Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

Norne siste 12 mnd

4 Likes

Price target decreased by 10.0% to kr90.00
Down from kr100.00, the current price target is an average from 2 analysts.

  • New target price is 107% above last closing price of kr43.45.
  • Stock is down 57% over the past year.
  • The company is forecast to post a net loss per share of kr0.97 next year compared to a net loss per share of kr2.66 last year. (Simply Wall Street)
1 Like

Kursen er idag lavere enn da Dan Schneider tiltrÄdte i 2018. Er han verdt en lÞnn pÄ 6 mill.?

3 Likes

Det aller meste som gÄr galt eller tar for lang tid er utenfor hans kontroll. Det er lite sannsynlig Ä finne noen som gjÞr jobben bedre for lavere lÞnn, og Ä bruke noen titalls millioner pÄ Ä si ham opp er helt bak mÄl.

5 Likes

NĂ„r skal nedgangen ta en ende?
Skal egentlige ikke klage da jeg kjÞpte etter det store fallet i vÄres. Og i morges la jeg inn kjÞp pÄ 42,60 og fikk nÄ sannelig napp.

LÞnn pÄ 6 mill er nÄ en ting, men at han i tillegg fÄr utbetalt bonuser pÄ 2,8 mill for prestasjonene i 2022 er ikke til Ä fatte eller begripe.

Som om ikke hÞye lederlÞnninger og bonuser var nok sÄ fÄr de jammen ogsÄ haugevis av opsjoner kastet etter seg.

2 Likes

Det er en ukultur i usa rundt disse tingene dessverre. Enig at den bonusen virker helt feilslÄtt.

3 Likes

Cevira melding. 6-12 uker tenker jeg, dette er drĂžftet fĂžr. Asieris har ligget 8-9 uker foran skjema hele veien. 15.desember minus 8-9 uker vil si oktober tidligst.

Nedklassifisering. 2-6 mÄned

2 Likes

Ikke glem hexvix godkjenningen i Kina
 hos myndighetene.

1 Like

Yep, PHO ikke Asieris. Men du sÄ Covid og instrumentproblemer komme? SÄ bra.

1 Like

Photocure er som en kommode, skuff pÄ skuff pÄ skuff.

1 Like

Ja jeg mÄ innrÞmme at jeg har tatt grundig feil virker som at det er ingen bunn, fÞlger samme mÞnster hver dag. Gode nyheter blir bare solgt rett ned. Jeg spÞr er det noe fundamentalt jeg ikke ser. Er BLC outdatet og vil cevira ikke ha noen verdi. Det er merkelig hva som skjer.

1 Like

En av de muligheter var tvangs salg og en annen mulighet en som vil bare komme in billigere. Liten logikk i hva som skjer, enig med deg.

Jeg spĂžrte AI; trend in US with white light cystoscopy
svar; I’m sorry but I couldn’t find any information on the trend of the number of white light cystoscopy in the US. However, I found that compared to conventional white light cystoscopy enhanced technologies applied to cystoscopy consistently demonstrate white light fails to detect all bladder tumors1

Ser ut for at det nÄ er akseptert at WLC ikke er godt nok

Jeg tror han “trakk” seg, mest sannsynlig etter press fra Briarwood. De har begynt Ă„ ta grep i korridorene

HĂ„per det, OSB er ikke rett plass for PHO burde flyttes til US

I fÞrste omgang snakker vi om 2 milepÊler som gir $1,4 mill tilsammen ifm submission og approval i Kina. Men det at Asieris satser vil vÊre et viktig signal ogsÄ.

Asieris og Kina er vel det eneste som kan fÄ dette pÄ rett kurs. Det PHO selv driver med ser ikke ut Ä vÊre liv laga.

3 Likes

@Rollep Tull. Dei har hatt litt uflaks, men dette gÄr strake vegen.

3 Likes

er det belegg for Ă„ tro at nye lĂžsninger har kortere implementeringstid en fĂžr?