Etter tilbakekjøpet av Hexvix er i alle fall Photocure bedre rigget for å bli kjøpt opp enn før. Alt på egen kjøl!
Etterlyser litt balanse i innleggene. Slik at også negative innlegg blir akseptert.
Konsolidering i dag? Videre oppgang etterpå? Gevinstsikring eller kanskje BergenBio trekker penger ut av Photocure aksjen…
Så langt idag tror jeg ene og alene vi ser resultatet av et illojalt styremedlem som handlet totalt uansvarlig igår.
Det forbannet meg i hele går kveld, uansett motiv, var det en utilgivelig handling.
Utover det er det selvsagt bare kortsiktig støy og jeg ser virkelig fram til å høre JE i Radium sin podcast idag.
PHO: TREKKER FRA STYRET AV PRIVATE ÅRSAKER -ANTONSEN
Oslo (TDN Direkt): Det er helt private årsaker til at Einar Antonsen trekker seg fra styret i Photocure.
Det sier Einar Antonsen til TDN Direkt onsdag.
Tirsdag kveld ble det kjent at Antonsen trekker seg fra Photocure-styret med umiddelbar virkning. I går solgte Antonsen 9.500 aksjer i Photocure.
-Jeg er for all del helt enig i strategien om å kjøpe tilbake salgsrettighetene for Hexvix, og har stor tro på Photocure som selskap fremover. Det er ingen dramatikk i dette, sier han til TDN Direkt onsdag.
Da satser vi på at PHO beveger seg oppover igjen.
Det er flere investorer (Ikke begrensende til TI) som bør være mer pragmatiske til innside salg. Spesielt i starten av andre kvartal hvert kalender år. Da kommer fasiten på skattemeldingen, og det er ikke et ukjent fenomen at det i blant kan være nødvendig å realisere for å betale formeskatt. Dette er også kun en spekulasjon, som så mange andre fra børsslutt i går til den meldingen kom.
POENGET er at man aldri vet hvorfor noen selger, men man har som regel en god idé om hvorfor noen kjøper.
100% enig i det du skriver.
I denne konkrete saken burde han dog trukket seg fra styret først for deretter å selge.
Og i det du skriver tenker jeg også at det er mange ulike årsaker til fravær av aksjekjøp blant innsidere, man skal ha økonomi for å legge x-antall 100 tusener på bordet.
Antonsen ødelegger ikke for PHO. Bare en bagatell i det lange løp. Det er heller en mulighet til å komme seg inn i dag, trur eg
Jepp, bare en bitteliten hump i veien. Når emisjonen var 6 ganger overtegnet, så er et lite innsidesalg fra en som går ut av styret ikke noe å bekymre seg over.
Hvem kjøpte sperren på 42.897 aksjer? 74kr. Kjøpt for 3.174.378 kroner.
De store gutta leker med oss @kreinh
Det vil si, de leker med dem som blir med på leken, jeg er ikke blant dem, håper og tror ikke du heller.
Jeg synes JE som representerer største aksjonær(før emisjonen) utrykker mye positivt om både Hxvix rettighetene, emisjonen, i tillegg til at han er sterkt kristisk til artikler hvor journalist ikke besitter nok kompetanse og derav sprer feil informasjon. Han er også særdeles tydelig ift styremedlem saken.
Dagens podcast høres veldig veldig bra ut. Jeg går mer eller mindre normalvekt i pho-aksjen basert på det jeg hørte der.
Vi får sende en stor takk til Antonsen for dagens kursutvikling.
Får vi snart et oppdatert analyse av selskapet?
Tar gjerne imot et oppkjøpstilbud. Dette er bare så ergerlig. Når man tror at endelig løsner det så er det et eller annet som ødelegger…
Ja, her må man være laaaangsiktig. Nå er Q1 så godt som fordøyd hos alle og trigger ikke den store begeistringen. Så spørs det hvor lenge vi må vente på kursdrivende nyheter igjen.
På neste aksjonær utskrift får vi se hvem som ble med i emisjonen. Kanskje det kan hjelpe på humøret?
Altså, selskapet har akkurat gjort en kapitalutvidelse på 65,50. Kursen er 10% opp ift det.
DET er sterkt.
Ting tar tid.
Var det kortsiktig gevinst som fristet? Emisjonen var 6 ganger overtegnet ble det opplyst. Det vil si at det var kjøpsvilje til mer enn 12 mill. aksjer.
Allerede idag fallt kjøpelysten markant. Var det innsidersalget som skremte? Neppe.
For Quadruple er glasset stort sett halvfullt i Photocuresammenheng.
Jeg skal klare å koke sammen et narrativ preget av mer halvfullt glass tenker jeg.
Aksjen gikk fra 65 emisjonskurs til 79 intradag i går, på rekordvolum, mens i dag retracet den til en close som uansett ville vært ukens høyeste kurs i forrige uke. Ja ikke bare forrige uke, faktisk den høyeste kursen siden 10.mars (bortsett fra gårsdagen selvsagt) og største eier da dumpet alle aksjene sine på fem dager.
Dette er da ETTER en emisjon, så selskapet prises altså høyere på kurs 72 nå enn for halvannen måned siden.
Ta mannen. Ikke ballen.
Wichtige Hinweise
Abstract
Purpose of Review
It has been firmly established that hexaminolevulinate-assisted blue light cystoscopy (HAL-BLC) reduces cancer recurrence rates. This review explores the impact of HAL-BLC on other meaningful outcomes in patients with bladder cancer, including disease progression, and earlier detection of disease at the time of surveillance cystoscopy.
Recent Findings
A randomized clinical trial confirmed earlier implementation of HAL-BLC at the time of surveillance cystoscopy increased identification of cancerous lesions, including those of high grade, when compared with white light cystoscopy. In addition, the evidence is evolving that the use of HAL-BLC at the time of endoscopic treatment of high-risk tumors may lead to lower rates of progression to muscle invasion, and this in part may be due to better risk stratification leading to changes in treatment plan.
Summary
The clinical contexts for the use of HAL-BLC are broader than prior knowledge. It is also becoming more clear that the positive impact of HAL-BLC is likely more than just reducing cancer recurrence rates, and patients would benefit from the technology at many time points in the management and follow-up of their disease.