Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 2

Ingenting i teksten du har postet der som indikerer at man bør forvente at man snart tar ut 113, bare så det er sagt.

Det er et spennende gap i det kortsiktige chart opp til 80, det hadde vært artig å ta ut.

4 Likes

david.moskowitz@photocure.com

1 Like

Det kan du være helt rolig for at de ikke gjør.

1 Like

Takk men siden den saken var på norsk sendte jeg den til Dahl.

Hva med bare info@photocure.no? Den er rett på førstesiden på hjemmesiden til selskapet.

Kan være greit å ha fokus på meldingen fra partneren og verdidrivere i meldingen for PHO. Flott at tekinvestorer er kjent med meldingen fra Asieris, men synd at ikke særlig mange er blitt gjort kjent med den gjennom PHO melding. Alle enig at det er unfair. Og flere har kontaktet PHO og ytret dette. Lederen har bekreftet og skal bedre flyten.
Move on to fundamentals!

Onward and upward :pray:

3 Likes

Det kan tenkes at analytikere har fått tak i dette allerede. Men de trenger vel en melding fra Photocure for å ha noe å henvise til. Med en børsmelding er det større sannsynlighet for en analyse av det store potensialet som Cevira har. Og den store betydningen for bunnlinja til PHO.

1 Like

BØRS: OVERSIKT OVER AKSJONÆRENDRINGER BLANT UTVALGTE INVESTORER

11.1.2024 06:26 • TDN Finans •

Oslo (Infront TDN Direkt): Aksjonærendringer blant utvalgte investorer på Oslo Børs.

Endringene i aksjonærlistene med data hentet fra Infront og Euronext VPS vises i hovedsak tre dager etter at hendelsen har oppstått, såkalt T+2 dager. Endringene kan stamme fra ordinært kjøp eller salg, men også fra andre typer transaksjoner eller hendelser.

Aksje Navn Endring Ny beholdning Prosent

PHO MUSTANG CAPITAL AS 20.000 130.000 0,5

(Men dette visste jo allerede vi som har insider+ :wink: )

1 Like

Takk, men det har vi allerede fått fra Jubel. :wink:

1 Like

Ketil Sandhaug vet å tjene penger, så at han øker er utelukkende positivt.

3 Likes

Han eller noen av aksjestjernene :slight_smile:

1 Like

Kommer det melding er det derfor vi fikk en liten pop i kursen?
og litt volum.

1 Like

Ser du på feil aksje? Jeg ser dessverre ingen popp

1 Like

Kursen går opp 60 øre etter en nedgang på 3 kroner, og du spekulerer i om årsaken er at noen synske har forutsett meldingen og kjøpt 5000 aksjer? Type du, myk!

2 Likes

Takk jeg er en god type

image
En mer logisk forklaring er algoritmer kjøper på støtten 4H EMA gir, lilla strek.

1 Like

hva er 4H?

4 timers glidende snitt.

1 Like

Jeg for min del forventer ingen melding. Betrakter det toget som gått nå, men at PHO tar en runde med Asieris rundt publisering og koordinering av kurssensitiv info.

For øvrig - det er ikke alle tanker som MÅ legges ut her. Det nærmer seg chatting på enkelte og det blir, etter min mening, i retning støy.
Den type kommunikasjon finnes det chat kanaler for.

redigert:

Det er ikke alle diskusjoner som er nyttige. Det må ikke være aktivitet her for aktivitetens skyld. Diskusjonsforumet til Hegnar/finansavisen er mer egnet for sånt.

Var ikke klar over at de var nede på 4 timers EMA, jeg har sett på 20 dager.