Oj, hva var dette?
Valgt inn i styret som tidligere hovedaksjonær Hanssons mann, fornuftig løsning.
Det blir spennende å se hvem som kommer inn. Lukter litt av at en ny større eier vil ha sin representant inn i styret
Bra.
Imponert hvordan du står på Rodjer.
Would have preferred he sold his shares after he resigned so we didnt have the previous announcement about an inside sale the day after very successful emisjon. But as has been stated already, he was Hanssons guy so no biggie. Power on PHO.
6X
Tror du han gikk frivillig, eller tror du han måtte gå som en konsekvens av dagens salg?
I would think if you are appointed to the Board of a company at the behest of the largest shareholder, it would kind of be an agreement that if that said shareholder was no longer a shareholder you would kind of go. But i have no idea really.
Normalt skulle rekkefølgen vært snudd om, men det var den ikke. Mange kraftige reaksjoner på Antonsen sin handling i kveld. Kanskje dette da var en «siste hilsen» fra Antonsen/HS.
Antonsen ville vel ha blitt sparket ut av styret på kommende GF og han trengte vel pengene. Den kraftige og kanskje uventede kursstigningen i dag gjorde det vel fristende å selge. Ingen ting å legge vekt på.
I dag kl 16:37519
Får meg ikke helt til å tro at det var Europa alene som var motivasjonen for tilbakekjøpet, men at det ligger mer enn det i tankene med dette. Vel det sier seg jo selv, de har jo nå tilgang til hele verden som marked.Kina.Japan,India,Sør korea,Sør Amerika… Og selvfølgelig i alle landene i Europa hvor Ipsen har gitt f. Det vil si alt utenfor Tyskland og en liten del av Frankrike.«
Innlegg fra focuss på HO-forumet.
Her tror jeg han treffer spikeren klokkerent.
Mulighetene for partnere åpnes. Asia?
Nå når de blir enerådene på verdensbasis så er det kanskje enklere å sette opp prisingen pr behandling?
En så liten rabatt samt så mye overtegning tyder det på en enorm interesse. Alle skjønner at det er langt fra en optimal tid å hente inn penger på nå så det er utrolig sterkt av PHO.
Ja, helt fantastisk bra gjort👍
blir spennende å se hvem som dukker opp på topp 10. første tanke var healthcap…kun magefølelse
Blir definitivt spennende. Kan det være noen amerikanere , eller kinesere
?
Healthcap ville overrasket meg – De pleier som regel å gå inn mye tidligere i selskaper…