Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 2

Etter at den nådde toppen rundt 150 har det ikke vært noen kjekk utvikling.
Men, 45-148 siste 5-6 år må nok i sannhet utvides til lavt 20 tall til 150. Jeg kjøpte mine første Pho aksjer til 29,70 medio 2018 og mener å huske at den lå nærmere 20 enn 30 i ukene før det.

Men, uten tvil har det vært en selsom opplevelse de seneste 7-8 månedene.
Q2 blir uten tvil spennende.

3 Likes

Q2 blir spennende ja, har du forresten en oversikt over hvor mange nye sites som har blitt lagt til på cysview i q2 rodjer?

Vær klar over at oppføring på cysview.com lagger med 3-6 uker

1 Like

I q2 og fram til nå har det blitt lagt til 30 nye klinikker såvidt jeg kan se, 4 av dem har kommet i juli.
Som @Hayen korrekt skriver så gir ikke dette noe fasit, men kan være mer en pekepinn.

Tar forbehold om at jeg ikke har oversett noen da, så kan være feil.
Men, om man ser på mine innlegg her på tråden skal det være mulig å finne korrekt antall nye oppføringer, jeg har skrevet alle her

5 Likes

Her er noe som kan virke som et slags referat fra en call Asieris har hatt nylig. Google translate er som vanlig litt haltende fra kinesisk til engelsk, men for hva det er verdt:

Question 5: What is the current research and development progress of APL-1702? How will it be priced in the future?

A: The international multi-center phase III clinical trial of APL-1702 has been approved by China,
Hungary, Ukraine, Germany, Slovakia, Czech Republic, Netherlands, Poland and other countries
Approval by national drug regulatory agencies and enrolling patients in these countries will be completed in July 2022 (??? (spørsmålstegn lagt til av meg))

All subjects have been enrolled, and the company is closely following up the clinical follow-up work.

At present, traditional surgery is the main treatment method for patients with cervical precancerous lesions. Common treatment modalities include Loop Electrosurgical Excision of the Cervix (LEEP) and Cold Knife Conization Surgery (CKC), there is no non-surgical treatment product on the market. APL-1702 Will be in the future Pricing is based on the cost of traditional surgical treatment.

Question 6: What is the market competition between the company’s APL-1202 and APL-1702?

Globally there is no treatment for cervical high-grade squamous intraepithelial lesions
(HSIL)'s non-surgical treatment products were approved for marketing. APL-1702 is expected to give patients Or provide a new treatment option, so that some patients can avoid the pain and pain of surgical treatment Side effects, especially elimination of surgical treatment on future reproductive function in women of childbearing age

3 Likes

Etter tidligere info skal det konkluderes desember 2023. Kanskje før?

Overrasket meg. Da kan det blir enda mer penger av.

Overraskende at du fant den :slight_smile: @OYV . De er ca. 2 mnd frem på planen. Oktober er derfor een mulighet at vi får vite outcome.

Pleier å Google apl-1702 en gang i uken😂 Hvor får du det med foran skjema fra? Mulig jeg har misset noe åpenbart

1 Like

Ikke for stor forhåpninger nå, men har tro på at mye løser seg i oktober/november!

Siste patient ble rullet inn i sluten av July 22, anonsering av var vel 9 aug. De har ligget hele tiden upfront schedule.

On August 9, 2022, Asieris Pharmaceuticals, a global biopharmaceutical company specializing in the discovery and development of innovative drugs for the treatment of genitourinary tumors and other major diseases, announced that the multinational Phase III Clinical Trial of APL-1702 (Cevira®), a novel non-surgical treatment of cervical high-grade squamous intraepithelial lesions (HSIL), as successfully enrolled 402 patients in the study two months ahead of schedule. Additionally, Photocure received a $1 million milestone payment from Asieris related to the ongoing clinical development of Cevira.*

2 Likes

En mulig løsning for Asieris er at de kjøper ut Cevira avtalen med PHO, skulle tro at de får kjøpt den for ca. 1 milliard eller hva hele selskapet er vert nå. Da er de kvitt royalty betalinger fremover som kan beløpe seg til mange milliarder NOK. Det blir vanskelig for styre og aksjonærene å si nei til et slikt tilbud da Asieris kontrollerer hele løpet når det gjelder Cevira. I tillegg vil PHO ha et godt forhold til Asieris siden de jobber sammen om Hexvix. Tror dette er en sannsynlig løsning.

Så når det fremstår sannsynlig at PHO vil få milliardinntekter fra Asieris gjennom salg av Cevira, så er det sannsynlig og en god løsning at PHO selger Cevira for en mrd?
Det henger ikke sammen i det hele tatt.

Ser det er flere her som nærmest ønsker seg et oppkjøp. Det er ekstremt kortsiktig etter min mening. Med litt tålmodighet vil dette bli veldig bra fremover. Jeg håper og tror at PHO er et selvstendig selskap også om 5 år.

8 Likes

Jeg ønsker også at PHO kunne bli et selvstendig selskap fremover men jeg tror det ikke er mulig. Det første er aksjekursen selskapet er vert nesten ingen ting og aktørene greier å holde kursen nede. Det er ikke norsk interesse for selskapet dessverre, de største aksjonærene er amerikanske og svenske, tror de er happy med en dobling i kursen.

Avtalen før royalties er verdt 2,5 mrd.

Selge rettighetene for 1 mrd…

Hvordan klarer du å få dette til å bli logisk?

4 Likes

Er jo det jeg skriver :joy: avtalen FØR royalties.

Det er fredag, du er tilgitt :beers: :heart:

Royalties inntekter på 10-20% basert på salg, på toppen av milepælsbetalingene.

2 Likes

Da var nesten hele mandagens oppgang borte, for en søppelaksje. :clap:t2:

Jeg har en mistanke om at de som holder kursen nede har til hensikt å få svake sjeler til å selge sine aksjer. Det kan vel også gjelde de store fondene som eier aksjen at de begynner å bli lei og vil akseptere et hvilket som helst bud, det er hvert fall det de prøver på. La oss håpe at de tar grundig feil.

Dette har folk hatt en mistanke om helt siden 2018, når jeg kjøpte mine første pho aksjer. Lar vente på seg det budet

3 Likes

Sludder og vas. Omsetningen er lik null.

1 Like

Hva er din forklaring?