Er vel noen eksempler her ogsÄ, er ikke sÄ lenge siden den snuste pÄ under 80.
Yep, det var du som postet da
4 nye siter i US idag. 309 totalt
HCA Florida Sarasota Doctors Hospital
Kaiser Permanente Zion Medical Center
Lehigh Valley Hospital
UC San Diego Medical Center
Rodjer rapporterte den HCA Florida Sarasota Doctors Hospital for 3 dager siden.
Yepp, ser den ligger inne dobbelt. Blir nok ryddet opp etterhvert. SĂ„ 3 nye er riktig ja
Jeg har litt oppheng i Kaiser Permanente, kanskje fordi DS har snakket om akkurat den sykehuskjeden flere ganger, og hvor stort det er Ä fÄ en fot innenfor det systemet. SÄ vidt jeg kan se er dette det tredje KP sykehuset! Noen med god kunnskap som kan si noe om muligheten for snÞballeffekt innenfor kjeden?
Kaizer Permanente er en sykehus kjede pÄ 39 sykehus som Photocure har fÄtt innpass hos.
PÄ Q1 2020 sÄ uttalte Dan Snaider att de nett hadde fÄtt grÞnt lys fra kjeden .
Det er nok et kvalitetsstempel Ä fÄ innpass hos Kaizer, det Äpner lettere dÞrer inn til andre sykehus.
SÄ flott at KS instrumenter har endelig kommet pÄ plass
Noen her som vet hva ABG SC Erik Cassel og Handelsbanken Rickard Anderkrans sier / mener?
Pà Q3 snakket DS om Moffitt iTampa som ny kunde. Website er pÄ plass.
Gjennomgang av Photocure av Pengane Capital Group, en av de stĂžrre aksjonĂŠrene i Pho.
Men det virker ikke som de har fÄtt med seg att Pho har kjÞpt tilbake rettighetene fra Ibsen.
Anbefaler dere Ă„ se youtube videoen i artikkelen.
Beklager⊠den kom opp under et sÞk pÄ nettet.
Trudde den var av nyere dato.
Det forklarer jo att de snakker om distribusjonparter (Ipsen)
Men bra forklart om barberhĂžvel og barberblad sammenligningen.
Her et godt innlegg fra finansavisens debabatt om Pho:
"Helt klart positiv til Pho hvor jeg kjĂžpte mine fĂžrste aksjer i 1998-99.
Men det investorer bĂžr merke seg er at her er ikke prisingen som i for eksempel kreft-sektoren.
For en behandling inne kreft er det snakk om ca. 1 mill. mens det for Pho sine behandlinger er snakk om fattigslige nok 6-12.000 nok som er peanuts i sammenligning! Dette gjelder dessverre ogsÄ Cevira.
Her bĂžr man realitetsorienter seg relatert til fremtidig inntjening.
DS guidet i desember hos DNB mellom +20-40% per kvartal frem over. Det er ok business for any company,nÄr de fÄr i tillegg kostnader under kontroll og royalties av Cevira som ikke dreier seg om kanskje 40-100 behandlinger Ärlig. Se market potensjell her nede.
Topp 50 vet alt det. Finansavisen mÄ skamme seg for det level av forum de tillater.
ForsÄvidt enig i det. Men Hexviks er en kotastveske som er unik i sinn sammenheng til Ä pÄvise kreftsvulster i urinblÊren. Kanskje forklaringen er att det er ett diagnose verktÞy.
Dessuten var det vel fÞrst fra nyttÄr sykehusene fikk refusjon for bruk av Cysview.
Omsetningen som er i aksjen for tiden, uansett om den er âlavâ kan den ikke sammenlignes med fra sommeren 2018 og et drĂžyt stykke utover.
PÄ den tiden da kursen lÄ pÄ 20 og 30 tallet var om ikke jeg husker feil omsetningen NOK 100-300k pr dag, sÄ vi NOK 500k en dag sÄ var det relativ hÞy omsetning Ä regne.
SÄ om det innimellom er fÞles som omsetningen er lav sÄ er alt relativt.
OgsÄ har antall Žfrie aksjerŽ minket etter min mening. SÄ kommer det god eller dÄrlig nytt, violadity bÞr beregnes.
SĂ„ langt er det hvergang med lavt volume ned.
OslobÞrs bÞr egentlig forby sÄnt synes jeg. PÄ langsikt har det ikke noe effekt. Det gÄr som det gÄr. Bare robotter⊠som tjener med slik.
1off Ned til 109,6
Det er liten omsetning og nesten ikke salgsvilje. KjÞpet ble lÞftet til 110 og ikke lett Ä fÄ aksjer.
Ligger vel ca her nÄ frem mot Q4 sÄ fÄr vi se
Tik tak tik takâŠ
Tiden gÄr langsomt her i disse dage frem mod tal - jeg glÊder mig meget til hvad DS har at berette.
Tingene gÄr min vej for tiden sÄ mon ikke photocure fÞlger strÞmmen <3