke som om smÄprattrÄden blir totalt nedspammet for tiden, sÄ vi overlever et par ord offtopic :wink:

rydder opp etterhvert

Er det noen som har sett pÄ KS sin hjemmeside om lanserings dato i US? Jeg ser ingen ting, skulle tro de vil komme ut fÞrst med en dato?

Se dette bildet fra AUA i Ă„r

https://twitter.com/PorettaOrr/status/1525141080680939523

3 Likes

Ja dette var vel i mai og lansering var da forespeilet i slutten av Q2 men sÄ ble det da utsatt til slutten av sep. Tror denne utsettelsen er ikke bra for tilliten til KS og PHO, lanseringen skulle vel vÊre pÄ vÄren i Är. De burde nÄ i slutten av aug. kunne komme med en dato.

Kjenner du mange som sitter og venter pÄ Eniaqen sin til neste sommmer som har mistet tilliten til Skoda?

Det gÄr nok sin gang, launch om et par uker stÄr det pÄ hjemmesiden

1 Like

Ja, mange dropper Skoda og kjĂžper andre leveringsklare biler

ForstÄr du det da slik at lanserings dato er 6. september ut fra dette?
Glem Skodaen.

image

Merkelig at ikke PHO kan sende ut en pressemelding pÄ det nÄ nÄr de vet datoen.

Bedre effekt om de melder det nÄr det faktisk skjer, sÄ risikerer de ikke Ä mÄtte backtracke noe mer vel?

3 Likes

De har vel sÄ god kontakt med KS at to uker fÞr lansering er datoen spikret og alle leverings problemer lÞst.
Har prÞvd Ä sende denne mailen til IR@photocure.com men fÄr ikke sendt den uvisst av hvilke grunn. Kan noen sende den som har kontakt?

Dear Sir

Could you please provide the market with an up date of the launch of the new system from KS. The market has lost confidence in both PHO and KS and trading in the stock has come to a standstill.

:joy::joy::joy:

Er du “markedet”??

Oppgang kommer nÄr den kommer. SÄ lenge folk er villige Ä selge pÄ dette nivÄet sÄ gÄr vi ingen plass.

AktÞrer som du etterspÞr har nok kontroll pÄ hvor PHO er i lÞypa.

4 Likes

Denne er drĂžy

2 Likes