Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 1

Svenskene, SEB har over 10% i flere konto, er skummelt om de er i kompaniskap med Briarwood. Er det ikke på tid at Folketrygd Fondet begynte å kjøpe aksjer i PHO.

1 Like

Jepp, det er tankespinn, men jeg er ikke i tvil om at Cevira er en stor joker i dette her.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Det sørgelige faktum er vel at biotek gjengen har tapt alle sine penger på andre biotek aksjer og har ikke noe igjen til lovende PHO.

Tror ikke det er det. Mange har penger andre steder fordi neste trigger i PHO er vel først nå evt de overrasker positivt i Q rapport. Mulig posisjonering i forkant også

https://photocure.com/news/data-presented-at-the-international-bladder-cancer-network-ibcn-meeting-demonstrate-a-reduction-in-the-risk-of-recurrence-with-the-use-of-blc-4365929

Hva betyr denne siste meldingen fra photocure?
Slik jeg leser dette så vil vel en stor del av de som er i tvil om de skal la seg behandle med BLC mere og mere velge PHO’s BLC.

Nå har jo BLC vært praktisert i lang tid så sikkerhet må jo være OK.
Det kan jo ikke forlanges clinical trials studie på et produkt som har vært i bruk i lang tid.
Slik dette fungerer i dag så må jeg spørre…

Hvor får PHO noe gevinst av dette slik det fungerer i dag?

Som et minimum så må en i det minste anta at bruken av BLC vil øke på bekostning av rådende metode.

Skulle og tro at det vil påskynde godkjenning i China,
Endelig var det noen som kjøpte på ask med hele 4 aksjer.

Er det ikke samme virkestoffet som er i Hexvix som i Cevira, hexaminolevulinate, eller er det forskjellige stoffer? Hvis det er det samme, så skulle man jo tro at det kanskje kunne virke direkte mot kreftceller i blæren også når det ble belyst med blått lys? I tillegg til den diagnose effekten.

Da dundrer vi ned igjen på lavt volum. Ganske forutsigbart.

Det er lige meget som dansken siger +300 og vi ka sælge

Bare å sitte i ro, de store aktørene sitter bare og tar imot. Oppgangen kommer plutselig 300 ikke utenkelig må bare ha tålmodighet.

Ja, det er absolutt verdt å merke seg at Pho-ledelsen i siste børsmelding vedr de nye skopene, gjentar sin ambisjon om SOC. Riktignok ikke tidslinje for dette, men allikevel; bare tanken på hva det kan bety for verdien Cysview/Hexvix og selskapet er jo svimlende - og understøtter den siste opsjonsklausulen som skal hindre en totalt urimelig gevinst;-)

Tipper vi får en guiding ifm kommende q3-presentasjon, som da vil klargjøre disse ambisjonene.

Men som noen har vært inne på tidligere, er Pho istand til alene å håndtere en slik vekst som dette innebærer ?

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

2 av 3 produkter i Asieris sin strategi er kjent som Cevira og Hexvix(Cysview), synes vimeo-videoen
i linken fra 24. august under says it all, Asieris må nødvendigvis være svært interessert i å ta over Photocure.

Og bare for å minne om det, det 3. produktet til Asieris, Vesique, er treatment for NIMBC (+MIBC), første og andre linje, Kina og USA.

Og Vesique, Hexvix og Cevira er i fase 3 i Kina. For meg virker det som en opplagt strategi å kjøpe Photocure når Cevira resultatene er klare.

I fase 2b på Cevira, for 10 år siden !, så viste Cevira gode resultater på CIN 2 (HSIL), og også gode resultater på HPV clearance på de aggressive HPV16 og 18 som er årsak til de fleste krefttilfeller.

God grunn til å tro at APRICITY blir et godt studie.

7 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Mulig jeg virker ufin nå, men det får heller være.

De siste tiden har det vært ufattelig mye vas av posting her inne.

Mangen av postene dine @kreinh er repetisjon på repetisjon. Og ting du drar opp med jevne mellomrom har blitt svart på flere ganger. Bant annet det du drar opp igjen nå angående Kina.

Det er ikke Photocure som kjører det løpet. Ferdig arbeid. Dan kommer med info og oppdateringer på kvartalsrepresentasjoner, så sant det ikke av såpass viktighet at markedet må ha info der og da.

Og på generelt basis, om melding av ditt eller melding av datt, det er ikke det som er kursdrivende over tid. Man kan få kortsiktige svinginger, men thats it. Og så lenge det ikke har fundamental verdi, vil en slik fremgangsmåte kun være skadelig og useriøs over tid.

Når du i tillegg klarer å dra inn useriøse poster fra FA som i beste fall ikke engang er backet opp med kilder/dokumentasjon, så får jeg gnagsår i øynene. Og spesielt når dette er belyst fra andre skribenter på forumet her.

Vær så snill å løft kvaliteten på postene dine. Inntill videre putter jeg deg på “ignore” lista.

10 Likes

Skjønner ikke helt hvilke oppdateringer du savner.

Cevira er utlisensiert 100% til Asieris. Altså er dette 100% kontrollert av Asieris og informasjon/oppdateringer her vil komme fra Asieris og ikke Pho.

Cevira fase 3 er en «A Double Blind, Prospective, Randomized, Placebo Controlled, Multi-center Phase 3 Study» eller det Snoeffelen i sin tid kalte for «Gull Standarden»

Dette betyr, om jeg forstår riktig, at det ikke kommer noen form for resultater på bordet før hele studien er 100% ferdig, data analysert og rapport skrevet.

Estimated Study Completion Date : December 2023
Edit: Eller medio 2023, @Hayen

Kilde : se link fra @Snoeffelen over

4 Likes

Ja, og DS har på siste q pres anslått medio 2023.
Inntil da er det ingen grunn til å forvente noe som helst om cevira.
@kreinh : Ta en pause fra Cevira og parker ville spekulasjoner

2 Likes

Ja, sorry. De ligger litt foran opprinnelig plan👍

1 Like

Helt entydig feedback fra medlemmene her at det ikke ønskes at spam fra HO dupliseres over til denne tråden, har derfor ryddet en del.

8 Likes