Jajajaaa , hva skal en si til dette da ???
Det er slikt en ikke blir klok pĂ„ og tenker nĂ„ som jeg gjorde under cevira fase 2 som forĂžvrig viste et enestĂ„ende resultat pĂ„ fase 2 studiet at en har i realiteten utsatt seg for stor risiko over lang tid og pĂ„dratt seg et stort tap HELT UNĂDVENDIG.
SÄ i.s.f. Ä sette en betydelig risiko pÄ familiens livslange sparing sÄ kunne en alternativt bare holdt seg godt orientert og holdt kapitalen pÄ konto og latt det hele gÄ seg til over tid.
Eneste grunn jeg nÄ ser i ettertid til Ä vÊre eksponert i denne aksjen er dersom det skulle bli lagt inn et bud,et godt bud.
Er det noen som kan komentere dette som foregÄr med PHO-aksjen nÄ ?
Det ser jo ikke helt normalt ut at aksjen ikke fÄr opp volumet og kursstigning blir et faktum.
Uansett Ärsak sÄ er det sÊrt og konstatere at en har satt seg en slik situiasjon at en kan kjÞpe aksjen etter en vellykket fase3 for hexvix kina til samme pris , ja billigere enn tidspunktet resultatet hexvix kina ble publisert .
SÄ , kjÊre med-kapitalister og andre rovdyr , hvorfor i hel⊠vil ikke kursen starte vandringen mot mere fornuftige og hÞyere verdier.
Det er jo et faktumâHEXVIX KINA BLC ER SANT.
Der er stor kompetanse blant dette forumets medlemmer sÄ kanskje er det mulig Ä forklare dette ulogiske PHO fenomenet.
Hva skal en tro pÄ , markedets reaksjon eller selskapets versjon?
Ăkte med 1200 aksjer i PHO i gĂ„r og har nĂ„ godt over 20K aksjer og satser pĂ„ selskapets versjon og DS som har" lovet oss" en tur uten sidestykke nĂ„ ut Ă„ret.
Min tolking av DS budskap Q2 2023 rapporten.
lykke til