Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Ja ser pÄ hjemmesiden til KS fÞlgende angÄende online seminaret i morgen;

  • This E-Masterclass will act as the launch of our new PDD light source SAPHIRA and will cover the treatment of NMIBC with the use of PDD.

Er det noen som kan utdype dette? Det er hvert fall launch av det nye light source SAPHIRA, om det er i EU eller i US stÄr det ikke.

Det er hvertfall KS sin launch av det nye systemet i morgen. Mulig PHO har en annen launch date nÄr det nye systemet er installert pÄ sykehuset.

Hva er det PHO tenker her? Skal de ikke gÄ ut til markedet med en melding om launch snart ?

Det er Labour Day i US i dag mulig det har noe med tausheten Ă„ gjĂžre?
En pressemelding would be appropriate eller bĂžrs melding, dette er jo veldig viktig for fremtiden til PHO som DS har understreket.

Beklager hvis jeg virker kvass nÄ, men det er da mÄte pÄ gnÄl


Hva skal Photocure gÄ ut med? At KS nÊrmer seg launch?? Hva slags verdi er det i en slik melding?
Det ble meldt pÄ kvartalsrapporten hva stÄa var.

Å komme med melding fþr noe som helst har blitt launchet fra KS er bare vas og useriþst.

Eneste som agerer pÄ slike kortvarige meldinger til oppsiden vil jeg tro sitter her inne og selger pÄ fÞrste 20-30% oppgang.

Pust med magen, nyt sola. Dette ligger ikke i hendene til PHO.

8 Likes

Beklager men det nÊrmer seg ikke launch, det er i morgen. Ville det ikke vÊre i PHO sin interesse Ä informere sine kunder og aksjonÊrer at KS launcher sitt nye system i morgen og at kundene kan fÞlge med pÄ seminaret kl 1600 i morgen.

Tror ikke sÄ mange kunder og aksjonÊrer sitter med utslitt F5-knapp og leker DoS-angriper pÄ Newsweb.

En ting er sikker hadde jeg vĂŠrt CEO i PHO hadde jeg benyttet anledningen til Ă„ kontakte alle mine kunder og potensielle kunder om KS sin launch i morgen av dette banebrytende nye systemet.

PHO har snakket om dette med sine kunder og potensielle kunder i 1-2 Är nÄ.
SÄ vidt jeg kan se legges ikke loggen fra CRM-systemt ut pÄ TI, dessverre.

1 Like

Hehe men tror man skal ha litt forstÄelse for at slitne aksjonÊrer her Þnsker at det blir litt stÄhei rundt launch nÄ
Dagen fÞr dagen er aksjen Ä fÄ kjÞpt til 87 og det er litt vrient Ä forstÄ hvorfor ikke vi fÄr litt vind i seilene nÄ

1 Like

Det hÞres ut som om at de ikke vil ha noe stÄhei om launch og at PHO skal fÄ noe vind i seilene Bingo.

Tror ikke blĂŠrekreftundersĂžkelser fĂ„r mye blest noe sted. Blir ikke SuperBowl-potensiale pĂ„ reklamekampnajene med noe sĂ„nt som “Having trouble with the beam? Get some blue-light in between!” :speak_no_evil: :man_facepalming:

1 Like

Ser di agenda nordpolen men pass pÄ for i morgen nÄr labour day er unnagjort kan vi fÄ mye blest overalt fra PHO.

Jeg skriver aldri med en agenda. Og jeg er aksjonĂŠr i PHO.

PrĂžver bare Ă„ roe forventningene til kommunikasjon fra selskapet.

Beklager at tonen ble passiv-aggressiv. Blir bare litt oppgitt over denne typen urealistiske forventninger.

4 Likes

NĂ„ synes jeg agendaen skinner tydelig igjennom igjen!

Tullball. Vi snakker jo om innen den verden PHO opererer i. Der er det jo dette stort. For de som blir rammet sÄ er cysview viktig, forstÄr ikke hva du ville med det tÄpelige innlegget

Det var skrevet med glimt i þyet, men
 har for þvrig sagt noe om hvorfor jeg skriver i forrige innlegg.

Det har absolutt nada Ă„ si for aksjen hva som sies eller ikke sies i morgen, derimot salgstall fremover.

4 Likes

Melding om launch og masse positivt rundt det tror jeg vil ha litt Ă„ si
Men salgstall er det som er viktig nÄr alt kommer til alt ja

Selskapet har konto full av cash og trenger ikke gjĂžgle for Ă„ gi tradere underholdning mens bĂžrsen er sur

4 Likes

Vi som har holdt mye pÄ Photocure aksjene vet at ttt. Men tenk pÄ nesten alle de andre biotek selskapene. De har produkter i fase 1 og 2, og mÄ stadig ha emisjoner til den daglige drift. Til slutt gikk bunnen ut og investorene er ikke villige lenger Ä kaste gode penger for dÄrlige. Ansatte med eventyrlige lÞnn og bonuser pÄ bekostning av investorene mÄ finne seg noe annet Ä gjÞre.
Photocure har blc med Hexvix/Cysview og er alene pÄ markedet med denne lÞsningen. De nye scopene vil skape en revolusjon i fremragende diagnostikk.
Juvelen i Photocure blir Cevira som snart er ferdig med fase 3 og godkjenning. Asieris satser knall hardt pÄ dette produktet og mener det er verd Ä satse millioner pÄ godkjennings lÞpet.
SĂ„ vi har mye bra i vente. :wink:

2 Likes