Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 2

Skal ikke undervurdere at nettverket og organisasjonen i usa også har en betydelig verdi for Asieris.
Asieris har åpenbart globale ambisjoner inklusiv usa

4 Likes

Det blir vel multiplisert med 10, om forutsetningene dine er riktige? Ev 116 kr bidrag på bunnlinjen hvert år. Begge deler vil jo være hyggelig og kjøpsprisen for PHO bør da oppjusteres :slight_smile:

3 Likes

Ja det ble en null feil. 1160 pr aksje. Og 500 for Hexvix. Dette er aller best case. Selv om det bare går inn med 25% har disse to alene en potensiell verdi på ca 400 kr. før skatt. Det sier litt om potensialet.

2 Likes

Jeg blir gjerne med at Asieris har en benefit med å kjøpe PHO men er det ders fokus?
Enig at kontaktene i USA er også sin mer verdi.

Men å ansla de nå til 20x dagens verdi ?? Ikke helt steady tenker jeg.

Men 50-75% over DNB sin 130 blir jeg gjerne med på.

1 Like

The FDA has approved the use of blue-light cystoscopy with 5-aminolevulinic acid (Cysview) in patients suspected or known to have non–muscle-invasive bladder cancer on the basis of prior
cystoscopy. [95]

Publ. 4.april 23.pdf (159,5 KB)

10 Likes

Det har blitt lagt til et betydelig antall nye klinikker på Cysview ikveld, deriblant 2 Kaisers.
Antallet klinikker oppført er nå 316.

UAB Hospital-Highlands
1201 11th Avenue South, Birmingham, AL 35205

Community Regional Medical Center
2823 Fresno, St. Fresno, CA 93721

Koman Family Outpatient Pavilion at UC San Diego Health
9400 Campus Point Drive, La Jolla, CA 92037

El Camino Health - Los Gatos Hospital
815 Pollard Rd, Los Gatos, CA 95032

Kaiser Permanente San Francisco Medical Center
2425 Geary Blvd, San Francisco, CA 94115

UCSF Medical Center at Mission Bay
1500 Owens St, San Francisco, CA 94158

Santa Clara Medical Center Kaiser Permanente
710 Lawrence Expy, Santa Clara, CA 95051

O’Quinn Medical Tower at McNair (Baylor St. Luke’s)
1919 Old Spanish Trail, Houston, TX 77030

Dupont Hospital
2520 E Dupont Rd, Fort Wayne, IN 46825

Margaret Cochran Corbin VA Campus
423 East 23rd Street, New York, NY 10010-5011

University Medical Center of El Paso
6600 N Desert Blvd, El Paso, TX 79912

Pullman Regional Hospital
835 SE Bishop Blvd, Pullman, WA 99163

28 Likes

Takk for listen !

Litt Asieris news fra i går ser jeg:

“Previously, with the strong support of pilot policy in Hainan Province, Asieris’ drugs Hexvix (a diagnostic drug for bladder cancer), and single-use cystoscop Uro-G and electronic endoscope image processor Uro-3500 (for bladder cancer diagnosis), were successfully launched in the Boao Lecheng International Medical Tourism Pioneer Zone in Hainan Province. Among them, Hexvix was listed in the special drug catalogue of the 2022 Lecheng Global Special Drug Insurance document. It has also been included in the clinical real-world data application pilot of drugs.”

9 Likes

Det må da bety at de snart har noe å selge, “Drug Distribution License” om det er Hexvix eller Cevira er ikke godt å si fra denne meldingen. De forbereder seg på commercializing innovative drugs hvert fall.

Og JPM ser foreløpig ingen grunn til å dekke seg inn?

Er et litt merkelig spill i pho aksjen. Jeg sliter litt med å lese hva som skjer.

Har uansett kjøpt idag

Ja merkelig, det er kjøpere men hvert optikk blir slått tilbake. Positivt at volumet er på oppsiden. På meg virker det som at noen vil holde kursen i sjakk så får vi se hvor lenge de holder ut.

Et kjapt estimat tilsier minst ca nye 18 scope/klinikker i q1.

3 Likes

Det er vel også en del utskifting av gamle scope, det var vel nær 30 i Q4.

Ja, og det kommer i tillegg. Over tid bør poolen av nye scope øke omsetningen både totalt og per scope.

Jaja, da er det bare å huske å stemme nei til Egberts og Malene Brondberg på GF da… :grimacing:
RIP Pho om de skal sitte i styret fremover!

5 Likes

Spørs om de største aksjonærene har noen som helst peiling på hva som har foregått i Nano… Dette går vel gjennom som varm kniv i smør eller?

Are. You. Fucking. Kidding. Me.

5 Likes

Grunn til exit?

1 Like

For kontekst for de som ikke har fått det med seg, det er tross alt noe så kjedelig som ordinær generalforsamling

Forslag til styre, (Malene og Dylan er nye medlemmer i styret)
image

Betaling
image

Opsjoner
image

(Polygon nevnte på chatten at i U er det smalahans med 400k til formann og 200k til styremedlem, ingen opsjon)

Bonus content: nominasjonskomiteeens sammensetning og Robert Blatt (Briarwood?) som ikke tar sine 20.000
image

5 Likes