Ikke langt fĂžr analister og mafia meglerhus kommer pĂ„ banen i PHO tenker jeg. Volume har Ăžkt og 120 kan jeg tenke meg er innenfor. â> 4-5 uker?
Har haft den samme tanke
Ligger nÄ og samler krefter til Ä sprinte forbi 105
Ser heller ut for at âkrefteneâ bĂžr konsentreres om Ă„ holde stillingen.
Under ett par hundre aksjer omsatt fĂžrste timen.
NÄ mÄ du vÊre med
Ser bedre ut nÄ. (har vÊrt med i PHO i mange Är og har lÊrt Ä ikke ta gledene pÄ forskudd)
Med nye skop og hÞyere refusjon er PHO en sikker havn. Ikke noe rakettpotensial som ulti, men svÊrt liten risiko for Ä gÄ pÄ trynet.
Du har da ikke tatt med Cevira som er i phase III i China. Mye tyder pÄ at den vil vise gode resultatet og at verdien av PHO skulle da lett doble seg.
Baserer investeringen i Pho pÄ kjente fakta. Med 89% av portefÞljen i Pho og Ulti er det greit med noe hÄndfast.
Photocure Partner Asieris announces First Patient treated in Hexvix Real-world Evidence study in Hainan, China
PUBLISHED: 12 DECEMBER 2022MEDICAL INFORMATIONPARTNERSHIP NEWS & EXPANSION
Oslo, Norway, December 12, 2022: Photocure ASA (OSE: PHO), the Bladder Cancer Company, announces that its partner Asieris Pharmaceuticals (SSE: 688176) has communicated today on the first patient treatment which took place in a HexvixÂź real-world evidence clinical study at Hainan General Hospital Lecheng Branch.
Jeg legger merke til denne i bĂžrsmeldingen fra Asieris;
The combined use of HexvixÂź and blue light cystoscopy (BLC) for the management of non-muscle invasive bladder cancer (NMIBC) has been included in the global expert consensus guidelines as well as the Chinese Urological Association Guideline.
At den er med i Chinesiske guidlines er vel noe rart uten Ă„ vĂŠre godkjent i China.
PÄ meg virker det som det har stÄtt pÄ stedet hvil med Hexvix i China siden avtalen ble gjort for snart 2 Är siden, men det er noe positivt i meldingen;
By taking advantage of the beneficial policy associated with real-world studies in Hainan, we hope to accelerate the approval of the innovative product HexvixÂź in China to meet the growing medical needs of bladder cancer patients,â said Dr. Zhuang Chengfeng, Chief Operating Officer of Asieris Pharmaceuticals.
Det ble jobbet for Ä unngÄ egen studie i Kina, noe de ikke fikk til. Og deretter ble det satt igang rigg og oppstart av hexvix studien.
SĂ„ at det ikke har skjedd noe erhelt feil.
Jeg tror de unngikk full ph1 og ph2 og pregrenset pat. for ph3.
Vi fÄr tro pÄ dette.
Yep, Aserius har vist seg Ă„ vĂŠre meget effektivt. I alt har de ligget foran i prosessen.
Hva med korona hvor de nÄ ser ut til Ä lette litt pÄ restriksjonene. Det mÄ ha vÊrt en hemsko mildt sagt.
Tenker man skal ha edruelige forventninger til avklaringer rundt hexvix i kina. GÄr alt som Photocure selv tror, sÄ er ikke godkjenning pÄ plass fÞr i starten av 2024.
Det er mye annet (positivt) Ä fokusere pÄ som er mer spennende.
Flott om du kan utdype dette.
Det jeg har sett den senere tid er at selgersiden blir lurt nedover til f.eks.105/106 med smÄ poster for sÄ Ä bli jafset opp igjen i store poster til 107/108 igjen.
Samme mĂžnster som i Ulti for knappe 3 Ă„r siden.