Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 1

Så det samme selv. Merkelig «spill» som foregår.

1 Like

Og der var det 37k på kjøp 87,- igjen. :joy:

Tjener vel litt over 35k per flipp da etter kurtasje er trekt ifra. Uansett risikosport deluxe.

Ser ut som vedkommende er i ferd med å måtte løpe etter. Det blir fort dyrt.

1 Like

Ble liggende igjen på 88 med posten sin etter sluttauksjonen ja, så da ble ikke den siste vellykka, med mindre det blir knall og fall imorgen selvfølgelig.

Så da er det bare å krysse fingrene for gode tall imorgen, hentet tilbake både endel long samt en traderpost tidlig idag. Ble fin gevinst på traderposten, men håper inderlig jeg angrer salget imorgen tidlig :grimacing:

1 Like

PHO slipper heldigvis å varsle om forsinkelser i studier, slik som PCIB antydet i dag og NANO sannsynligvis gjør i morgen.

Satser på at det ikke blir nok en nedtur i morgen.
Spørsmålet blir, hvordan bunnlinjen ser ut og hva de sier om framtiden.
Dersom alt er på line, bør vi se tresifret kurs igjen, rimelig raskt

1 Like

Vesentlig forskjell mellom Photocure og de andre biotek selskapene som ikke har inntekter ennå. Det har ennå ikke finans Norge fått med seg, mener nå jeg. Det er de som bare har 3 par briller. En for olje, en for fisk og en for NEL.

Overskriften på nettsidene til Finansavisen, DN og E24 blir i hvert fall noe sånt som “Overskudd i Photocure”.

1 Like

Lurer på hva de sier om terapeutisk effekt, og om når det blir videre studie på det.

1 Like

https://www.linkedin.com/in/donna-fulkerson-139aa7a5?fbclid=IwAR210vq7TMTiuqWFzZm9odUrGcChDlMWJyEM2s8qhrnLcTw6OpgU6yrYMKA

Hyggelig å se at Photocure har egne folk som jobber mot Kaiser Permanente

9 Likes

Flott observasjon, dette bekrefter hva DS sa på q3 og de er nok nær noe større avtale her tenker jeg.

4 Likes

Hun er også ansvarlig for Veterans hospitals kan det se ut som. Der ligger jo også et stort potensiale :slight_smile:

2 Likes

Cysview i morgen, bør vel ligge rundt 30?

Alt over 28 er vel en bonus? :thinking:

1 Like

Ja mulig jeg er for optimistisk, tenker på at vi bør se økt brukerfrekvens.

2 Likes

Er det ett ord jeg er lei av å lese så er det brukerfrekvens. Jeg skjønner at brukerfrekvens er noe som må bli tatt hensyn til med tiden, men per nå bør fokuset ligge på å få skop + cysview ut på det amerikanske markedet slik at alle skeptikere skjønner hvor enormt bra produktet er. Derfra vil produktet til en viss grad selge seg selv, frem til inntektene har begynt å nå et komfortabelt nivå. Brukerfrekvens vil automatisk ta seg opp når utplasseringsfrekvensen stagnerer eller flexisalget øker. Det er hvertfall min mening

4 Likes

Men det må brukes endel før man får innsikt i hvor bra det fungerer :wink:

Haha, det der er en RÅ finding!

Hvis den meldingen kommer, så går jeg ALL INN ALL INN ALL INN

Jeg tror det er lenge før vi enkelt kan beregne noe særlig bra om det, men det hadde vært en gigatrigger om selskapet selv sier noe om at det har skiftet inn i fjerdegiret.

2 Likes

Absolutt, men den bekreftende forskningen er der allerede og i praksis vil jeg tro man får ganske så bekreftende opplevelser allerede etter de første pasientene.

Men for å omformulere poenget mitt til et spørsmål;
Når en pasient kjører bil i 7t for å bli sjekket med BLC, hva er dette et tegn på? Dårlig brukerfrekvens eller for få tilbydere av BLC?

Det er tydelig at motivasjonen til å oppsøke BLC allerede er tilstede fra en pasients perspektiv, og da vil brukerfrekvensen ta seg opp naturlig etterhvert (i kombinasjon med ytteeligere effektivisering). Det største problemet p.d.d, etter min mening, er at det fortsatt er pasienter der ute som er nødt å reise i hele 7t for å få en slik behandling. Derfor er utplassering viktigst.

1 Like

07:00 PHO: Photocure ASA: Results for the fourth quarter of 2019 https://newsweb.oslobors.no/message/496602

Da er tallene her, 27,8mill i USA!

3 Likes