Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Nettopp. Der treffer du spikeren pÄ hodet. :wink:

1 Like

PĂ„ generelt basis fĂžler jeg meglerhus dilter etter markedet. Med mindre de har egeninteresser i at kursene skal ene eller andre veien :man_shrugging:

BlÄser kursen av gÄrde vil de komme med oppdatert mÄl om en fremtidig target rundt en tidligere topp eller noe. Passerer man den legger de pÄ kursmÄlet.
GĂ„r det andre veien kommer samme regla etter de ser hvordan reaksjonen utspiller seg.

Har aldri skjÞnt hvorfor Norne skal klare Ä pÄvirke kursen pÄ noe som helst mÄte
DnB greit nok, men Norne


Norne pÄvirker ikke kurs i noen aksjer med sine analyser og kursmÄl.
Det gjÞr derimot DNB, pÄ godt og vondt.
Ikke dermed sagt at dnb er dyktigere enn andre, men de har mer tyngde i markedet og ikke minst i media.

Jeg skal ikke forsvare Norne overhodet, men stoler ikke pÄ DNB sine tallknusere heller, overhodet.
Disse meglerhusene har sine egne skitne agenda som oftest og man skal ikke stole blindt pÄ dem.

Norne har truffet nesten perfekt pÄ Nel over flere Är, kursen der er i skrivende stund nesten 18 kroner, for 1 mnd siden kom DNB ut med revidert kursmÄl pÄ Nel som sier NOK 7.
Hvor NEL skal vet ikke jeg, men man kan lure.

Norne har kursmÄl NOK 15 pÄ Nel.

3 Likes

Siste dagene har det vÊrt en bevist styring av kursen nedover, de mÄ ha en agenda. Ikke alle selger ser at de 20 stÞrste Þkte med hele 5400 siste utskrift. SÄ fÄr vi se de neste dagene 4 handledager til Q4. NÄ er det resultatet og DS som styrer kursen videre.

De som þkte og minket innen topp 50
 totalt sett i pluss.


Interessant MS selger 180 aksjer. MĂ„ innrĂžmme veldig kjedelig Ă„ vĂŠre aksjonĂŠr i PHO for tiden, men det er bare Ă„ holde ut.

Styrt og styrt fru blom, det er jo en omsetning som hÞrer 2018-2019 til, nÄr der var null interesse for aksjen.

Vi mÄ vel si det er null interesse nÄ og det er bare vi som har sett lyset som sitter igjen, ja og de 50 stÞrste sitter jo og i ro. Med disse volumene kan kursen styres opp og ned som man vil. Skal det livne litt til i dag?

Hvis vi skal nÄ 120 fÞr Q sÄ er det nu opgangen skal begynde hehe.
Ej jeg glĂŠder mig til at hĂžre Hva DS har at sige spĂŠndingen er nĂŠsten som da jeg var lille og julen stod for dĂžren.

Ser ut til Ä vÊre en liten sperre pÄ 111 kan dere hjelpe meg?

Fint Ä vÊre i ett biotek selskap som ikke er avhengig av emisjoner. Likviditeten er god med ei betryggende mengde med penger pÄ bok. GÄr de break even allerede nÄ sÄ gÄr caset bare oppover. PÄ denne trÄden slipper vi Ä trÞste hverandre med innlegg etter innlegg slik vi ser pÄ de andre trÄdene. NÄ fikk Softtox en smell. 3 andre selskaper ligger halvdÞde med nervÞse aksjonÊrer som skriver av seg nervene.
Og sist men ikke minst har vi et etterspurt produkt (Cysview/Hexvix) og et i komminga som er gullfuglen vÄr. Cevira.

Ja se fikk lokket frem en post pÄ 3550 til 110,50 trenger hjelp.

Er vel noen eksempler her ogsÄ, er ikke sÄ lenge siden den snuste pÄ under 80.

Yep, det var du som postet da :slight_smile:

4 nye siter i US idag. 309 totalt

HCA Florida Sarasota Doctors Hospital
Kaiser Permanente Zion Medical Center
Lehigh Valley Hospital
UC San Diego Medical Center

16 Likes

Rodjer rapporterte den HCA Florida Sarasota Doctors Hospital for 3 dager siden.

Yepp, ser den ligger inne dobbelt. Blir nok ryddet opp etterhvert. SĂ„ 3 nye er riktig ja

Jeg har litt oppheng i Kaiser Permanente, kanskje fordi DS har snakket om akkurat den sykehuskjeden flere ganger, og hvor stort det er Ä fÄ en fot innenfor det systemet. SÄ vidt jeg kan se er dette det tredje KP sykehuset! Noen med god kunnskap som kan si noe om muligheten for snÞballeffekt innenfor kjeden?:slight_smile:

2 Likes

Kaizer Permanente er en sykehus kjede pÄ 39 sykehus som Photocure har fÄtt innpass hos.

PÄ Q1 2020 sÄ uttalte Dan Snaider att de nett hadde fÄtt grÞnt lys fra kjeden .

Det er nok et kvalitetsstempel Ä fÄ innpass hos Kaizer, det Äpner lettere dÞrer inn til andre sykehus.

4 Likes