Har de ikke nok
Datter stiger 40%
Har de ikke nok
Datter stiger 40%
https://www.cms.gov/medicare/regulations-guidance/advisory-committees/hospital-outpatient-payment
Rundt 4t merket tror jeg.
Tror ikke det kan gĂžre det â muligens 5t merket
DK
Det har vÊrt en lang lang reise med Cevira phase III. Over 4 Är til nÄ. Og lenger blir det. Hexvix har tatt unÞdig lang tid fÞr godkjenning i Kina. Men vi er vant med Ä vente i motsetning til Þretrillerene som koser seg med svingninger underveis.
Ganske lik utvikling siden markedet fikk nyheten om at Cevira hadde nÄdd primÊrt endepunkt, altsÄ siste 4 uker.
Opp ytteligere 3,5% i dag pĂ„ nest hĂžyeste volum pĂ„ 1 dag i hele 2023. Samtidig er Hang Seng ned 2%âŠ
Konklusjoner i aksjemarked har jeg aldri opplevd. Volatilit og overraskende er nĂŠrmere sannheten?
Lete etter indikasjoner er en mulighet. Jeg har opplevd at jeg har trodd pÄ en framtid i selskaper og bommet nÄr alt sÄ bra ut, black swan.
Andre veien ogsÄ. NÄr alt tilsier en bekymret fremtid har jammen selskap overlevd og eksplodert kursmessig. Dette krever absolutt ferdigheter, men skal ikke undervurdere at det ofte er vanskelig Ä spÄ sÊrlig om fremtiden, litt flaks er pÄkrevet?
Hej Norge
Doktorinho: nĂŠsten 4 gange gennemsnit omsĂŠtning
|Previous Close|11.11|
|Dayâs Range|11.22 - 12.08|
|52 Week Range|9.37 - 18.36|
|Volume|26,784,932|
|Avg. Volume|6,840,622|
DK
Hvor fÄr du denne infoen fra og har du en link til infoen er det supert
Er det flagg formasjon som blir siste hÄp?
Fint flagg pÄ ukentlig, men det er ikke siste hÄp. Det fundamentale tar bort behovet for hÄp, i mine Þyne. FÄr nok ingen brudd opp eller ned fÞr Q3, med mindre det skulle komme noen skikkelige nyheter fÞr neste onsdag.
He he, enda en formasjon som ikke kan fortelle oss hva som vil skje med aksjekursen neste time, dag, uke eller mÄned for den saks skyld
Bortsett fra at TA i veldig stor grad kan brukes til gode innganger og utganger i aksjer, men det fordrer at du kan Teknisk Analyse og vet hvordan bruke det.
AngÄende Q3 tenker jeg fÞlgende, skulle omsetningen nÄ falle til 110mill som DNB estimerer tror jeg ikke vi fÄr noe sÊrlig utslag i kursen. Det som holder kursen opp nÄ er de to phase III studiene i China. Det som kan overaske positivt er utplassering av nye scope og utskiftning av gamle. Omsetningen i Europa kan og overaske positivt. Hvis DS og kan informere om milepÊlene fram over er det og positive nyheter.
Verdens stĂžrste Biotech indeks, XBI.
Ville du kjÞpte eller solgt her pÄ 65? Markedet steg herfra i 2018, med en bunn pÄ 64.
I 2020(Covid-krakket) skjedde det samme, bunnen var da pÄ 63, og i Q2 2022 ble denne bunnen testet igjen, og bouncet fra 62 og opp til 95. NÄ testes denne for fjerde gang, 5 Är etter fÞrste test i 2018. Bryter den ned under 60, er det et kraftig salgssignal, men statistisk sett, basert pÄ historie, er tiden inne for Ä kjÞpe
Du kan si hva du vil om TA, men jeg kunne vist deg tusen eksempler pÄ hvorfor det er verdt Ä fÞlge med pÄ, da primÊrt for entries og exits i aksjer og andre aktiva.
Kan du nÄ gi en tilsvarende oppdatering pÄ PHO hvor vi ligger teknisk?
SĂ„ absolutt.
Fra 40.70 opp til 62.9(Cevira-nyheten), sÄ fikk vi en 50% pulback, konsoliderte(akkumulerte), fÞr vi steg til 63 igjen(200 dagers snitt) ble avvist, ned til fib ret 50%, fÞr vi nÄ er pÄ vei opp igjen, og akkurat nÄ konsolideres det ytterligere ved fib 78.6%(kurs 58.1, for Ä vÊre presis).
Volumprofilen tilsier at vi skal videre opp, og ikke ned til 51 enda en gang. Teknisk blir ogsÄ stÞtte og motstand svakere for hver gang det testes, sÄ forhÄpentligvis ryker 63-65 omrÄdet neste gang vi er der. Tipper det skjer ved Q3, dersom tallene tilsier det, ellers kan det fort bli en ny tur ned til lavt 40.
Dersom man er trader og ikke langsiktig, er det veldig vanlig Ä ta gevinst ved fib nivÄene, og da blir jo utslaget i det tekniske en selvoppfyllende profeti, sÄ Ä si.
Veldig bra tusen takk. Som du skriver er det fundamentale som nÄ er med Ä holde kursen opp og som jeg er inne pÄ. Tviler derfor pÄ at vi fÄr en ny nedtur til 40 tallet men bÞrsen er uransakelig.
Da er vi to, men markedet sliter med Ä prise selskaper rett i disse tider, sÄ man vet aldri.
Eneste gang et selskap fĂ„r âriktig prisâ er ved oppkjĂžp.