Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

Jajajaaa , hva skal en si til dette da ???

Det er slikt en ikke blir klok pÄ og tenker nÄ som jeg gjorde under cevira fase 2 som forÞvrig viste et enestÄende resultat pÄ fase 2 studiet at en har i realiteten utsatt seg for stor risiko over lang tid og pÄdratt seg et stort tap HELT UNØDVENDIG.

SÄ i.s.f. Ä sette en betydelig risiko pÄ familiens livslange sparing sÄ kunne en alternativt bare holdt seg godt orientert og holdt kapitalen pÄ konto og latt det hele gÄ seg til over tid.
Eneste grunn jeg nÄ ser i ettertid til Ä vÊre eksponert i denne aksjen er dersom det skulle bli lagt inn et bud,et godt bud.

Er det noen som kan komentere dette som foregÄr med PHO-aksjen nÄ ?
Det ser jo ikke helt normalt ut at aksjen ikke fÄr opp volumet og kursstigning blir et faktum.

Uansett Ärsak sÄ er det sÊrt og konstatere at en har satt seg en slik situiasjon at en kan kjÞpe aksjen etter en vellykket fase3 for hexvix kina til samme pris , ja billigere enn tidspunktet resultatet hexvix kina ble publisert .

SĂ„ , kjĂŠre med-kapitalister og andre rovdyr , hvorfor i hel
 vil ikke kursen starte vandringen mot mere fornuftige og hĂžyere verdier.

Det er jo et faktum—HEXVIX KINA BLC ER SANT.

Der er stor kompetanse blant dette forumets medlemmer sÄ kanskje er det mulig Ä forklare dette ulogiske PHO fenomenet.

Hva skal en tro pÄ , markedets reaksjon eller selskapets versjon?
Økte med 1200 aksjer i PHO i gÄr og har nÄ godt over 20K aksjer og satser pÄ selskapets versjon og DS som har" lovet oss" en tur uten sidestykke nÄ ut Äret.
Min tolking av DS budskap Q2 2023 rapporten.

lykke til

5 Likes

SÄ lenge det er usikkerhet(det er ikke i boks) sÄ lÞfter ikke kursen seg. Jeg tror det ikke fÞr jeg fÄr se det er holdningen til markedet. Hvis du er helt sikker pÄ at det kommer sÄ er det vanvittig mulighet til Ä kjÞpe til masse rabatt. Men det er ikke nok som tenker pÄ den mÄten. Usikkerheten rÄr

kan du spesifere hva denne usikkerheten bestÄr i?

At det ikke er landet i Kina. Det gÄr ikke unna med cysview behandlinger der helt ennÄ
Og i USA sliter PHO noe voldsomt

1 Like

Kjenner meg ikke igjen i din tolkning av PHO og dagens situasjon.
Jeg undres litt over markedets reaksjon som jeg synes er helt spesiell nÄr det kommer til PHO.
Det vanlige som skulle skjedd med en aksje av PHO kaliber var jo at selskapet skulle Þket i verdi rett etter anonseringen av fase 3 studien og det samme skjedde nÄr studieresultatene fase2 for cevira ble gitttil markedet.

Synes mao at PHO er temmelig spesiell pÄ dette punktet.

7 Likes

SĂ„ din tolkning er at alt er avgjort
Det er bare markedet som ikke forstÄr det
Jeg tror prisen pÄ aksjen gjenspeiler den usikkerheten som markedet kjenner pÄ

1 Like

Hexvix i Kina er jo ikke noe usikkert.

Det usikre er nÄr og hvor mye salg det blir pÄ sikt :man_shrugging:

3 Likes

Jeg er enig dette er ikke normalt at ingenting prises inn av hva som foregÄr i China og PHO sliter ikke voldsomt i verken EU eller US. Men jeg tenker la dette kverne pÄ har ingen tro pÄ at vi skal lenger ned sÄ det eneste som hjelper er Ä kjÞpe mer.

