Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 2

Treatment of abnormal cervical cells related to HPV is a large market. There are 50m pap tests performed each year in the US alone, with approximately 5% returning an abnormal test result. Most of these cases are LSIL, with the number of HSIL cases around 500,000 in the US according to the American College of Pathology, with a similar amount in Europe, making the addressable market around one million in those areas. According to estimates provided by the company, in China, 1–2% of women are diagnosed with HSIL every year, indicating a potential market size of seven to 14 million.

Denne analysen fra 2019 er interessant lesning, antakeligvis mest for oss som er nye i caset.

1 Like

Det tyder vel pÄ at analytikeren ikke har satt seg inn i caset Cevira eller at han har et problem med Ä verdi sette Cevira for det fÄr for store utslag i deres Target Price.

3 Likes

Kan ikke vÊre mere enig Myk og HÞ ---- men det bunder nok i at det er fugle pÄ taget indtil videre, jeg vil ogsÄ gerne se Cevira godkendt i Kina fÞr jeg jubler, og indregne det i mine vÊrdier :grimacing:

NĂŠste step fra Kina bliver vel indsendelse af Hexvix data til godkendelse
og herefter forhÄbentlig prÊsentation af Cevira fase 3 Data pÄ Urologmesse 22.-25 November i Frankrig :partying_face:

Dansken

4 Likes

Aseris har hatt en god stigning de siste dager - pÄ hÞyt volum - og er snart verdsatt til 10 mrd. Det har tidligere vÊrt redegjort for Aseris portefÞlje pÄ TI - og pr nÄ er det kun Cevira og Hexvix som er i nÊrheten av Ä komme ut pÄ markedet. PHO har derimot mCAP pÄ 1.6 mrd - samtidig blir det helt merkelig av DnB sette verdien pÄ Cevira til 0 nÄr en skal sette kursmÄl pÄ PHO, selv etter fase III. Dette har tydeligvis en stor verdi, nÄr Aseris verdsettes til nesten 10 mrd
 Dette viser etter mitt syn bare hvilket potensiale som ligger i PHO - nÄr DnB legger til grunn kursmÄl pÄ kr 100, uten Ä vektlegge Cevira og Hexvix i Kina/Taiwan

4 Likes

Ser nÄ at dette er feil, og Doktorinho allerede hadde svart.
570 000 00011.111.5229443=9 644 349 368 ja.

1 Like

Rykker over 60kr? Var det slik at da var det lite motstand oppover basert pÄ TA?

Virker PHO sterk eller svak nÄ?

Fortsatt ingen close over 200DMA som nÄ er pÄ 60.9. NÄr vi omsider avslutter dagen over, bÞr vi fÄ oppfÞlging med et brudd over kr 65 i lÞpet av et par dager. Da har vi brutt ut av denne rangen, og er klare for videre oppgang.

2 Likes

God damn formatting.
570 000 000 x 11.11 x 1.5229443 = 9 644 349 368 var det jeg mente Ă„ skrive.

2 Likes

Hva tror du skjer?

Jeg tror du er fullastet og litt utÄlmodig, litt lik meg i grunn
 :laughing:

1 Like

Jeg er spent pÄ oppdateringer om fase III studiene. Partner kan melde noe her helt plutselig?

Og snart Q.

Photocure deltok pÄ et CMS mÞte i gÄr hvor de prÞvde Ä fÄ ytterligere reimbursement koder for produktet sitt. De fikk ikke én eneste stemme fra panelet


Hvilke var det de ville ha men ikke fikk? Og hvorfor fikk de ikke det?

Og ikke minst, hvilken betydning har det?

1 Like

Har de ikke nok :joy:

Datter stiger 40%

https://www.cms.gov/medicare/regulations-guidance/advisory-committees/hospital-outpatient-payment

Rundt 4t merket tror jeg.

Tror ikke det kan gþre det — muligens 5t merket

DK

Det har vÊrt en lang lang reise med Cevira phase III. Over 4 Är til nÄ. Og lenger blir det. Hexvix har tatt unÞdig lang tid fÞr godkjenning i Kina. Men vi er vant med Ä vente i motsetning til Þretrillerene som koser seg med svingninger underveis. :face_with_raised_eyebrow:

3 Likes

Ser ut som vi kan glemme Ă„ trekke konklusjoner med Asieris sin utvikling i kurs.

1 Like

Ganske lik utvikling siden markedet fikk nyheten om at Cevira hadde nÄdd primÊrt endepunkt, altsÄ siste 4 uker.

Opp ytteligere 3,5% i dag pÄ nest hÞyeste volum pÄ 1 dag i hele 2023. Samtidig er Hang Seng ned 2%


1 Like

Konklusjoner i aksjemarked har jeg aldri opplevd. Volatilit og overraskende er nĂŠrmere sannheten?

Lete etter indikasjoner er en mulighet. Jeg har opplevd at jeg har trodd pÄ en framtid i selskaper og bommet nÄr alt sÄ bra ut, black swan.

Andre veien ogsÄ. NÄr alt tilsier en bekymret fremtid har jammen selskap overlevd og eksplodert kursmessig. Dette krever absolutt ferdigheter, men skal ikke undervurdere at det ofte er vanskelig Ä spÄ sÊrlig om fremtiden, litt flaks er pÄkrevet?

4 Likes