Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

Jeg skal si og mene lite om hvor frimodig han blir, men antar at han mener at tilbakekjĂžpet av rettighetene er et strategisk viktig steg i hans/styrets overordnede plan.
Og da tenker jeg at han ikke kommer til Ä legge skjul pÄ nettopp det og kanskje utbrodere noe mer utfyllende om planene.
I tillegg er min erfaring at DS klarer seg meget bra i slike settinger som podcast etc., bedre enn med et manus pÄ en q presentasjon, sÄ jeg har forventninger til de to kommende dagene. Q1 foregÄr jo ogsÄ pÄ en annen mÄte denne gang enn vi er vant til.

2 Likes

Med mine 5k burde jeg vel i grunnen ikke skrive paa PHO-traader. Grunnen til nedsalget har jeg allerede meddelt lenger opp.
Etter to aar paa rad aa ha toppet Oppgang Kommer’s gjettekonkurranse (Hegnar HO) om kurs ved aarsslutt har jeg ikke mistet troen paa Pho’s fremtid. Bare om naar den blir lysende.

1 Like

AngÄende Cevira har de fÄtt 1st milestone payment of USD 1.5 million in Q1 2020. Det mÄ vÊre for Clinical Trail Application. China myndigheter har max 2 mnd for Ä godkjenne denne, skulle bety at det er nÄ veldig snart.

2 Likes

Ja, hvis man har hÞye forventninger blir man lettere skuffet. Lego, jeg tror du kjÞpte deg inn samtidig med meg - pÄ 20-tallet. Det blir nesten tregangeren pÄ tre Är+
Med tanke pÄ risikoprofil er jeg strÄlende fornÞyd, og jeg tror kanskje vi kan fÄ tregangeren pÄ tre Är fra dagens kurs ogsÄ. Mindre enn potensialet for noen av de andre biotekselskaper, men etter alle mÄlestokker en svÊrt god investering.

1 Like

Riktig at jeg heiv meg paa ferden etter at HS og HH hadde solgt seg ut. Det endte med at Pho ble min störste investering, og jeg er evig takknemlig for opplevelsen med Pho siden jeg begynte nedsalget paa 96. Tregangen er ingen overdrivelse!
Regner med at jeg kommer sterkere tilbake saafremt nyheter om Cevira kommer. Har tatt höyde for ny inngang paa 120, men först vil jeg kjöre löpet i Pcib, Trvx og Ultimo.
Har trynet för og kommer sikkert til aa gjöre det igjen. Vet bare ikke hvor. Det gjör livet til en pensjonist spennende!

2 Likes

HÄper det er innafor Ä poste litt humor med vÄr gamle storaksjonÊr i hovedrollen, her pÄ smÄprat-trÄden. Hvis dere ikke allerede har sett den, sÄ tror jeg dere vil tilgi meg for Ä spre dette glade budskapet.

12 Likes

“Train CystoNet on blue light images” fra 5:50

5 Likes

@Gheno,

Denne er interessant!
Sett i lys av at DS nevnte AI.

2 Likes

fokus her er vel fortsatt hvitt lys som gjÞr jobben, men at BLC er en interessant teknologi som har vist gode resultater. BLC er ikke anbefalt enda sÄ hvit jeg forstÄr eller soc.

Spent paa hva DS faar lov til aa snakke om paa Radium uten at det tangerer Q1. Planlagt overtagelse av Ipsen, men uten snakk om finansiering som er det essensielle.

1 Like

Det kan jo vĂŠre podcasten slippes etter kl. 16:25

1 Like

Q1 tallene ble sluppet ifbm emisjonen sÄ jeg tror som sagt at han vil vÊre frimodig.
Dagens fĂžrste podcast med Pcib ble sluppet for 15 min siden og jeg hĂ„per dem slipper “PHO” podden ogsĂ„ like etter at den er innspilt.
Tror dem har mye Ä prate om, de har mottatt ganske bra med spÞrsmÄl.

2 Likes

Synes det er et litt pussig valg, men det mÄ jo vÊre pÄ bakgrunn av at de anser fakta som pÄ bordet etter emien.

Uten emisjon og fakta pÄ bordet ville det aldri skjedd i denne rekkefÞlgen.

Og for alt vi vet slippes kanskje ikke podden fÞr etter stengetid pÄ OSE, det er kanskje mest sannsynlig.
At den ikke er frigjort nÄ styrker sannsynligheten for at den ikke slippes fÞr etter stengetid noe jeg eventuelt foretrekker.

1 Like

https://soundcloud.com/user-972208711/episode-129

4 Likes

DS og ED virker veldig pĂ„ og fornĂžyde nĂ„. ED er mye mer offensiv enn jeg har hĂžrt han pĂ„ veldig lenge. 60% vekst i Februar fĂžr “the COVID-19 wall”. Regner med at mars vil vĂŠre noe av det verste og at sykehusene etterhvert vil bli bedre pĂ„ Ă„ drive vanlig sykehus ved siden av COVID-19 sykehus

2 Likes

Etter Ä ha hÞrt pÄ podcasten sitter jeg igjen med fÞlgende; Dan er veldig fornÞyd med avtalen med Ipsen og veldig positiv for hva de skal fÄ til i Europa. De overtar salgsorganisasjonen til Ipsen og fÄr dermed en flying start. Forstod at de allerede har en sjef for Europa pÄ plass?
I US er de pÄvirket av coved19 men det som jeg fikk med meg er at nÄr sykehusene Äpner opp igjen er det veldig gode grunner for Ä bruke BLC. Det er overheng av prosedyrer som mÄ gjennomfÞres siden kreften har ikke stoppet opp.
I China er Dan meget fornÞyd med Asieris, cta er levert og pengene mottatt. Start Phase III etter sommeren. Usikker pÄ Dan hva sa om Cysview i China og Syd Korea.
Etter min mening en informativ og god podcast som ikke skulle legge noen demper pÄ aksjekursen.
Guiding pÄ 1 milliard i 2023.

6 Likes

“Forstod at de allerede har en sjef for Europa pĂ„ plass?”
Det er korrekt er min forstÄelse ogsÄ.

“Usikker pĂ„ Dan hva sa om Cysview i China og Syd Korea”
Samtaler med potensielle partnere pÄgÄr fortsatt.

“Start Phase III etter sommeren.”
Ja, og som jeg skjĂžnner en ny milestone utbetaling.

3 Likes

Hvilken milestonebetaling fÄr de ved oppstart av Phase III. Ellers takk for dine gode innlegg!

2 Likes

Det kan jeg dessverre ikke svare for, da disse ikke er kjent for andre enn de to parter.
Og det er min subjektive oppfattelse at fĂžrste innrulling utlĂžser milestone. Fikk ikke helt tak i om DS bekreftet dette.

3 Likes