Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 1

PHO er fortsatt på pallplass blant taperne.

Undres om resultatet blir elendig?
Det virker nesten slik

Kan kursen reddes inn på torsdag? Dette begynner å se skummelt ut

Ser ut som noen forsøker å presse kursen under 90 kr

1 Like

Tviler på at det er noe som “prøver å presse den ned”. Det er skremte investorer som selger. Noen forsøker å berge gevinst, andre prøver å kutte tap.

3 Likes

Ingen som forsøker å presse nei, for boka var omtrent tom for kjøpere på 92 og 93-tallet en periode og man kunne senke kursen mye der om man ville, men det kom ingen selgere så det vendte litt opp igjen. Er nok bare god gammeldags frykt dette.

1 Like

Det er nok svært mange som har belånt aksjene og satset på en overraskende god Q4. Eneste forklaringen jeg har på panikksalget. Sannsynlig tvangssalg…

PHO innehar 13. Plassen på omsetningstoppen.
Det sier vel det meste om hvem som har drevet med gevinstsikring

Vi ser igjen at hyenene er mye kjappere å slå til, som idag, da Corona viruset infiserte OB

1 Like

Tomt for kjøpere er jo nettopp det som gjør det mulig å presse aksjekursen ned.

Ja, Hayen det var jo det jeg sa. Det var en gyllen mulighet til å bevege kursen langt nedover med få aksjer i den perioden jeg snakket om, men ingen solgte så den vendte opp. Så om det var slik at noen var ute etter å presse ned så hadde de tatt den muligheten.

Ok

Jeg har ikke fulgt ordrebildet tett idag, men gløttet på det av og til. Observerte flere ganger at det var tynt med kjøpere, og sist omsatt ble flyttet ned med mikrohandler.

Det fundamentale er på plass, det skjer veldig mye positivt i og rundt selskapet og selskapet er enda mer underpriset idag enn igår.

1 Like

Jeg må innrømme at jeg solgte ut litt på slutten i dag da jeg ofte ikke har gjort det før etter slike skrell som ikke har snudd på slutten og dermed fått med meg et nytt skrell dagen etter. Håper å plukke de opp igjen utpå dagen i morra om salgslysten stopper opp. Kan jo se ut som at noen har behov for å oppfylle Norne sitt kursmål…

1 Like

Ny klinikk oppført på Cysview.
Sharp Memorial Hospital. 7901 Frost Street, San Diego, CA 92123

11 Likes

Når jeg ikke lettet noe på “trykket” på 115-120 tenker jeg at å selge på disse nivåer er uaktuelt.
PHO vil komme tilbake igjen, men kanskje det tar noe lenger tid å komme til neste delmål på 200 enn det kunne se ut til for en uke siden.
Intet fundamentalt endret i PHO siste uken slik jeg vurderer det hvertfall og ser fram til torsdag.

4 Likes

Jeg solgte faktisk 1000 stk på 118,80 fordi jeg trengte noen kroner. Det var rein flaks. I går solgte jeg litt mer pga 3 dagers regelen og over hode ikke pga selskapet og fremtidsutsiktene til selskapet.
Det ser foreløpig ut til å ha vært en feil vurdering.

1 Like

Ja, av og til skal man ha litt flaks.
Og det jeg skrev var ikke antydning om kritikk for dine valg, tvert imot, man må ta valg underveis dersom man skal være på børs.
Mitt valg er å sitte da jeg ser langt fram og anser dette som en kjip men nødvendig korreksjon over hele linja.

2 Likes

Sperrepost på 32 000 på 97,90. Det lukter at nokon vil presse prisen ned for å kjøpe meir. Blir ikkje mine aksjer dei kjøper, for å sei det sånn.

Edit. Og der var den heva til 98,20.

1 Like

Denne er rykende fersk og med det “blotte” øyet ser den meget positiv ut.

https://www.urotoday.com/recent-abstracts/urologic-oncology/bladder-cancer/119437-optimizing-diagnosis-of-urothelial-bladder-cancer-with-blue-light-cystoscopy-via-recognition-of-false-positive-lesions.html

7 Likes

Er det Spettet som leker seg nå ?
Ned 6,6%

1 Like

Toucha ned på 80-tallet nå faktisk, det er rimelig voldsomt. Men idag ser det ut som det er flere som prøver å skvise nedover enn det som var tilfelle igår. Noen som utnytter svakhet nå virker det som.

1 Like

Volumet er for høyt til det tror jeg. Over 100 mill i går, og 60 mill+ til nå i dag. Noen selger hardt. Kan det være Voldberg igjen?

1 Like