Sa akkurat DS at dei 6 skopa var nye kunder og ikkje bare nokon som har skifta frÄ gamalt til det nye skopet?
Handelen tok fyr iallefall, noe mer spennende?
Jadda, over hundrelappen
Bra Q3 presentasjon.
Radium imorgen
ja, positiv kvartalspresentasjon.
Likte spesielt downgrade nyheten pÄ scope i US + forbedret flex refusjon.
I Europa er ogsÄ trenden oppover, spesielt justert for lagernedbygging i Tyskland.
Blir ogsÄ interessant Ä se effekten av launchen av oppgradert scope.
Lover bra framover.
Ikke noe guiding?? Det var full med guiding!!PÄ alle slags mÄter.
NÄr blue lyset blir like dyrt som hvit lys men sÄ mye mer effektivt. ( bare7uker fra nÄ) Da snakker vi om SOC potensiell!!
Mer volume pÄ samme addresse betyr det beste og umiddelbart Þkte fortjeneste.
Til de som ikke har hatt anledning til Ă„ hĂžre DS. Direkt link!
https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20221102_7
Etter dagens Q3 presentasjon forventer jeg at de som guider aksjerkurs kommer med ny guiding som bĂžr ligge mellom 180-220
Hej Norge
TheLion skrev:
NÄr blue lyset blir like dyrt som hvit lys men sÄ mye mer effektivt. ( bare7uker fra nÄ) Da snakker vi om SOC potensiell!!
Fik ikke med mig at blĂ„t bliver billigere end hvit lys â hĂ„ber der er hold i det !!!
Hvor langt ude i fremtiden snakker vi SOC (Realistisk bud)
Dansken
SOC potensiell mener jeg,
Q&A 33:40 ⊠&. 38:10 nÄr det er mulig Ä fÄ flere patienter innenfor bluelight threatment tidilig pga like Þkonomi er en win. Mange behandlinger begynner med whitelight for Ä bli oversatt til bluelight (hvis lege mener det)⊠stÄ man pÄ bluelight fra starten gjentar prosessen seg igjen pÄ bluelight.
Forresten jeg tror ikke at bluelight skal ta over dominerende lightwhite posisjon. Despite 09:10 citiszin petition is promissing after 2.halv part of 2023
HÞrte gjennom webcasten nÄ, og synes Dan Schneider virket adskillig mer optimistisk og sikker enn det som har vÊrt tilfelle de siste Äret. Han har dog alltid vÊrt klar og tydelige, sÄ jeg skjÞnner at kursen kryper oppover nÄ, det var jo en del gode nyheter ogsÄ. SÄ jeg tror at kursen kan stige sakte og sikkert frem til neste kvartalspresentasjon, sÄ tar vi det videre derfra !
Startet ned nesten 4% i dag. Utrolig merkelig. Ser bedre ut nÄ
Bra nÄr QA er det beste i en Q pres
Det spÞrsmÄl har jeg ogsÄ stilt meg⊠synes ikke det helt. DS har en oppgave til Ä informere markedet ins og outs i forstÄelige sprÄk. Ellers ypperlig for de som fÞlger PHO nÊrt at Q gjennom bÞrs var sÄ foggy som det var. Bra volume Þkning idag.
Det var vel to store nyheter som DS kunne forklare pÄ en forstÄelig mÄte som har fÄtt fart pÄ aksjekursen. Det fÞrste var ny refusjons satser fra 1. jan. Han lovet Ä komme tilbake med mer spesifikk om dette, sÄ det kommer vel snart. Det betyr som jeg forstod det at nÄ vil BLC ogsÄ vÊre Þkonomisk for klinikkene, det har det ikke vÊrt. Det andre var at det er sÞkt FDA godkjenning Ä bruke BLC pÄ alle scope i US. I tillegg til de nye scopene som er pÄ plass sÄ er dette veldig positivt for PHO. At DS og salgs staben til PHO har greidd Ä selge inn BLC i US med antikvariske scope og med Þkonomien i mot er en gÄte.
Resultatene var ikke noe Ă„ skryte over, heller ikke at det denne gang kom guiding .
Det begynner Ä lykkes for Photocure og det blir nÄ endelig lagt merke til.
Spot on.
Dette er desidert den mest optimistiske kvartals presentasjonen jeg har hĂžrt siden Dan Schneider tok over roret.
https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20221102_7