Godt gjort å time Q3-presentasjonene for PHO og ULTI til nøyaktig samme tid!
Fine, da hadde pratmakeren fått noe å bite i
Photocure øker omsetningen
Blærekreftselskapet har økt salget av sitt diagnostikum med elleve prosent i årets tredje kvartal.
Om en av dem stikker, skal du ikke kunne selge så investere i den andre!
det at hexvix kan ha terapautisk effekt har ds nå nevnt ved flere anledninger og med økende tyngde.
I min verden betyr dette at det må være en anseelige effekt det her er snakk om og at den er tilstede ved “allle” studiene som kjøres med BLC.
Er dette retningen for PHO å gå på sikt?
DS er en mester i å fortelle mye uten å fortelle noe i det hele tatt.
For langsiktige investorer er dette kolossalt viktig.
Utmerket Q323.
Dette er ikke ment som haussing, men basert på rapporten og webcasten, virker det som om skjærene i sjøen tilhører fortiden, og fremtiden ser veldig lys ut.
Terapautisk effekt er en (positiv) bieffekt av Hex/Cys som, hvis den bekreftes, gjør gapet ned til NBI og WLC enda større (og som derfor øker sansynligheten for å bli SoC i alle markeder).
Slik jeg forstår det er det ikke noe som endrer retningen for PHO, men heller en add-on for Hex/Cys. Oppfatter ikke at de tror Hex/Cys skal være eneste behandling av blærekreft, men at det har en effekt som minsker tilbakefall som bieffekt av undersøkelsen…
Behøver mer forskning for å forstå effekten og hvor stor den er…
Grep er uansett tatt på kostnadssiden. Kall kostnadene hva du vil. Poenget er at de er kraftig redusert, noe vi aksjonærer har ment man burde sørge for i lang tid. Forhåpentligvis er det mer rom for kostnadsreduksjon. Så får Pho heller trå på gassen igjen når nytt flexiscop som møter kravene forhåpentligvis kommer.
Enig, presentasjonen idag var solid, omfattende og fremoverlent !
Også endel usikkerhet som ble ryddet av veien.
Nå gjelder det bare «walk the talk» og i så fall får vi en solid og vedvarende opptur, starting fra q4 2023, som legges frem i februar 2024.
Tvi,tvi !
er den terapautiske effekten knyttet til agetering av vevet, slik at kroppen oppdager området som en issue?
Klippet ut:
" The project conducted at Department of Molecular Medicine, Aarhus University Hospital, Denmark, presents results from a pilot study of bladder cancer patients, showing that blue light cystoscopy (BLC®) with Hexaminolevulinate (HAL) during TURBT may influence the immune cell composition and tumor microenvironment.* "
Ja , hva menes med at BLC kan ha terapautisk virkning i tillegg til…
Dette spørsmålet har vel vært lite diskutert?
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Bet meg også merke i det - at basert på selskapets guiding, nå som en allerede er over 1/3 inn i Q4, tilsier det et relativt bra overskudd i siste kvartalet. For øvrig er det bra at selskapet gir mer informasjon og synliggjør bedre potensialet som ligger i avtalene med Aseris.
Jeg har forståelse for at tålmodigheten for flere aksjonærer er noe tynnslitt - og når en ser tingene i ettertid er det gode grunner for at kursen falt fra kr 150 og ned til kr 50 - samtidig kan det virke som at ting virkelig er på vei til å snu, der en etter utbytte av flexiscope og forhåpentligvis nedskalering kan oppleve den berømte ketchup effekten i USA. Videre er vi også på oppløpssiden ift godkjennelse i Kina (Cevira/Hexvix) - der vi snart vil få presentert resulatene fra Cevira.
Jeg mener derfor basert på ovennevnte at PHO i dag er et mye mer attraktiv investeringsobjekt enn når kursen lå på over kr 150 - og har en vært med på turen helt ned, skjønner jeg lite om en velger å selge seg ut nå på 50 tallet.
Inkludert $2.5 mill fra Asieris
Bare å søke👍
Algoene er skrudd av, ingen vil kjøpe og ingen vil selge…
Styremøte i morgen?
Ikke lest alle innlegg så dersom denne er delt av andre sebort fra den.
Norne etter q3.
PHO 081123.pdf (361,6 KB)
Skuffet over resultatet i går ble satt ut og fikk ikke med meg de positive tingene som kom frem, markedet har også blitt satt ut vet ikke om det skal ned eller opp. Finner det merkelig nå at det ikke reageres på den nye guidingen;
fra Q1 raporten; Positiv EBITA excluding business development spending.
Ny guiding i går; positive EBITDA anticipated in the range of NOK 45-50 million excluding BD spending
Markedet brys seg ikke om 45-50 mill.
Hvis jeg ikke husker helt feil så sa DS at nedklassifiseringen kan komme alt fra i morgen til om et tiår.
Med tanke på tiden det allerede har tatt må man jo nesten lure på om sterke krefter prøver å trenere nedklassifiseringen lengst mulig.