Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure fundamentale forhold (PHO)

Blue Light Cystoscopy Significantly Decreases Recurrence Risk in Bladder Cancer Patients

By HospiMedica International staff writers
Posted on 23 Mar 2023 \ 37x37 Print article\ 37x37 \ 37x37 \ 37x37 \ 37x37

Image: Bladder seen through a cystoscope under blue light (Photo courtesy of Photocure)

Image: Bladder seen through a cystoscope under blue light (Photo courtesy of Photocure)

Bladder cancer is a significant global health concern, ranking as the 8th most common cancer worldwide and the 5th most common in men…

Blue Light Cystoscopy Significantly Decreases Recurrence Risk in Bladder Cancer Patients - Surgical Techniques - Hospimedica.com copy past if not working!!

7 Likes

Major shareholder disclosure in Photocure ASA

Major shareholder disclosure - Photocure ASA

Photocure ASA: Annual Report 2022

Photocure ASA - Notice of the Annual General Meeting 3 May 2023

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Rodjer (202 likes)
  1. @rosk82 (194 likes)
  1. @Hayen (130 likes)

[quote=“Hayen, post:174, topic:36209”]

Resten av topp 10:

  1. @myk (93 likes)

  2. @RakiRebSnem (57 likes)

  3. @Sorlendingen (55 likes)

  4. @kreinh (51 likes)

  5. @TheLion (44 likes)

  6. @Do2Do (38 likes)

  7. @Bebinvest (37 likes)

Gratulerer!

Photocure ASA: Invitation to presentation of first quarter 2023 financial results

Photocure ASA - Annual general meeting held

Photocure ASA - Correction: Annual general meeting held

Photocure ASA: Results for the first quarter of 2023

9 Likes

Photocure ASA - Share option grant

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Rodjer (251 likes)
  1. @rosk82 (194 likes)
  1. @Hayen (172 likes)

Resten av topp 10:

  1. @myk (128 likes)

  2. @kreinh (89 likes)

  3. @RakiRebSnem (76 likes)

  4. @TheLion (59 likes)

  5. @Sorlendingen (55 likes)

  6. @Meisen (52 likes)

  7. @Quadruple (50 likes)

Gratulerer!

Major shareholder disclosure

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Rodjer (249 likes)
  1. @rosk82 (135 likes)
  1. @myk (106 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Hayen (100 likes)

  2. @kreinh (94 likes)

  3. @TheLion (72 likes)

  4. @Quadruple (51 likes)

  5. @Lucrum (45 likes)

  6. @Bebinvest (43 likes)

  7. @Rollep (40 likes)

Gratulerer!

Photocure Partner Asieris announces completion of enrollment for Hexvix Phase III clinical trial in China

12 Likes

Lenke i børsmeldingen er feil. Riktig link her: Hexvix®, A Diagnostic Drug for Bladder Cancer of Asieris has Completed the Phase III bridging trial Enrollment - Asieris Pharmaceuticals

« “Completing patient enrollment for the Phase III bridging clinical trial of Hexvix® marks a significant milestone for Asieris Pharmaceuticals.” said Dr. Linda Wu, Chief Development Officer of Asieris,” We are thrilled to have reached this stage in the development of a drug that has the potential to revolutionize the diagnosis of bladder cancer. Our goal is to provide healthcare professionals with a more effective and reliable way for patient with bladder cancer.”»

5 Likes

Ikke noe utslag på kursen. Er ikke det rart ?

Jo da litt. Dette betyr vel at det nærmer seg godkjenning i China.

Dette er jo kjempe nytt! :slight_smile:

Skulle tro at resultatet er i realiteten også ferdig og at analysedelen er rask.

1 Like