Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 2

Bare for ordens skyld - og selv om det kanskje har vært touchet allerede;
Hexvix meldingen fra Asieris har en viktig effekt alene ved at den gjennom denne prosessen i Kina på nytt bekrefter og dokumenterer Hexvix/Cysview (BLC) sin totale overlegenhet vs WL alene.
Såvidt jeg har registrert har pengemakten i USA forsøkt å så tvil om dette i ulike fora. Så vi skal heller ikke se bort ifra at dette resultatet nå gir ekstra støtte til BLC med Cysview i det amerikanske markedet :slight_smile:

15 Likes

Det kan også bety at FDA får farten opp når det gjelder ned klassifiseringen.

1 Like

fra @thelion på hegnar

1 Like

Hva er dette?

Blått lys, har skopene det, utforming av skopene er vel de samme for hvitt og blått lys. Dette er vel fleksiskop, hva er det pho venter på, regulatoriske spisfindigheter?

interessant men ikke fra meg.

Jeg er klar for å gjenoppta min redusering av GAV nå etter den positive nyheten. La inn salg av et par fonder som heller ikke har levert. Men det tar jo noen dager før de pengene blir tilgjengelige på kontoen.

Jeg regner med at robotene sørger for å holde kursen nede noen dager til :grinning:

Det er MANDAG.

HELLO ASIA, 4.756.747.373 mennesker i 2023. Lykketil Asieris go !!
Hvor mange kan ha nytte av BLC?

Screenshot 2023-08-14 at 05.45.33

Psst, jaja, TTT :slight_smile:

The Arizona Surgeon gir hans mening i 2022 om Uro.G Cannula. Sensor is 640x480 pixel, med bruk i WLC. Han sammelikner en flex Olympus med en disposeble Uroviu (just info)

Urovio har kommet med en upgrade 7 april 2023 med sin upgrade version Uro-GHD Cannula, som har en 1280*720 pixel sensor.

Dette gjelder WLC USA, flott hvis BLC kan bruke den GHD 2023

Asieris er en av hoved investors i Uroviu.

UroViu Corp

April 7, 2023·3 min read

The Uro-GHD features a 1280x720 pixel sensor, a first in portable, single-use endoscopy.

LOS ALTOS, CA / ACCESSWIRE / April 7, 2023 / UroViu Corp (www.uroviu.com) has launched the new Uro-GHD, a sterile, single-use cystoscope compatible with UroViu’s Always Ready endoscopy platform. The Uro-GHD features a 1280x720 pixel sensor, a first in portable, single-use endoscopy. The new cystoscope also features an improved, softer, and more flexible cannula with a tapered tip for improved patient comfort.

Uro-GHD

Uro-GHD

“The image quality improvement seen with UroViu GHD makes it on par with current state-of-the-art digital cystoscopes for bladder cancer surveillance,” said Dr. Joseph Liao with Stanford University School of Medicine.

A recent user survey shows that enhanced maneuverability combined with superior optics and updated HD sensor allows physicians to perform bladder cancer surveillance, stent removals, and other diagnostic procedures easily and efficiently. UroViu’s Always Ready endoscopy platform consists of a reusable, self-contained, highly portable handle and a suite of four procedure-optimized, single-use cystoscopes.

“The Uro-GHD is the result of extensive research and collaboration with market stakeholders and physician experts. The evolution of our portfolio of products reflects our unwavering commitment to addressing the unmet needs of healthcare professionals and elevating the standard of care,” said Bruce OuYang, UroViu’s Founder and CEO. “We are confident that this product launch will not only enhance our position in the Urology and UroGynecology market but encourage the healthcare market to accelerate the switch to sterile, single-use endoscopy.”

UroViu will unveil the Uro-GHD at the American Urological Association (AUA) 2023 Annual Meeting from April 28 to May 1 in Chicago, IL at McCormick Place. AUA serves over 23,000 members globally in urological care.

Hvordan er det med FDA approval for denne scopen, er det nedklassifisering som er svaret her og?

Richard Wolf HD “System Blue” BLC equipment er og et avansert system;
System blue - Richard Wolf (richard-wolf.com)
Brukt både i EU og US.

The turnover for the company Richard Wolf HD is not publicly available, as it is a privately held company that does not disclose its financial information. However, based on some estimates, Richard Wolf’s annual revenue in the US was $95 million in 20221. This is an increase of 5.6% from the previous year, when the revenue was $90 million1. Richard Wolf is a medical device company that develops, produces and distributes products for endoscopy and extracorporeal shock wave treatment2. It has a global presence with 18 subsidiaries and 130 distributors across the world3. It has also won several awards for its quality, design, innovation, and marketing strategy3.

Jeg er i ferd med å selge en leilighet, går fra eiendom til PHO.
Spent på kursutviklingen nå frem over har robotene samme retning eller har de snudd?

Ja skulle vel overbevise mer bruk til og med i Norge, er vist noen sykehus som sverger til hvit lys;
We fully expect the Phase III trial in China to complement the robust randomized controlled clinical trials which support the international approvals and use of BLC and the benefits of BLC over WLC alone.” , said Anders Neijber, Photocure’s Chief Medical Officer

Håper du vet hva du gjør. Selv om Photocure ser solid ut er det alltid en mulighet for at det ikke blir suksess. Det er mange ukjente faktorer i verden nå. Både makroøkonomi og teknologisk utvikling er ekstremt usikre faktorer.

Selv 130 dager er ikke så ille. Det viktigste her er prinsippet om “silent aproval”. I praksis betyr dette mulig lansering i Q1-24

1 Like

Kommer til å ha en forsiktig approach går ikke tungt inn før cevira phase III er klar.

2 Likes

Men til andre sier du dette?

1 Like

Cevira phase II gav 95% friske, men fortsatt risiko.

Asieris satser millioner av kroner på Cevira. Kineserne tar ikke sjansen på å miste ansikt om ikke de har konkludert med en stor sannsynlighet for suksess.

Temmelig intetsigende uttalelse. Regner med at man tar risiko i Kina også

4 Likes

Hvor stor andel av befolkningen er det som vil få tilgang til denne behandlingen?
Hvis man ikke vet er det vanskelig å prise inn noe som helst…

2 Likes

Dette var det som stod da de inngikk avtalen:

According to GloboCan, the reported incidence of bladder cancer in Mainland China is approximately 85 000 new patients annually, which is slightly higher than that in the U.S., but with a healthcare system that is still developing. There are significant differences in incidence rates between urban and rural areas, with access to specialty care mainly available in urban areas. The burden of bladder cancer in Mainland China is expected to increase in the next few years according to a study published in Cancer Management and Research.

1 Like