Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Alle kan slette sin egen post. :slight_smile: Jeg sÄ at jeg skrev svaret til krakken fÞr jeg visste hva han skulle skrive.

Hvis du sjekker portistrÄden min sÄ ser du at jeg vektet meg ned i PHO da Spetalen pumpet den, nettopp fordi jeg visste toppen der var euforisk.

Flipsiden av det er at peaken i chartet nÄ er pÄ 120, ikke pÄ 100. SÄ det er langt svakere teknisk motstand nÄr man kommer tilbake til de nivÄene.

Regresjonstrend toolet til Tradingview tegner forÞvrig ogsÄ opp peaken til 120 bare som en overshoot. Men hva vet vel tradingview om charting?

1 Like

Chartet viser ogsÄ tydelig at en reksjon ned fra 120 omrÄdet var sannsynlig.
Vel, jeg er ikke sÄ opptatt av hva den enkelte har og ikke, men ser det ofte farger mer en det som godt er.

Skjermbilde 2020-03-19 kl. 21.06.59

2 Likes

Selvsagt blir man farget av det man sitter med. Det eneste jeg kan si er at jeg er 100% transparent med portefÞljen min, sÄ fÄr folk gjÞre seg opp sin mening ut i fra det.

Jeg er helt enig med deg i at det var sannsynlig med et fall fra 120, er jo det jeg sier. Det er ogsÄ derfor jeg vektet meg ned. Strategien min forbyr meg stort sett fra Ä gÄ helt ut av hovedposisjonene mine.

6 Likes

Noen som leste denne? Bare svada eller?

1 Like

Fredly har visst redusert andelen allerede. Og nÄ er Spetalen stÞrste eierhttps://e24.no/boers-og-finans/i/AdMo8M/spetalen-tar-over-som-stoerste-photocure-aksjonaer

2 Likes

Tror han vil ta kontroll nÄ i selskapet ser stor oppside

4 Likes

Bra med litt Spetalen-fokus i avisene idag :+1:

Regner med det ikke er et veldig kjapt stunt inn og ut nÄ nÄr han har samlet over 700k

2 Likes

Kjekt med en blÄ dag sÄ ikke jeg fikk skylden for at selskapet kom ut med en oppdatering om status. :rofl:

3 Likes

Hvordan vÄger du Ä vÊre bull i et selskap som ikke er kortsiktig usÄrlig mot pandemi?

Spettet solgte 394k aksjer onsdag (?), sÄ mye for at han kanskje var langsiktig denne gangen :sleeping:

Edit: Vanskelig for Ä se at han gikk i pluss pÄ dem sÄpass lav som kursen var onsdag

2 Likes

KjĂžpt mer :+1:

US investors langer innpÄ jÊvlig mye aksjer nÄ. Blir nesten skremt.

5 Likes

Dype lommer? KjÞpt mer hver dag i lange tider nÄ :wink:

Lurer pÄ om alle utlendingene som har Þkt i det siste er mest valutarelatert. Kan vÊre verdt Ä holde et Þye pÄ nÄr/hvis krona styrker seg neste gang.

@iggle

Ja, kjÞpt endel nÄ pÄ lave kurser.

Har vĂŠrt heldig med noen Bear-plasseringer.
PlĂžyer mye av overskuddet inn i Pho og Pcib :smiley::+1:

4 Likes

Jeg solgte pÄ fredag ene og alene pÄ grunn av at jeg regnet med at Spetalen brÞdrene selger seg helt ut igjen. NÄ vet vi at store bror begynte Ä selge pÄ onsdag og jeg regner med at begge er helt ute i lÞpet av pÄfÞlgende torsdag og fredag. Vi vet alle hvordan media liker Ä slÄ stort opp om hva Spetalen gjÞr sÄ her er det bare Ä vente pÄ en god dipp i aksjekursen. For ett sirkus!

Ingen kan med sikkerhet vite hva Spetalen til enhver tid gjþr

1 Like

Markedet reagerer umiddelbart pĂ„ FED’s kvantitative lettelser.
US Futures fra -5% i morges til solid + side.
Setter Photocure i fin flyt oppover ogsÄ

Futures 23.03.2020

Var skuffet over Spetalen hadde hÄpet han ville bli en selskapsbygger men nei. Godt at vi greier oss uten han.

Selv er jeg veldig fornĂžyd med at Spetalen tok imot aksjene til HighSeas.
Positivt med omtale og Ăžkt omsetning

Sant nok og han tjente vel noen kr pÄ det. Han fikk vel kjÞp av Hansson for ca. 49.

ForelĂžpig har pandemi, finanskrise og tvangssalg av stĂžrste eier ikke tatt oss lenger enn til bunnen av etablert langsiktig opptrend., med en oppskriftsmessig undershoot.

Det er innafor.

9 Likes