Godkjenning fra CFDA/NMPA for bÄde Hexvix og Cevira i 2023? Er ikke det lit vel optimistisk?
SĂžknad for Hexvix skal sendes âin the coming monthsâ (f.o.m 11.08.2023). Tilsvarende for Cevira, f.o.m. september 2023.
Det tar typisk 3-6 mnd Ă„ etablere dokumentunderlaget for en slik sĂžknad, ref. Snoeffelen.
Det tar ~2-10 mnd for Review etter innsendelse (har Asieries priority review?)
MÄ det egen studie til her, eller er den globale studien som nÄ avsluttes tilstrekkelig? Ref. bÞrsmeldingen til Asieris skal den studien brukes til godkjenning i EU/US, Kina, etc.
Kan vi forvente dette? Ref. bĂžrsmeldingen til Asieris er det sĂžknaden til CFDA/NMPA som skal sendes âin the coming monthsâ.
Du kan legge til MilepÊlsutbetaling pÄ $Xm som forventning i 2023.
Jeg mener nÄ at blant selskap som kan betegnes som safe haven i biotek er ihvertfall Photocure en av dem. (Understatement).
Snakkes ved neste bĂžrsveiâŠ
Dobbel topp er normalt ikke bull. De som solgte sÄ iherdig pÄ 40-tallet vil nok sikkert benytte anledningen nÄ ogsÄ. HÄper at de vil angre allerede fÞr jul.
Jeg har forstÄtt det som at gjeldende fase3 er grunnlag godt nok for Kina, Europa og USA.
I starten var det snakk om at fÞrste del av studien var tiltenkt markedsgodkjenning i Kina, og at de senere ville starte rekruttering av ytterligere pasienter tilpasset godkjenning i Europa og Usa. Etter hvert, slik jeg har forstÄtt det, sÄ er studien og rekruttering endret til Ä vÊre et komplett grunnlag for Kina, Usa og Europa.
Jeg er ikke fagmann pÄ omrÄdet, og har ikke vÊrt ekstremt tett pÄ Cevira.
Mulig @Snoeffelen kan verifisere?
Er sÄ store bevegelser at man mÄ trekke de store linjene.
NÄ skal mange som har vÊrt flinke og handlet pÄ lave nivÄer fÄ ta seg gevinst pÄ mye hyggeligere nivÄer. SÄ er det etablering over 60, og deretter over 70 som er noen streker Ä se pÄ.
Men skulle fÞrst selgerene gÄ tomme her uten at det kommer et bÞrskrakk i trynet, sÄ kan ting gÄ veldig fort oppover igjen.
Se hvor lavt volum aksjen falt tilbake pÄ i februar enn den har steget pÄ nÄ.
(Andre veien, sÄ ser man jo ogsÄ at aksjen steg veldig hÞyt pÄ temmelig lavt volum, som gjorde den sÄrbar for denslags krakk som den har vÊrt gjennom.)
Jeg tror jeg vet hvilke du mener, men jeg finner kun disse to fra Edison:
Jeg har ogsÄ ettersÞkt info angÄende dette, og kom brÄtt pÄ denne artikkelen:
Quote: âOppdatering: Ny informasjon tilsier at det er snakk om 10% for salg under $500 mil og da mest sannsynlig 15% for salg over $500 mil og 20% for salg over $1 mrd.â
Jeg mailet med journalisten for 2 Ă„r siden for Ă„ etterlyse kilden til quoteâet over, og han svarte:
Hvorfor slÄr ikke Photocure pÄ stortromma nÄr endelig etter 4 Är sÄ blir Cevira en formidabel inntektskilde? Dette gÄr under radaren til de fleste innen finans.
Endelig steg kursen nesten opp til 60 igjen og selges brutalt ned igjen? ??
Noe vi ikke har fÄtt med oss?
Mye pÄ kjÞp nÄ i sluttauksjonen. 127.000 pÄ 57
Endelig nok volum for noen til Ä gÄ ut med en haug med aksjer? Eller noen som hamstret forrige uke og selger med ganske sÄ god trading-gevinst? BehÞver heldigvis ikke bety noe fundamentalt