Dette har jeg spekulert mye over. Tenker også at BLC tilbys på sykehus hvor de mest resurssterke får behandling, og at det ikke nødvendigvis er de som får det hardeste coronautbrudd.
Men jeg føler meg litt kjip som tenker på den måten.
Gikk en post på 200k på 49 nå, da snakker vi skikkelige poster
Og en på 100k på 49.20 rett etterpå. Lukter Hansson av de der iallefall
[quote=“Rodjer, post:1176, topic:18877, full:true”]
FYI. (publisert på fb gruppen)
God mandags morgen Godtfolk!
I disse tider hvor usikkerheten rår verden over sitter mange(sikkert de fleste) og lurer på hvordan man skal forholde
I løpet av helgen har jeg oppfordret CEO Schneider til å komme ut med en oppdatert status rapport så snart det lar seg gjøre hvor man sier noe om hvordan situasjonen eventuelt påvirker Photocure og om hvordan selskapet ser på veien videre.
I urolige tider kan det aldri komme nok informasjon. Så får vi se om Schneider tar oppfordringen.
Veldig bra Rodjer🙂
Det blir spennende å få svar på dette. Tror nok svaret vi får er med på å roe ned de mest nervøse.
Photocure tener penger ingen tvil om det.
Igjenn, takk Rodjer for jobben du gjør👍🏻
Ser ut til at 50 nivået, i bunnen av trendkanalen, holdt stand i dag.
Vix’en er “overkjøpt” og ser ut til å snu litt på indeksene i US.
Fin slutthandel og forsiktig optimist for morgendagen
Takk for fine ord.
Setter pris på det.
Jeg kan ikke garantere for hvorvidt svaret blir entydig positivt, men for min del var det viktig å signalisere at info om status er ønskelig.
Vet selvsagt heller ikke når noe slikt kan komme, men jeg tenker jo før jo bedre.
Der kom flagging under 5% på Hansson ja etter at noen feite poster gikk på slutten.
Få ut den siste mill. med aksjer over en dag eller to nå så er iallefall usikkerhetsmomentet Hansson borte og man slipper den mørke skyen hengende over aksjen.
Fint stick rent teknisk også (nede og bouncer på 200 SMA i weekly-chart) med sterk close. Aksjen er selvfølgelig fortsatt prisgitt at det ikke fortsetter å rase på børsene framover, men om det skulle roe seg litt ser iallefall fundamentet sterkere ut på dette nivået nå.
Det var da voldsomt som han pøser ut. Skal han virkelig ut med alt?
Tror ikke dem lenger har et reelt valg.
Og det kan muligens være greit nok nå, vi trenger andre mer robuste aksjonærer så får vi bare håpe at de kommer til.
HS sin finasielle posisjon har vært gjenstand for diskusjon og usikkerhet lenge nok nå.
Veldig bra å få han ut
Nei, det er åpenbart at dette ikke er noe de har ønsket å gjøre men noe de har måttet gjøre. Må være vondt å komme i den situasjonen når det for en måned siden så akkurat motsatt ut for dem, at de endelig var ute av hengemyra.
Skal bli meget interessant å se hvem som tok de store postene (og resten av det som kommer fra Hanssons), fint for Pho om det var de som har kommet inn i det siste men tror fort vi kan se Spetalen og co. har tatt imot noe også.
Jeg lurer på om Hansson er ferdigsolgt iom at han stoppet på den runde summen 1 mill aksjer. Skulle han lenger ned hadde det ikke vært så vanskelig på slutten i dag da det gikk forholdsvis mye opp igjen.
Stoppet jo på eksakt 2 mill på flagginga under 10% fredag også, så får vel anta at resten kommer. Men det kommer isåfall raskt nå da og det var overraskende stor vilje til å plukke unna på slutten her, så da blir det vel ikke så stort problem som man kunne frykte med resten heller. Katta er jo ute av sekken nå, så de som vil ha volum vet eksakt hva som eventuelt kommer uten å frykte at det kommer mer enn den millionen som er igjen.
Bak betalingsmur. Men her sies det at de MÅ selge, og på bunn
Snakk om bra timing…
En måned siden så alt fantastisk ut. Det suger.
Det gikk nok opp etter at han var ferdigsolgt. Han er kanskje ikke den glupeste investoren når han steller seg slik?
Photocure har jo alt i alt vært en brukbar investering for dem men de har jo vært belånt som Norwegian
Jeg mistenker at hansson sitt salg forklarer mye av denbrutale nedgangen i det siste. Det er merkelig at pho skal falle like brutalt som biotechene med null inntekter omtrent og risikabel forskning.
Det er en gavepakke. Jeg kjøpte litt idag og kjøper sikkert litt i morgen også. Dette tvangssalget presser nok prisen godt ned.
Tror jeg også. Kjøpte litt mer pho i dag jeg også.