Hva er imot en nedskalering ?
Jeg kan ikke se noen, men la oss senke sannsynligheten til 90%.
Hadde håpet @Hayen skulle komme med noe @myk
Jeg mener det er ingenting imot. Patientgruppe skriker etter mer tilgjengelighet av behandlingen, konkurrenter til KS har allerede begynt å lage like instrumenter basert på en lavere klasse. PHO forhandler allerede med de nye aktører få å få BleuLight også hos de på markedet.
Q3-22 ble PHO´s vendepunkt
I dag er de 20 største over 53% øker litt hver dag.
I ukene som kommer forventes oppgang. 45% mot 13% … 42% hold
Topp 20 har økt de siste 3 mnd per.24.10.22-23.01.23med 570k aksjer (2,1% av totalen)
Jeg ser frem til Q4.
Hadde vært fint å få en oppdatering angående nye scope i US før Q4, hvor mange er skiftet ut av scopene og nye klinikker samt om bruker frekvensen øker. Kunne bli i en form for PW.
Er det mulig å estimere hvor mange scope som nå er i bruk ut fra det vi fikk oppgitt tidligere,
303 scope pluss 42 flexible totalt 345 innstalasjoner.
Selskapet sender vel aldri ut sånt? Svarene får vi i kvartalsrapporten.
Vi kunne jo håpe, er spesielt at de nye scopene ble tilgjengelige i sep. og informasjons tørke siden. Hadde vært på sin plass å informere markedet hvordan det går.
En tidligere link fra des.2022 (@HeldigFyr ) https://dnb.meetmax.com/upload/event_89137/inv/4098682/0900%20Photocure%20Presentation%20for%20DNB%20Nordic%20Healthcare%20Conf%20-%20Dec%2015%202022%20-Final.pdf
Tail Winds in 2023 and Beyond
Recent Launch of New Karl Storz High Definition Blue Light Capital Equipment
Improvement in Medicare Reimbursement in Outpatient Surveillance Settings (HOPD & ASCs)
Potential Down-Classification of BLC Towers to Class 2 (510K predicate device); Anticipated to Expand Capital Equipment Manufacturers in the U.S.
Har nå en magefølelse på at vi snart skyter fart oppover. Har ligget å stanget her nå en stund og 111 nivået har holt. Har tro på at 120 nivået tass.
Tror også det sker hen imod Q
Trist å se så liten interesse det er for PHO aksjen, med et slikt potensiale. Jeg fatter det ikke.
Tålmodighet ikke din sterkeste side?
Har vært veldig tolmodig vært med på oppturer og nedturer men er fortsatt med. Har ikke vært lurt men kanskje dennegang. Alle stjerne legemene på linje.
For core business delen er det bare en knakende bra kvartalsrapport som kan få denne aksjen til å fly. Interessen kommer tilbake hvis de nå endelig klarer å få til god vekst spesielt i USA.
I PHO er utgiftssiden alt for høy i forhold til inntektssiden, og dette hindrer videre oppgang inntil det måtte endre seg. Har fulgt PHO i godt over 20 år og kursen er nå lavere enn da jeg kjøpte mine første aksjer litt før år 2000, så her går det ikke akkurat med stormskritt!
Har dog litt tro på at suksess med Cevira kan snu caset positivt!
Dårlig timing på det kjøpet
Men, det tok 13 år før man var i pluss i Microsoft også om man kjøpte rundt de tider.
Jeg tror forutsetningene aldri har vært bedre for Photocure en nå, det gjelder bare å levere