Merkelig at ikke PHO kan sende ut en pressemelding pÄ det nÄ nÄr de vet datoen.
Bedre effekt om de melder det nÄr det faktisk skjer, sÄ risikerer de ikke Ä mÄtte backtracke noe mer vel?
De har vel sÄ god kontakt med KS at to uker fÞr lansering er datoen spikret og alle leverings problemer lÞst.
Har prÞvd Ä sende denne mailen til IR@photocure.com men fÄr ikke sendt den uvisst av hvilke grunn. Kan noen sende den som har kontakt?
Dear Sir
Could you please provide the market with an up date of the launch of the new system from KS. The market has lost confidence in both PHO and KS and trading in the stock has come to a standstill.
Er du âmarkedetâ??
Oppgang kommer nÄr den kommer. SÄ lenge folk er villige Ä selge pÄ dette nivÄet sÄ gÄr vi ingen plass.
AktÞrer som du etterspÞr har nok kontroll pÄ hvor PHO er i lÞypa.
Denne er drĂžy
Nei jeg er ikke markedet, markedet er oss alle.
Ja den er drÞy men i dag er det omsatt 868 aksjer sÄ PHO skulle begynne Ä ta aksjonÊrene pÄ alvor.
Hva foreslÄr du at de gjÞr, som de ikke allerede gjÞr?
Hva har omsetning med âmistet tillitâ Ă„ gjĂžre?
FÞlg med pÄ hva selskapet gjÞr, og stirr mindre pÄ aksjekurs/omsetning er mitt innspill
Jeg er ikke CEO av PHO men de burde vĂŠre bekymret for den lave interessen for aksjen og at tradingen er tilnĂŠrmet null.
De siste 30 min er det omsatt 2 aksjer.
Det er frustrerende, absolutt. Men en ganske stor del av selskapet er eid av de stÞrste eierne, biotek/medtech har vÊrt en grusom sektor i Är, og selskapet er i en slags limbo mellom covid, nytt utstyr og lÞpende kostnader som en valgt strategi for Ä kunne «bounce back» nÄr ting normaliserer seg. De har ogsÄ valgt Ä ikke guide, fordi de ikke synes visibiliteten er god nok til det. De passer seg for Ä ikke love mer enn de kan holde. Er selv frustrert over de siste Ärs situasjon, men tenker jeg fÄr gi de de neste kvartalene til Ä vise at strategien deres funker. Men rik fort blir vi ikke forelÞbig
NÄ skal det ogsÄ sies at sÄ og si samtlige aksjer jeg fÞlger stÄr enten dÞnn stille eller siger nedover. Omtrent eneste unntaket er olje/gass aksjer og enkelte shipping aksjer. Vi er helt klart inne i et bear marked. Det er noe seigt over tid som jeg ikke har opplevd pÄ lenge. Tror ikke det vil snu heller med det fÞrste sÄ mÄ bare kjÞpe det man har tro pÄ og sitte eller ikke kjÞpe noe og heller vente.
PHO tror jeg faktisk kan bli et friskt pust i de tidene vi er inne i nÄ sÄ snart det nye HD scopet er klart og evt andre signaler og meldinger.
More to come. (Q2 2022)
NÄr DS kommer med slike ytringer sÄ er der all grunn til Ä vÊre forberedt.
Slaget om BLC ser ut for Ă„ vĂŠre over.
De to andre store aktĂžrene for uten carl storz , olympus og (?) ,
har bestemt seg for Ä satse pÄ BLC.
Alternativet for dem er vel Ä fremstÄ som aktÞrer som er akterutseilt med gammel teknologi.
Folket ar talt og forlanger BLC og ikke som i dag WLC.
Dette er full seier til PHO for mye nedlagt arbeide med Ä fÄ BLC som SOC.
Disse 2 andre selskapene er ikke fremtidige konkurrenter til Photocure / karl Storz. Tvert imot sÄ vil de vel inngÄ i den kundegruppen som kjÞper hexvix av Photocure.
Med forbehold av at jeg surrer nÄ sÄ pÄstÄr jeg at Photocure i fremtiden vil begynne Ä selge hexvix ogsÄ til Olympus og (?).
Denne utviklingen mÄ jo godkjennes av FDA (Gjelder vel bare US , europa er vel klarert allerede ?) fÞr disse 2 andre selskapene fÄr markedstillatelse.
More to comeâŠ
DS er verdt hver krone eller opsjon han mottar og han selger jo tiden sin hos Photocure i konkurranse med andre tilbud .
Ă
vĂŠre gnien hĂŠr ville vĂŠre katastrofalt.
Dont waite to long.
(med akskjekjÞpet sier DS pÄ spÞrsmÄlet om han anbefaler kjÞp)
lykke til
Det er en liten tidbit pÄ slutten der om den terapeutiske effekten i Hexvix
âSpecific with blue light cystoscopy, as I mentioned earlier, this protoporphyrin is taken up by those active cancer cells.
There are some studies that have been done looking at exciting that tissue with different wavelengths of light, and actually exciting them so much that it kills those cells.
Thatâs a unique way of doing it where you inject Cysview in the patientâs bladder, and then excite it with different wavelengths of light so much that it actually kills those cells.â
Om dette er sÄ overlegent og nÊrmest for SOC Ä regne, hvorfor brukes det ikke pÄ St. Olavs i Trondheim bl.a?
Trodde vi var med pÄ slike overlegne behandlingsformer tidlig her i all velstanden vÄr i Norge.
Sjekk ut uttrykket âbli profet i eget landâ og meld tilbake, over.
Tror ikke denne er postet fĂžr:
Eller denne, fra oktober:
@Rosasky, jeg har sett at du posted dette fÞr og jeg synes at din pÄstand er intrigerende og at det faktisk ikke blit besvart enda her.
Vi behĂžver ikke holde oss til bare Trondheim.
Hvorfor er PHO med sin lenge tilstede vĂŠrselen ikke SOC i Europa eller noen annet sted i verden?
Hva ligger bak det?
Hvem har svaret?
Det er faktisk meget spesielt at blue light ikke brukes pÄ St Olav. Sikkert andre sykehus ogsÄ som ikke bruker det. Hva kan grunnen vÊre?
Sykehuset Ăstfold bruker blue light
UNN Universitetssykehuset Nord Norge ogsÄ
« Fotodynamisk diagnostikk:
Ved cystoskopi med fotodynamisk diagnostikk (PDD) brukes et middel som heter heksaminolevulinate. Heksaminolevulinate brukes for Ă„ utrede kreft i urinblĂŠren. Vi sprĂžyter heksaminolevulinate inn i urinblĂŠren fĂžr undersĂžkelsen og det tas opp av eventuelle kreftceller. Dette er nyttig for Ă„ finne uvanlige celleforandringer i overflatelaget, som er flate og ikke alltid oppdages ved tradisjonell cystoskopi i hvitt lys.
Sykehuset Innlandet ogsÄ
Sykehuset Vestfold spesifiserer ikke
Ikke Volvat heller
https://www.volvat.no/lokasjoner/oslo/tjenester/urolog/cystoskopi/
Jeg har inside info, de som bestemmer blĂŠrekreft behandlingen har funnet ut at blc IKKE gir bedre resultater en wlc, dem om det, og de kommer ikke til Ă„ benytte blc framover heller!
Dette har vĂŠrt debatert fĂžr TheLion og bekreftet.
PĂ„ St Olav?