Sitter og lurer på hvor de 81500 som gikk etterbørs gikk.
“Gikk en post på nær 60 000 aksjer etter stengetid i går” (sitat myk) og i dag “81500 etter børs”.
De store rører på seg igjen.
Spennende
for 14dgr siden…
med slike poster som igår og idag, timesvis av ingen salg inniblant … synes jeg at vi ligger an på skjema med >120
Vel de 20 største økte med ca. 30 000.
Du ser ikke gårsdagens handler på listen idag
Ja jeg vet. Det ser for meg ut for at de som vil kjøpe store poster som de siste dagene ikke vil kjøpe over børs gjennom dagen for da vil kursen ta av.
Det er mye handel som går utenom børs, som f eks dark pools
Uansett, bare å fastslå at noen forsyner seg med teskje, andre med sleiv.
og så ligger det noen å lirker kursen nedover med mikro poster. En kan lure på hva som foregår.
Bedre enn da australierne, treskofolket og Hansson drepte utviklingen.
Sier ikke at det skjer, men rent praktisk er det fullt mulig å kjøpe store volum i dark pools, for så å dumpe små volum på kjøper på børsen i den hensikt å senke referansekursen (kursen på Oslo Børs)
Aksjemarkedet har blitt store katters lek med de mange små mus
Ja det er dessverre slik, det vi kan gjøre er å være tålmodige og ha tro på våre investeringer i det lange løp.
Har vært med siden 2018. 2023 tegner til å bli et veldig spennende år
Ditto det har været en rejse hen mod affyringsrampen som venter ret for ude efter min opfattelse
Blir PHO kjøpt opp?
- Ja, 2023
- Ja.2024
- Nei
0 stemmegivere
Interessant at det er 29 som følger med aksjen i dag, men ingen kjøper eller selger. Den største SEB kontoen er kommet ned 1% søvitt jeg kan se som er ca 270 000 aksjer. DE 20 STØRSTE HAR LIKEVEL ØKT TIL 52,87%.
Hvor finner du den aksjeoversikten i INFRONT?
TopInvestors version Pareto, kanskje ikke gratis.
Takk men jeg finner det ikke hos Pareto eller INFRONT, mulig du har INFRONT gjennom Pareto mens jeg har gjennom DNB.