Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Ikke langt fĂžr analister og mafia meglerhus kommer pĂ„ banen i PHO tenker jeg. Volume har Ăžkt og 120 kan jeg tenke meg er innenfor. —> 4-5 uker?

Har haft den samme tanke

Ligger nÄ og samler krefter til Ä sprinte forbi 105

1 Like

Ser heller ut for at “kreftene” bĂžr konsentreres om Ă„ holde stillingen. :slight_smile:
Under ett par hundre aksjer omsatt fĂžrste timen.

NÄ mÄ du vÊre med

Ser bedre ut nÄ. (har vÊrt med i PHO i mange Är og har lÊrt Ä ikke ta gledene pÄ forskudd)

2 Likes

Med nye skop og hÞyere refusjon er PHO en sikker havn. Ikke noe rakettpotensial som ulti, men svÊrt liten risiko for Ä gÄ pÄ trynet.

Du har da ikke tatt med Cevira som er i phase III i China. Mye tyder pÄ at den vil vise gode resultatet og at verdien av PHO skulle da lett doble seg.

Baserer investeringen i Pho pÄ kjente fakta. Med 89% av portefÞljen i Pho og Ulti er det greit med noe hÄndfast.

2 Likes

Photocure Partner Asieris announces First Patient treated in Hexvix Real-world Evidence study in Hainan, China

PUBLISHED: 12 DECEMBER 2022MEDICAL INFORMATIONPARTNERSHIP NEWS & EXPANSION

Oslo, Norway, December 12, 2022: Photocure ASA (OSE: PHO), the Bladder Cancer Company, announces that its partner Asieris Pharmaceuticals (SSE: 688176) has communicated today on the first patient treatment which took place in a HexvixÂź real-world evidence clinical study at Hainan General Hospital Lecheng Branch.

https://photocure.com/news/photocure-partner-asieris-announces-first-patient-treated-in-hexvix-real-world-evidence-study-in-hainan-china-97

5 Likes

Jeg legger merke til denne i bĂžrsmeldingen fra Asieris;
The combined use of HexvixÂź and blue light cystoscopy (BLC) for the management of non-muscle invasive bladder cancer (NMIBC) has been included in the global expert consensus guidelines as well as the Chinese Urological Association Guideline.
At den er med i Chinesiske guidlines er vel noe rart uten Ă„ vĂŠre godkjent i China.

PÄ meg virker det som det har stÄtt pÄ stedet hvil med Hexvix i China siden avtalen ble gjort for snart 2 Är siden, men det er noe positivt i meldingen;
By taking advantage of the beneficial policy associated with real-world studies in Hainan, we hope to accelerate the approval of the innovative product Hexvix¼ in China to meet the growing medical needs of bladder cancer patients,” said Dr. Zhuang Chengfeng, Chief Operating Officer of Asieris Pharmaceuticals.

2 Likes

Det ble jobbet for Ä unngÄ egen studie i Kina, noe de ikke fikk til. Og deretter ble det satt igang rigg og oppstart av hexvix studien.

SĂ„ at det ikke har skjedd noe erhelt feil.

3 Likes

Jeg tror de unngikk full ph1 og ph2 og pregrenset pat. for ph3.

Vi fÄr tro pÄ dette.

Yep, Aserius har vist seg Ă„ vĂŠre meget effektivt. :facepunch: :100: I alt har de ligget foran i prosessen.

2 Likes

Hva med korona hvor de nÄ ser ut til Ä lette litt pÄ restriksjonene. Det mÄ ha vÊrt en hemsko mildt sagt.

1 Like

Tenker man skal ha edruelige forventninger til avklaringer rundt hexvix i kina. GÄr alt som Photocure selv tror, sÄ er ikke godkjenning pÄ plass fÞr i starten av 2024.
Det er mye annet (positivt) Ä fokusere pÄ som er mer spennende.

1 Like

Flott om du kan utdype dette.

Det jeg har sett den senere tid er at selgersiden blir lurt nedover til f.eks.105/106 med smÄ poster for sÄ Ä bli jafset opp igjen i store poster til 107/108 igjen. :wink:

Samme mĂžnster som i Ulti for knappe 3 Ă„r siden.