Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Det mÄ da tas med at dette utstyret har vÊrt brukt pÄ samme mÄte som KS sine scope i Ärevis.

Hva er imot en nedskalering ?

Jeg kan ikke se noen, men la oss senke sannsynligheten til 90%.

1 Like

Hadde hÄpet @Hayen skulle komme med noe @myk :slight_smile:

Jeg mener det er ingenting imot. Patientgruppe skriker etter mer tilgjengelighet av behandlingen, konkurrenter til KS har allerede begynt Ä lage like instrumenter basert pÄ en lavere klasse. PHO forhandler allerede med de nye aktÞrer fÄ Ä fÄ BleuLight ogsÄ hos de pÄ markedet.

Q3-22 ble PHOÂŽs vendepunkt :boom: :boom:

I dag er de 20 stĂžrste over 53% Ăžker litt hver dag.

I ukene som kommer forventes oppgang. 45% mot 13% 
 42% hold
Topp 20 har Ăžkt de siste 3 mnd per.24.10.22-23.01.23med 570k aksjer (2,1% av totalen)

Jeg ser frem til Q4.

Hadde vÊrt fint Ä fÄ en oppdatering angÄende nye scope i US fÞr Q4, hvor mange er skiftet ut av scopene og nye klinikker samt om bruker frekvensen Þker. Kunne bli i en form for PW.

Er det mulig Ä estimere hvor mange scope som nÄ er i bruk ut fra det vi fikk oppgitt tidligere,
303 scope pluss 42 flexible totalt 345 innstalasjoner.

Selskapet sender vel aldri ut sÄnt? Svarene fÄr vi i kvartalsrapporten.

1 Like

Vi kunne jo hÄpe, er spesielt at de nye scopene ble tilgjengelige i sep. og informasjons tÞrke siden. Hadde vÊrt pÄ sin plass Ä informere markedet hvordan det gÄr.

Som @Bingo123 sier, sÄ er kvartalspresentasjon normen.

2 Likes

En tidligere link fra des.2022 (@HeldigFyr ) https://dnb.meetmax.com/upload/event_89137/inv/4098682/0900%20Photocure%20Presentation%20for%20DNB%20Nordic%20Healthcare%20Conf%20-%20Dec%2015%202022%20-Final.pdf

Tail Winds in 2023 and Beyond

Recent Launch of New Karl Storz High Definition Blue Light Capital Equipment

Improvement in Medicare Reimbursement in Outpatient Surveillance Settings (HOPD & ASCs)

Potential Down-Classification of BLC Towers to Class 2 (510K predicate device); Anticipated to Expand Capital Equipment Manufacturers in the U.S.

Har nÄ en magefÞlelse pÄ at vi snart skyter fart oppover. Har ligget Ä stanget her nÄ en stund og 111 nivÄet har holt. Har tro pÄ at 120 nivÄet tass.

Markant stþrste endring i topp 10 period 19-25 jan
 -Bank of New York +209k aksjer

Tror ogsÄ det sker hen imod Q

5 Likes

Trist Ä se sÄ liten interesse det er for PHO aksjen, med et slikt potensiale. Jeg fatter det ikke.

TĂ„lmodighet ikke din sterkeste side?

2 Likes

Har vÊrt veldig tolmodig vÊrt med pÄ oppturer og nedturer men er fortsatt med. Har ikke vÊrt lurt men kanskje dennegang. Alle stjerne legemene pÄ linje.

For core business delen er det bare en knakende bra kvartalsrapport som kan fÄ denne aksjen til Ä fly. Interessen kommer tilbake hvis de nÄ endelig klarer Ä fÄ til god vekst spesielt i USA.

2 Likes

I PHO er utgiftssiden alt for hÞy i forhold til inntektssiden, og dette hindrer videre oppgang inntil det mÄtte endre seg. Har fulgt PHO i godt over 20 Är og kursen er nÄ lavere enn da jeg kjÞpte mine fÞrste aksjer litt fÞr Är 2000, sÄ her gÄr det ikke akkurat med stormskritt!
Har dog litt tro pÄ at suksess med Cevira kan snu caset positivt!

1 Like