2 Likes

Som UFO er inne pÄ er det ikke uvanlig at nÄr et selskaps muligheter i et marked Þker markant som nÄ for PHO, og hvor en stor usikkerhet nÄ er fjernet, vil det gjenspeile seg i verdien pÄ selskapet.
NĂ„r det ikke skjer, kan det vĂŠre flere grunner til det.
Noen skal av en eller annen god grunn ut av aksjen, eller at noen ser seg tjent med enn lav selskapsverdi. Osv.
Jeg tror det er mer klare motiver enn usikkerhet som styrer kursen i dag.
Det retter seg gjerne over tid.

Har egentlig aldri skjÞnt de som mener at den til enhver tid eksisterende selskapsverdi pÄ et bÞrsnotert selskap alltid er den korrekte.

5 Likes

Kan vÊre at vi legger forskjellig vekt pÄ den brukte ordbruken.
Jeg har jo som nevnt tidligere investert tungt i PHO sÄ i min verden er jeg faktisk villig til Ä vÊre enig i at broparten av usikkerheten for Ä investere i hexvix kina er borte.
Men som sagt sÄ tillegger vi kanskje uttrykk forskjellig mening.
Det vil jo ALDRI vĂŠre uten risiko Ă„ investere i aksjer , sĂŠrlig i biotek.
Men et sted mÄ en jo sette ned foten og ta sjansen.

Skal du vente til alt er sikkert sÄ er det vel lite Ä hente
det er til Ä med muligheter for at et godkjent produkt allerede pÄ markedet kan bli trukket tilbake sÄÄ

Det eneste som er sikkert er at alt er usikkert.

3 Likes

En usikkerhet varierer fra 0 til 100%. Usikkerheten forbundet med phase III i China for Hexvix er null. SÄ er det en usikkerhet forbundet med en MAA og godkjenning i China som er veldig liten. SÄ er det en politisk usikkerhet og en krigs usikkerhet at krigen i Ukrine sprer seg til en verdenskrig etc. Jeg setter den ogsÄ omtrent null. Phase III i China for Cevira er nÊr 0 usikkerhet basert pÄ phase II resultat cevira.
Noe av dette burde slÄ ut i kursen under normale tilstander men som sagt la det kverne pÄ.

Ser Norne senker kurs mÄlet til 80 nok men det er opp nesten 100%.

Helt enig, har kjĂžpt en god del i dag.

Men tenker jeg tar kvelden nÄ som bottene har begynt Ä legge inn ordrer pÄ 519 all over the place :rofl:

Bot

1 Like

God ide ha en fortreffelig kveld.

Har Norne senket kurs pÄ bakgrunn av den hyggelige meldingen vi fikk pÄ fredag? Eller fortsatt ikke tatt hensyn til potensialet ?

Jeg tror nedgangen i det siste har lite med «usikkerhet» og kvartalstallene i forrige uke Ä gjÞre. Det er en stor selger (fra en SEB-konto) som har solgt tungt i lang tid. Det har kommet til litt nye kjÞpere, og uten denne store selgeren tror jeg kursen hadde steget de siste dagene.

4 Likes

En fastlege med egen praksis er ny pÄ topp 50 listen med ca 79.000 aksjer, det er ihvertfall helt sikkert

2 Likes

Det kan tenkes at noen har fĂ„tt problemer med likviditeten siden verdien av aksjebeholdningen har sunket sĂ„ drastisk. “Tvangssalg” mistenker jeg.

3 Likes

Tvangsalg? Helt topp, har ingenting med PHO Ă„ gjĂžre og slutt er slutt.

Den grunnlĂžse spekulasjonen ble en sannhet fort :sweat_smile::sweat_smile:

Hvorfor senket Norne kursmÄlet med 30%?

Ikke sant
 ingen vet , men her pÄ forum vet vi alt :slight_smile: og ingenting!! OK, DS er optimistisk, men han fikk rett med Kina Hexvix :slight_smile:

2 Likes