Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

guider USD 70 mill i usa til 2023? og fortsatt vekst etter det. ballespark til norne

7 Likes

Det la jeg ogsÄ merke til, og jegtenker at det er absolutt ikke peak sales !
Noen bÞr spÞrre pÄ kvartalspresentasjonen om Schneider tror at salget vil falle etter 2023, for det er det Norne har i sin analyse, sÄnn bare for Ä dra vekk det teppet under Norne ogsÄ.

4 Likes

Based on the outlook and strategic opportunities,
Photocure targets U.S. revenues in the range of USD
70 million in 2023, and sees significant continued
revenue growth and profit opportunities in the U.S.
market beyond 2023.

9 Likes

Ah, supert, jeg burde lest meldingen ogsÄ, takk for den :smiley: :+1:

3 Likes

Pluss altsÄ nye muligheter for god vekst etter 2023 pÄ ny bruk og helt sikkert bedre pris:

In February 2020, Photocure was granted a US patent from the United States Patent and Trademark Office covering the use of Blue Light Cystoscopy with Hexvix/Cysview as neoadjuvant therapy in the treatment of bladder cancer in patients who are scheduled for a cystectomy.

“We are also very excited about the recent patent protection until 2036 and will further investigate Hexvix/Cysview for its potential therapeutic effect, “ Schneider adds.

8 Likes

« Kraftig overskudd for Photocure

BlÊrekreft-behandlingselskapet Photocure fikk et resultat fÞr skatt pÄ 53 millioner kroner i fjerde kvartal 2019, opp fra minus syv millioner kroner i samme periode Äret fÞr.

Inntektene endte pÄ 116 millioner kroner, opp fra 50 millioner kroner.

SÄkalte signeringsbonuser og milepÊl-inntekter utgjorde 56 millioner kroner. De samme inntektene var pÄ tre millioner kroner i fjerde kvartal 2018.»

Kilde: DN Investor.

7 Likes

BĂžr vi bekymre oss for at de fortsatt ikke tjener penger hvis vi trekker fra bonuser og milepĂŠl-inntekter?

Ikke nevneverdig. De har sagt at de skal bruke alt de tjener nÄ pÄ videre vekst.

1 Like

SĂ„ kommer Cevira milestones itillegg?
Noen som har formeninger om utgiftene da?

2 Likes

Guider 70 millioner USD i 2023?!?!

Det er jo helt rÄtt!!! :smile::smile::smile:

Det vil innebĂŠre en helt sinnsyk vekst.

6 Likes

2023 guiding er jo eventyrlig! Nesten sÄ en skulle tro det var trykkfeil :star_struck:

1 Like

Noen som har link til webcast ?

https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20200227_3

4 Likes

Ja denvar god, men nye utplasserte scope var mindre enn jeg hadde hÄpet pÄ

Viktig Ä huske pÄ at vi lever av Cysview-salg, ikke av scop-utplasseringer, selv om det selvsagt henger sammen. :wink:

1 Like

Utrolig skuffende fra US. Hadde ventet 30++

Hvor mange scope? Finner ikke i rapporten

Ja men kun 4 nye flexi-scope. Det er ganske tydelig at de ikke er lett Ă„ selge inn til klinikkene av en eller annen grunn.

NĂ„ er et annet triks for Ă„ booste inntektene Ă„ sette opp prisen, men det har nok pho med vilje ikke gjort for de de er redd det vil begrense veksten.

Meget skuffende tall pÄ utplassering av skop. US salg hÄrfint under de 28 jeg hadde i mitt excel-ark. Uten solid guiding for 2023 hadde det nok blitt knall og fall pÄ rÞd bÞrs, men guidingen reddet det.

Hvor mange nye scope? Flexi og rigide

Guidingen er eventyrlig og vil trolig innebÊre en aksjekurs pÄ 400-500kr i 2023.

Dette ser ut til Ă„ bli en fantastisk reise.

5 Likes