Mener å ha sett / hørt DS nevne at de er i forhandlinger med eller selv undersøker mulighetene for å inngå en avtale hvor med produsenter av flex-“systemet” eller på annen måte blir direkte “sjef i eget hus”.
Bare en påstand fra min side men mitt helhetsbilde på sitiuasjonen som KAN være gjeldende er at PHO er drittleie av alle småsjefene i dette noe til tider uoversiktelige samspillet (eller mangel på sådan).
Ja , hva skal en tro?
Min mening er at de må gjøre noe ovverbevisende som viser en gang for alle HVEM som bestemmer i PHO konsernet.
Er det , som det kan se ut som , scope-produsentene , (merk deg flertall)
Hva skjedde egentlig da flex’n ble faset ut pga bestilnings-problemer,
Du skal være temmelig letttroende for å gå på den og det tar seg veldig dårlig ut at DS som er CEO blir sittende igjen som en uinformert tullete person fra texas på toppen av det hele , hehe.
De har nok en liten jobb å gjøre med å “bli herre i eget hus” som jeg tror DS uttalte i en sammenheng som jeg ikke husker i kveld.
Dette jeg nevner her kan synes å være en av de rådende årsakene på hvorfor selskapet nærmest sitter med fastbundne hender og må gå fra skanse til skanse uten å bygge opp sit eget konsern men i stedet bare må godta det scopeprodusentene forlanger.
Håper det er noe sånt eller noe lignende som ligger bak den årelange ventingen hvor overskuddet hvert kvartal blir liggende nært 0.00 mnok og hvorfor det?
Jo , da er det kjent hva store deler av problemene er og hvorledes de kan endres til et sunt og ekspanderende selskap med bred pipline og en lys og korrekt fremtid for ikke minst de tålmodige eierene som selskapet er velsignet med.
Overstående er bare rølp fra en skribent uten peiling og må sees på som et utspill til debattene rundt PHO , selskapet som gikk og gikk og aldri kom frem til overskudd , hehe.
Vet ikke jeg men har nesten alt jeg har av tjent og satt av gjennom et helt arbeidsliv inn i PHO så det alene kvalifiserer til en uforbehålden rett til å si hva jeg mener om selskapet.
Jeg hadde nok solgt 1/2-parten ca dersom jeg hadde hatt kandidater som var like spennende og så ekstremt pakket med positive hendelser , ja ,hvilket selskap konkurrerer mot PHO , særlig dersom en har fulgt den nøye i alle disse årene ,ja , hvilke selskaper skulle det være???
Der er jo i bøtter og spann med kandidater som ersom de slår til vil med letthet konke ut PHO men ikke har disse viktige sperrene og fantastiske mulighetene i kombinasjon.
feks:
- Uten nevneverdig gjeld
- Biotek-selskap med inntekter som dekker driften
- Penger på bok
- 2 stk fase 3 studier hvorav den ene med blockbuster-potensiale.
5)Begge disse fase3 studiene var vellykkete. (en kan jo lure på om markedet har forstått hva som har skjedd. Det er jo så godt som 99% sikkert at medisinen er i handel innen ca 0,5 til 1 års tid.Sammenlign denne situasjonen med hvilket som helst annen biotek-selskap og spør deg selv , hvorledes er dette mulig uten å være noe verdi-givende for aksjonærene ???
Vil være meget glad for en forklaring på det så sitter det noen med meninger som kan belyse dette og deler med oss andre så takker og bukker jeg (og sikkert mange med.
Nå vil sikkert Texaneren snart fyre fra hoften og banne og steike så ingen tviler på hvem som bærer bukse i pho.
lykke til.
Dersom kursen dobler seg fra dagens så går jeg i null så det kreves et ekte mannfolk for å beholde portefølgen og fremtidsvisjonene og det vil nok ende som en gedigen suksess , tror jeg Hehe.