Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 1

Stille og roligt ingen får mine pho aktier før 2023-2024
Tidligst

Er det noen som følger med handelen som foregår nå i aksjen. Det er helt uverdig at slikt skal foregå, det er algoritmer som leker seg. Hvert forsøk med å handle kursen opp blir slått tilbake med å selge på bid pris og ta den ut for så å selge noen aksjer til neste nivå. Heldigvis har det hvert noen tilstede som har fått nok av denne galskapen.
Det var viktig for en eller annen grunn å forhindre at den sluttet over 90.

3 Likes

Har kjøpt jevnt og trutt de siste dagene på tross av at de amerikanske urologene etter siste lansering av scope skuffet stort. Kan ikke bare ha Ulti.

Hva er dette for noe? Ser det er 6.sep. kl 1600 og speakers fra Tyskland, Frankrike, Austria og UK. om det nye scopet. Kan det være lansering i Europa?

Det er jo GRUNDIG omtalt oppover i tråden i mange innlegg…

Du har jo fått svar på dette flere ganger før.

In other news:

Ja ser på hjemmesiden til KS følgende angående online seminaret i morgen;

• This E-Masterclass will act as the launch of our new PDD light source SAPHIRA and will cover the treatment of NMIBC with the use of PDD.

Er det noen som kan utdype dette? Det er hvert fall launch av det nye light source SAPHIRA, om det er i EU eller i US står det ikke.

Det er hvertfall KS sin launch av det nye systemet i morgen. Mulig PHO har en annen launch date når det nye systemet er installert på sykehuset.

Hva er det PHO tenker her? Skal de ikke gå ut til markedet med en melding om launch snart ?

Det er Labour Day i US i dag mulig det har noe med tausheten å gjøre?
En pressemelding would be appropriate eller børs melding, dette er jo veldig viktig for fremtiden til PHO som DS har understreket.

Beklager hvis jeg virker kvass nå, men det er da måte på gnål…

Hva skal Photocure gå ut med? At KS nærmer seg launch?? Hva slags verdi er det i en slik melding?
Det ble meldt på kvartalsrapporten hva ståa var.

Å komme med melding før noe som helst har blitt launchet fra KS er bare vas og useriøst.

Eneste som agerer på slike kortvarige meldinger til oppsiden vil jeg tro sitter her inne og selger på første 20-30% oppgang.

Pust med magen, nyt sola. Dette ligger ikke i hendene til PHO.

8 Likes

Beklager men det nærmer seg ikke launch, det er i morgen. Ville det ikke være i PHO sin interesse å informere sine kunder og aksjonærer at KS launcher sitt nye system i morgen og at kundene kan følge med på seminaret kl 1600 i morgen.

En ting er sikker hadde jeg vært CEO i PHO hadde jeg benyttet anledningen til å kontakte alle mine kunder og potensielle kunder om KS sin launch i morgen av dette banebrytende nye systemet.

Hehe men tror man skal ha litt forståelse for at slitne aksjonærer her ønsker at det blir litt ståhei rundt launch nå
Dagen før dagen er aksjen å få kjøpt til 87 og det er litt vrient å forstå hvorfor ikke vi får litt vind i seilene nå

1 Like

Det høres ut som om at de ikke vil ha noe ståhei om launch og at PHO skal få noe vind i seilene Bingo.

Ser di agenda nordpolen men pass på for i morgen når labour day er unnagjort kan vi få mye blest overalt fra PHO.

Nå synes jeg agendaen skinner tydelig igjennom igjen!

Tullball. Vi snakker jo om innen den verden PHO opererer i. Der er det jo dette stort. For de som blir rammet så er cysview viktig, forstår ikke hva du ville med det tåpelige innlegget

Det har absolutt nada å si for aksjen hva som sies eller ikke sies i morgen, derimot salgstall fremover.

4 Likes

Melding om launch og masse positivt rundt det tror jeg vil ha litt å si
Men salgstall er det som er viktig når alt kommer til alt ja

Selskapet har konto full av cash og trenger ikke gjøgle for å gi tradere underholdning mens børsen er sur

4 Likes