Det ser ut for at Asieris har forhandlet seg ut av dette med âsecond indicationâ. I agreement fra 2019 stĂ„r fĂžlgende; Approval of a second indication in China, the US and the EU would result in payments of up to USD 14 million. Additionally, sales royalties will apply in all markets.
Dette er ikke omtalt nÄ i Q3 rapporten.
Hej
Ser ud til det meddelt pÄ den Kinesiske bÞrs kl. 5:25 AM GMT +1
Ved ikke om det er efter den kinesiske bĂžrs havde lukket â noget input ??
Fra Yahoo.
Enhancing Leadership in Gynecology, Asieris Pharmaceuticals Appoints Sophia Cao to Lead the Newly-Established Womenâs Health Business Unit, Accelerating Strategic Expansion
Tue, January 9, 2024, 5:25 AM GMT+1
Dansken
Og til RRS â kl. er ikke 15:44
Det er rÄtt isÄfall. Det er betraaaaaktelig flere LSIL-pasienter enn HSIL. Da er det enkelt snakk om multi-blockbuster
Close over 70 blir bra.
Bare nok et svadautspill fra ham.
90% av det han har postet i denne trĂ„den i den siste tiden har vĂŠrt fri fantasi eller ekstremt âkunstneriskeâ tolkninger av diverse info som ligger ute.
Enten sÄ mangler han leseforstÄelse og skjÞnner ikke/misstolker det han leser, eller sÄ er det bevisst feilinformasjon.
Beklager jeg oversÄ dette avsnittet da jeg la ut avsnittet over tidligere i dag. Flott at du fanget det opp.
Jeg har lagt merke til at du er etter meg , jeg oppfordrer deg til Ä passe pÄ deg selv Ä ikke komme med personlige angrep, det hÞrer ikke hjemme pÄ en chat som dette. Jeg forventer at administrator tar affÊre og fÄr slutt pÄ slikt.
Har du meninger om PHO eller synspunkter kom med di og slutt med dette tullet ditt.
Personlig angrep?
Du har blitt motsagt utallige ganger nÄ i den siste tiden pÄ direkte feil du legger ut. Ikke bare av meg, men jeg har nok kanskje vÊrt den som har vÊrt mest direkte mot deg.
Og det har mest Ä gjÞre med at du virker ikke til Ä ta til deg noen av korreksjonene folk kommer med. Du retter en post, beklager, for sÄ Ä fortsette Ä poste ting tatt ut av tynne luften i samme Ändedrag.
Og med tanke pÄ tilbakmeldingene jeg har fÄtt pÄ noen av svarene jeg har gitt deg, sÄ er ikke jeg den eneste som synes at det er nok.
Men jeg hiver deg pÄ block sÄ er problem lÞst Ha en fin dag videre
Det du gjÞr er Ä latterliggjÞre meg, jeg kjenner igjen slike typer mennesker og det mÄ bare slÄss hardt ned pÄ.
Eg syns du fÄr ei heilt grei tilbakemelding pÄ innhaldet i det du postar her. @rosk82 held seg til og med ganske mykje meir sakleg enn kva ein kan forvente pÄ eit anonymt forum.
SÄ, dÄ har du fÄtt ei litt kjip tilbakemelding, som mange av dei mest aktive og kunnskapsrike skribentane her er enig (uttrykt gjennom emoji). Du kan ta den til deg, eller la ver.
Som sagt jeg finner meg ikke i latterliggjÞring det er et trekk som noen mennesker benytter seg av og mÄ fordÞmmes pÄ det sterkeste.
@myk ,
Du kan nok, med fordel, ta noen ekstra runder for Ă„ sjekke at det du legger ut av fakta faktisk er fakta.
Og er du usikker/antar/tenker noe, sÄ kan det gjerne komme tydelig frem av ordvalg eller kanskje formulert som et spÞrsmÄl.
Kan noen her klargjÞre hvorfor selskapet ikke umiddelbart (synkronisert) sender ut en melding om nyhetene fra Asieris, og da sÊrlig mtp at disse nyhetene viser seg Ä vÊrt relativt sterkt kursdrivende, noe som ogsÄ burde kunne forutses i dette tilfellet ?
Ellers er jo Aiseris og Hexvix/Cevira gjerne omtalt ifm q-rapportering fra Pho.
Jeg forstĂ„r ikke fullt ut Pho sin kommunikasjonsstrategiâŠ
Takk for tilbakemelding, den er grei. Jeg vil komme med en disclaimer nÄ sÄ det er gjort. Ingen ting av det som skrives av meg mÄ tas som fakta, men som smÄprat.
SmÄprat er ikke person angrep, bruk av hersketeknikker som latterliggjÞring, eller er det slik det skal vÊre? Overasket over at sÄ mange synes det er greit.
Jeg kan til dels skjĂžnne PHO sitt problem med Ă„ legge ut denne meldingen fra Asieris. Overskriften i nyheten var;
Enhancing Leadership in Gynecology, Asieris Pharmaceuticals Appoints Sophia Cao to Lead the Newly-Established Womenâs Health Business Unit, Accelerating Strategic Expansion
Inne i teksten kom nyheten om publisering, PHO mÄtte plukke derfra om de ville lage en pressemelding eller bÞrsmelding. Ser ut for at de har valgt Ä ikke gjÞre noe.
Enig i at det er litt bortgjemt for pho.
Jeg har kontaktet DS ( med info om at komplette data blir presentert og at en bÞrsmelding kanskje er pÄ sin plass )
Dette skrev DM i fjor hÞst som forklaring pÄ sen melding fra PHO:
âWe were waiting for Asieris to inform us of the news, as we did not have the information in advance. Asieris disclosed the positive news to us and that their press release would go out immediately all at the same time, so it took time for us to react to the news given our internal approval process.â
Ser ut for at de kortsiktige allerede er fornĂžyde?
Husk Ă„ pust med magen! Dette blir bra