Foreløpig er det bare å ligge å ta i mot det som kommer.
For de som følger newsfeeden til Asieris kan det være greit å følge med på den Kinesiske siden. Her kommer det mer og oftere sammenlignet med asieris.com
Passer oss perfekt!
Sinnsykt seig denne er for tiden
Enig. Noen ønsker det? Håper spretter ut av klørne?
DNB-forvalter: Nå kan du gjøre røverkjøp i helsesektoren
Utsiktene er gode, og mange farmasi- og bioteknologiaksjer er nå attraktivt priset, ifølge Benedicte Bakke. Hun liker særlig fire aksjer.
(jeg vet ikke om PHO er blant dem?)
…Imidlertid har bioteknologisektoren generelt, og spesielt de små og mellomstore selskapene, hatt en tøff reise gjennom året, grunnet makroøkonomisk usikkerhet og renteoppgang, tilføyer hun.
– Denne subsektoren er nå svært attraktivt priset, ettersom de fundamentale forholdene fremdeles er gode…
Biogen
Evotec
Lonza
AstraZeneca
Ser vi en turn around i dag eller er det samme elendigheten? Er RADFORSK ferdige med nedsalget tror de har solgt litt til nå 1,42%.
Radforsk har ikke solgt noe nå, siste 1 dag.
Aksjonær på 4 og 6 plass har økt sin beholdning noe, siste 1 dag.
OK la oss håpe at de 20 største nå tar grep, men vi trenger en nyhet for å få fart. Skulle ønske DS hadde sagt i sin QA sesjon at de ville informere straks når den store ordren kom inn og ikke vente til Q4.
Partnere i den mulige ordren melder kanskje? Akkurat som Asieris gjorde før Photocure. Uansett meldeplikt tenker jeg med en så mulig stor ordre. Like greit at Photocure melder i samarbeid med partner.
Generelt har biotek våknet. Hvorfor skulle ikke Photocure også våkne? Det kan vel skje som i de andre biotek selskap som stiger uten nyheter. Makrobildet for biotek må jo ha bedret seg?
Jeg håper resultater presenteres snart. I Q3 stod det to be disclosed, TBD, på medical conference. Anytime med andre ord?
Ja mulig enten KS eller sykehus kjeden som bestiller kommer med informasjon. Skulle tro de er interessert i å informere sine pasienter om det.
Når det gjelder tidspunkt for informasjon fra China trenger vi ikke legge noe vekt på hva DS sier, har vist seg at Asieris kommer med informasjon når de er klar. Asieris har og vist at de ligger foran sjemaet.
Veldig stille her men RADFORSK selger ser ut for at de skal helt ut.
Slik jeg ser det er det eneste årsak som holder kursen igjen fra å stige som de andre biotekselskaper som stiger med lavere rentebildet og makro. Kanskje en flott mulighet?
Radforsk har bare 1% eierskap og ca 14 millioner kr i verdi igjen i Photocure
De andre aksjonærer blant de 20 største har økt mye siste 3 mnd så kjøpt blir de😆
Hvor mye har Radforsk igjen?
Ja tror det samme folk ligger bare å tar i mot det som kommer fra RADFORSK
For 3 dager siden 275 000 aksjer.
Mulig de selger PHO og går inn i ULTI
Tipper det er Hubro som er mest nærliggende akkurat nå, da de har annonsert emisjon ifbm oppskalering og nye studier.
Ingen emi i U på en stund.